Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een aantal races geleden dwong Hamilton Perez de pitstraat in met een soortgelijke move en toen heb ik ook geen bezwaar van RB gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 21:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
ik snap al niet dat ze hier geen straf voor gegeven hebben. dit soort moves kunnen gewoon niet.

hier is niks hard en fair racen aan. het is iemand dwingen te stoppen met of inhalen of verdedigen om een crash te voorkomen.

als je naar de data en onboards kijk kan je zien dat er totaal geen moeite genomen wordt de bocht te halen. je kan vinden van silverstone wat je wilt maar daar deed hamilton meer om de bocht te halen. in brazilie was er gewoon geen poging.

het blijft jammer dat verstappen zo blijft rijden en dat meer coureurs het over gaan nemen. ik vind niet dat je jezelf als coureur seriesu kan nemen als je dit een acceptabel iets vind om te doen


Wat een onzin praat jij zeg.

Het was op het randje van fair, beiden remden ze laat waardoor ze wijd gingen. Simpelweg een piswedstrijdje wie het langste durft op een vrij veilig stuk. Alleen naar de telemetrie van Max kijken is dan ook weer heerlijk makkelijk. Ongeacht wie het zo had gedaan, je dreunt niet iemand de muur in, je gaat beiden wijd in een enorm lange runoff.

Ga aub weer terug naar Twitter met dit soort dom gejank, dat jij onredelijk anti-Max is ook geen geheim verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jeffrey2107 schreef:
ik snap al niet dat ze hier geen straf voor gegeven hebben. dit soort moves kunnen gewoon niet.

hier is niks hard en fair racen aan. het is iemand dwingen te stoppen met of inhalen of verdedigen om een crash te voorkomen.

als je naar de data en onboards kijk kan je zien dat er totaal geen moeite genomen wordt de bocht te halen. je kan vinden van silverstone wat je wilt maar daar deed hamilton meer om de bocht te halen. in brazilie was er gewoon geen poging.

het blijft jammer dat verstappen zo blijft rijden en dat meer coureurs het over gaan nemen. ik vind niet dat je jezelf als coureur seriesu kan nemen als je dit een acceptabel iets vind om te doen


Wat een onzin praat jij zeg.

Het was op het randje van fair, beiden remden ze laat waardoor ze wijd gingen. Alleen naar de telemetrie van Max kijken is ook weer heerlijk makkelijk. Ongeacht wie het zo had gedaan, je dreunt niet iemand de muur in, je gaat beiden wijd in een enorm lange runoff. Ga aub weer terug naar Twitter met dit soort dom gezever.


Ehh Lewis had die bocht gehaald als Max er niet was. Kijk replay hieronder. echt 95% van de auto van Lewis stond al voor hem. Ik was zelf behoorlijk verbaasd toen ik het zag, want tijdens de race dacht ik ook dat ze beide laat remden. Maar dit lijkt me overduidelijk dat Max gewoon erg agressief erin ging. Ik wil geen oordeel doen over of ie straf had moeten krijgen, maar Lewis had die bocht zeker weten gehaald.

https://streamable.com/tp7dub
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lewis zat inderdaad al op het punt om in te sturen maar dat ging niet omdat Max zo laat remde dat die de bocht niet ging halen. Toen hem dat duidelijk werd is die ook gewoon weer op het gas gegaan buiten de baan, hetzelfde als Max ook deed.

Ergens vind ik het wel goed dat de stewards dit lieten doorgaan, want je wilt wel dat dit duel op het circuit wordt beslist en niet ergens boven in een kantoortje. Maar met een straf had Red Bull ook geen poot gehad om op te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Lewis zat inderdaad al op het punt om in te sturen maar dat ging niet omdat Max zo laat remde dat die de bocht niet ging halen. Toen hem dat duidelijk werd is die ook gewoon weer op het gas gegaan buiten de baan, hetzelfde als Max ook deed.

Ergens vind ik het wel goed dat de stewards dit lieten doorgaan, want je wilt wel dat dit duel op het circuit wordt beslist en niet ergens boven in een kantoortje. Maar met een straf had Red Bull ook geen poot gehad om op te staan.


Hier kan ik mij ook in vinden. Het had beide kanten op kunnen gaan wat mij betreft. Gelukkig (en hopelijk) heeft hij geen straf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Boven alles, ja het is op het randje en verder volledig eens met wat Jordy zegt. Ik bedoel Red Bull deed het zelfde natuurlijk bij Merc en het van de baan aftikken van Max. Hoe je dat wendt of keert is ook grotendeels Hamilton zijn fout. En zodoende maakten Red Bull er een zaak van. Het is niet gek, wel zinloos gezever en gejammer.

Vind Toto nu dan nog wel een stapje triester doen, Horner blijft er altijd wel koel over, zo is hij, maar dan heb je nog die roeptoeter van een Helmut naast je die er altijd veel te veel drama van maakt, toen met Silverstone ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Boven alles, ja het is op het randje en verder volledig eens met wat Jordy zegt. Ik bedoel Red Bull deed het zelfde natuurlijk bij Merc en het van de baan aftikken van Max. Hoe je dat wendt of keert is ook grotendeels Hamilton zijn fout. En zodoende maakten Red Bull er een zaak van.

Vind Toto nu dan nog wel een stapje triester doen, Horner blijft er altijd wel koel over, zo is hij, maar dan heb je nog die roeptoeter van een Helmut naast je die er altijd veel te veel drama van maakt.


Dit zeg, die Toto wordt knetter gek. Ik word er echt naar van, terwijl ik normaal wel kan waarderen als men helemaal opraakt in de competitie. Weet niet zo goed waarom. Wellicht omdat hij zo erg in slachtofferrol kruipt. Doet alsof alles hen tegen zit maar dat zij op eigen kracht het maar moeten doen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Toto wel een beetje een naar mannetje worden ja. Natuurlijk voor hem ook de eerste keer bij Mercedes dat de druk van buitenaf komt en hij het dus doorspeelt naar de media. In 2016 met Hamilton - Rosberg bleef natuurlijk alles binnens kamers. Rosberg zei dat die ooit een boek daarover ging schrijven/laten schrijven. Daar ben ik wel benieuwd naar alhoewel je dan ook de kant van Lewis moet horen.

Horner vind ik wat dat betreft een stuk rustiger en professioneler met de situatie omgaan, alleen heeft Red Bull dan nog Helmut Marko die er vaker wel dan niet een beetje rare uitspraak uitgooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 10:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik vind Toto wel een beetje een naar mannetje worden ja. Natuurlijk voor hem ook de eerste keer bij Mercedes dat de druk van buitenaf komt en hij het dus doorspeelt naar de media. In 2016 met Hamilton - Rosberg bleef natuurlijk alles binnens kamers. Rosberg zei dat die ooit een boek daarover ging schrijven/laten schrijven. Daar ben ik wel benieuwd naar alhoewel je dan ook de kant van Lewis moet horen.

Horner vind ik wat dat betreft een stuk rustiger en professioneler met de situatie omgaan, alleen heeft Red Bull dan nog Helmut Marko die er vaker wel dan niet een beetje rare uitspraak uitgooit.


Ik zie Rosberg nou ook niet echt een soort van open boek gooien over Mercedes en hoe alles daar afgehandeld wordt. Hij is namelijk nog best wel goede vrienden met Toto, dus ik denk niet dat hij zomaar een open boekje over het team doet en alles wat er mis ging of hoe hij was.

Over de omgang met Hamilton is hij natuurlijk wel de beste bron in het professionele circuit, die twee zijn tot aan 2015 beste vrienden geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
Broken Balance schreef:

Vind Toto nu dan nog wel een stapje triester doen, Horner blijft er altijd wel koel over, zo is hij, maar dan heb je nog die roeptoeter van een Helmut naast je die er altijd veel te veel drama van maakt, toen met Silverstone ook.


dan heb je rond silverstone ook ff niet opgelet want horner liep daar ook alleen maar onzin uit te kramen

Zoals ons Mark Rutte zou zeggen: 'Ik heb hier geen actieve herinnering aan.' Heb je wellicht wat voorbeelden welke onzin hij uitkraamde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
Broken Balance schreef:

Vind Toto nu dan nog wel een stapje triester doen, Horner blijft er altijd wel koel over, zo is hij, maar dan heb je nog die roeptoeter van een Helmut naast je die er altijd veel te veel drama van maakt, toen met Silverstone ook.


dan heb je rond silverstone ook ff niet opgelet want horner liep daar ook alleen maar onzin uit te kramen


Verrassend van je, als het in de richting van Max gaat is het terecht, en als het andersom is, is het wel onzin. Wat vind je van B-Front trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
Broken Balance schreef:

Vind Toto nu dan nog wel een stapje triester doen, Horner blijft er altijd wel koel over, zo is hij, maar dan heb je nog die roeptoeter van een Helmut naast je die er altijd veel te veel drama van maakt, toen met Silverstone ook.


dan heb je rond silverstone ook ff niet opgelet want horner liep daar ook alleen maar onzin uit te kramen


Wat heeft Horner toen geroepen wat triest was? Ik vond hem echt nog behoorlijk koel blijven terwijl zn coureur de muur is in gejankt met 250kmh en 50g. Toto moet al janken als ze straf krijgen voor een illegaal onderdeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan ondanks dat nog iemand anders de schuld geven ook behalve zijn eigen team :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mercedes :list:

https://www.ad.nl/formule-1/toch-nog-gr ... ~a2b2e413/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:


Dit bespreken hier we al sinds dinsdag maar thnx
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat nog een straf voor komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ik niet, FIA geeft bijna nooit achteraf straffen voor racing incidents
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Denk ik niet, FIA geeft bijna nooit achteraf straffen voor racing incidents


Dit, als dat gebeurt gaat Red Bull de zaak omtrent Silverstone ook wel voor het sporttribunaal gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Denk ik niet, FIA geeft bijna nooit achteraf straffen voor racing incidents


Dit, als dat gebeurt gaat Red Bull de zaak omtrent Silverstone ook wel voor het sporttribunaal gooien.

Ik voel meer voor het Neurenberg 2.0 tribunaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen straf dus, gelukkig en terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hamilton z'n helm en z'n uitspraken over gelijke rechten dit weekend :worship: maanden lang riepen mensen dat ie niks zou doen. Wat mogen we blij zijn met Vettel en Hamilton die zich uitspreken hierover in landen waar je normaal de bak in mag als je zulke dingen roept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De spanning tussen Wolf en Horner was wel om te snijden zeg tijdens de persconference xd gudver
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat verwachten jullie van Qatar dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat verwachten jullie van Qatar dit weekend?

115 doden waarvan 96 ernstig.
En Hamilton gaat winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat verwachten jullie van Qatar dit weekend?

Vind het lastig te zeggen zo.
Maar denk inderdaad
1. Hamilton
2. Verstappen
3. Bottas
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic