Monaco! wie gaan er crashen?
Distinctive wrote:Monaco! wie gaan er crashen?
Distinctive wrote:Monaco! wie gaan er crashen?
Stroll natuurlijkDistinctive wrote:Monaco! wie gaan er crashen?
http://hasstrollcrashed.today/Firetrap wrote:Stroll natuurlijkDistinctive wrote:Monaco! wie gaan er crashen?
volgens mij nam Maldonado wel vaker andere mensen mee in zijn crashes thoUberhout wrote:http://hasstrollcrashed.today/Firetrap wrote:Stroll natuurlijkDistinctive wrote:Monaco! wie gaan er crashen?
Eindelijk een waardig opvolger voor Maldonado.
Viel me gister pas op, maar ik vind het net een rijdend blik Rio Mare tonijnPommer wrote:Kan alleen nog niet wennen aan die roze bak![]()
Ja, Vettel was hem anders waarschijnlijk wel voorbij gegaan, maar Bottas ben ik lang niet zo zeker van. Kwalificatie was bij hem al niet top en qua race pace zitten de RB en Mercedes veel dichter bij elkaar dan bij een hot lap. Wat betreft Alonso, die man heeft echt belachelijk veel pech gehad met zijn teamkeuze in zijn carrière. Had met wat meer geluk sowieso nog een keer wereldkampioen geworden.Thijsert wrote:Een red bull had het nooit uitgehouden tussen de 2 mercedessen, daarbij als Max Vettel niet kapot had gereden had Vettel hem compleet zoek gereden. Zonde van Alonso die bijna in de punten reed, ik hoop hem eigenlijk volgend jaar in het stoeltje van Raikkonen te zienUberhout wrote:GP van Canada heb ik beetje gemengde gevoelens aan over gehouden. Prachtige start van Max, maar doodzonde dat de accu van de RB het begaf, een 2e plaats leek anders vrij zeker.
voor een 3de keer terug naar RenaultThommy wrote:Alonso zal niet zo snel teruggaan naar Ferrari aangezien hij daar niet zo gelukkig weg is gegaan inderdaad. Mercedes zal ook niet zolang Hamilton daar nog zit, aangezien dat in 2007 ook tot een knallend seizoen geleid heeft. Ik denk niet dat Mercedes daar zin in heeft. En bij Red Bull hebben ze Ricciardo en Verstappen, en mocht 1 van die 2 coureurs weggaan halen ze een opvolger waarschijnlijk uit hun eigen programma halen. Dus nog een kampioenschap voor Alonso zie ik helaas niet meer gebeuren.
Heb hem maandag helemaal terug gekeken, geen spijt vanFiretrap wrote:Ben je een weekend weg door Defqon, zie je nu pas wat voor bizarre shit er in Bakoe is gebeurd.
Tja...met verrotte koppeling is starten lastig en daarna viel er niets aan te doen. Hij zit wel in de hoeken waar de klappen vallen zeg...dave wrote:Max wat die je nu
Volgens Verstappen viel de klap en de cosmetische schade wel mee maar door die tik ging zijn koppeling compleet kapot nadat deze bij de start al niet goed was, hij kwam bijna niet vooruit.TiMOTHYb wrote:Volgens mij viel de schade bij die botsing ook alles mee of niet?