Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Red Bull heeft de zaakjes inderdaad niet helemaal op orde. Hopelijk wordt het in de loop van het seizoen nog een threeway fight om de titel, maar ik denk het eigenlijk niet. Lijkt erop dat Red Bull (en ook Williams) een beetje in het niemandsland rijden tussen de top en het middenveld.

Al met al wel blij dat de Mercedessen een keer op racepace geklopt zijn door de concurrentie, dat is ook al weer een eeuwigheid geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat het Red Bull en Renault nog lukt om deze achterstand zo maar om te buigen in ongeveer gelijkwaardig materiaal. Hopen dat Vettel ipv constant te huilen nu ook daadwerkelijk mee kan doen om het kampioenschap. Dat Mercedes ben ik nu ook wel weer klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had mn wekker hiervoor gezet, maar bedacht me toen dat ik de extra uurtjes slaap wel kon gebruiken. Desalniettemin goed gedaan Max :)

Edit: wel spijtig dat de scheiding nu al duidelijk is tussen de teams, hoe kunnen die Mercedessen en en Ferrari's zo ellendig vlot zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Red Bull heeft de zaakjes inderdaad niet helemaal op orde. Hopelijk wordt het in de loop van het seizoen nog een threeway fight om de titel, maar ik denk het eigenlijk niet. Lijkt erop dat Red Bull (en ook Williams) een beetje in het niemandsland rijden tussen de top en het middenveld.

Al met al wel blij dat de Mercedessen een keer op racepace geklopt zijn door de concurrentie, dat is ook al weer een eeuwigheid geleden.


Moet wel heel gek lopen mocht dit nog een threeway fight worden denk ik. Red Bull wacht als ik het goed begrepen heb met aanpassingen aan de wagen tot na de zesde GP omdat ze anders een penalty krijgen, ben bang dat het gat dan al nauwelijks meer te overbruggen is.
Hoop echter natuurlijk anders, gisteren was al mooi om te zien dat Verstappen Hamilton toch wel van de zege af heeft gehouden (ook al droeg die tactiek er natuurlijk ook niet aan bij). Benieuwd naar de volgende races en de races waar topsnelheid wat minder een rol gaat spelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Uberhout schreef:
Red Bull heeft de zaakjes inderdaad niet helemaal op orde. Hopelijk wordt het in de loop van het seizoen nog een threeway fight om de titel, maar ik denk het eigenlijk niet. Lijkt erop dat Red Bull (en ook Williams) een beetje in het niemandsland rijden tussen de top en het middenveld.

Al met al wel blij dat de Mercedessen een keer op racepace geklopt zijn door de concurrentie, dat is ook al weer een eeuwigheid geleden.


Moet wel heel gek lopen mocht dit nog een threeway fight worden denk ik. Red Bull wacht als ik het goed begrepen heb met aanpassingen aan de wagen tot na de zesde GP omdat ze anders een penalty krijgen, ben bang dat het gat dan al nauwelijks meer te overbruggen is.
Hoop echter natuurlijk anders, gisteren was al mooi om te zien dat Verstappen Hamilton toch wel van de zege af heeft gehouden (ook al droeg die tactiek er natuurlijk ook niet aan bij). Benieuwd naar de volgende races en de races waar topsnelheid wat minder een rol gaat spelen :)

Er wordt zo ver ik weet geen penalty uit gedeeld als ze iets veranderen aan de auto. Alleen als een versnellingsbak vervangen wordt binnen 6 races, of als je aan de 5e motor toe bent krijg je een penalty. Het is dus wel zo dat ze direct al aan de 2e motor toe zijn als Renault besluit de krachtbron te vernieuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveelste denken jullie dat Max Verstappen gaat worden in het wereldkampioenschap?

Zelf denk ik dat hij 5 gaat worden ^^, wat in mijn ogen gewoon prima zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant gegeven, de pitcrew van Verstappen schijnt bewust valse informatie aan hem door te hebben gegeven tijdens de GP van Australiƫ. Zo zou Horner gezegd hebben dat de snelste ronde enorm ver van hem verwijderd was en Massa op 25 seconden reed waar hij daadwerkelijk meer dan 50 seconden achter reed. Hebben ze blijkbaar gedaan om ervoor te zorgen dat Max die 5e plek zou consolideren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 12:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Interessant gegeven, de pitcrew van Verstappen schijnt bewust valse informatie aan hem door te hebben gegeven tijdens de GP van Australiƫ. Zo zou Horner gezegd hebben dat de snelste ronde enorm ver van hem verwijderd was en Massa op 25 seconden reed waar hij daadwerkelijk meer dan 50 seconden achter reed. Hebben ze blijkbaar gedaan om ervoor te zorgen dat Max die 5e plek zou consolideren.

Zou ik me niet zo druk om maken. Die punten voor de 5e plek zijn belangrijker dan dat je coureur de snelste raceronde rijdt. Alhoewel je dat ook gewoon eerlijk kunt zeggen natuurlijk, maar met Max weet je nooit of ie luistert :P

Er wordt trouwens regen voorspelt voor a.s. zondag. Ik kan me de laatste regenrace nog herinneren :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het gezien Max z'n reputatie ook wel verstandige keuze van RB om hem valse informatie te geven.

Ook benieuwd naar komend weekend. Ik denk dat het verschil in performance van de auto's aan het begin van dit jaar echter wel zo groot is dat Bottas, Hamilton en Vettel wel ruim voor Max kunnen blijven.
Vorig jaar was RB op aerodynamisch gebied nog #1, waardoor ze in de regen niet onder deden voor Merces. Wat dat betreft lijken Mercedes en Ferrari de zaakjes ook beter op orde te hebben dan RB dit jaar.
Podiumplaats zou al heel mooi zijn vind ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Daarnaast is verkeerde informatie verstrekken een heel normale gang van zaken om iemand te prikkelen dan wel in te perken, ook in het schaatsen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Daarnaast is verkeerde informatie verstrekken een heel normale gang van zaken om iemand te prikkelen dan wel in te perken, ook in het schaatsen bijvoorbeeld.

Jep, zo is de daadwerkelijke zwaarte van een pil eigenlijk meer dan gezegd wordt, zodat het schaatsen bevorderd wordt.

Heb er zin in zondag. Dit keer de race wel live kijken, en daarna nog 2 uurtjes op de bank hangen voordat het tijd is om naar Rebirth te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verwacht dat enkel regen Red Bull dit weekend kan redden. Zullen vast weer langzamer zijn dan Mercedes en Ferrari, maar te snel voor de andere teams.

Zie Red Bull pas weer rond Spanje/Canada enigszins in de buurt van Mercedes en Ferrari komen. Dat is in ieder geval te hopen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

GE-NIE-TEN was het :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 08:34 
 
Hardtraxx Veteran

Blij dat ik de wekker had gezet. Dit had ik voor geen goud willen missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Blij dat ik de wekker had gezet. Dit had ik voor geen goud willen missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:40 
 
Hardtraxx Newbie

Voor als je het even niet meer zeker weet:
https://www.hasstrollcrashedyet.com/

https://hasmclarenbrokendown.com/

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 18:07 
 

mja ze hadden er eerst ook eentje voor maldonado, deze zijn daar weer van afgeleid
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 17:38 
 
Hardtraxx Elite

Max Grindbak Verstappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zonde van de problemen met de remmen, had wellicht wel een podium ingezeten voor Max. In ieder geval goed om te zien dat de Red Bulls het tempo van Ferrari en Mercedes op sommige circuits aardig kunnen bijbenen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 20:15 
 

Uberhout schreef:
Zonde van de problemen met de remmen, had wellicht wel een podium ingezeten voor Max. In ieder geval goed om te zien dat de Red Bulls het tempo van Ferrari en Mercedes op sommige circuits aardig kunnen bijbenen :)

podium is veel te optimistisch gedacht, Raikkonen ( op de 4e plek_ zat aan het eind van de race ook vrij ver voor Ricciardo dus had verstappen het ook niet gered
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Uberhout schreef:
Zonde van de problemen met de remmen, had wellicht wel een podium ingezeten voor Max. In ieder geval goed om te zien dat de Red Bulls het tempo van Ferrari en Mercedes op sommige circuits aardig kunnen bijbenen :)

podium is veel te optimistisch gedacht, Raikkonen ( op de 4e plek_ zat aan het eind van de race ook vrij ver voor Ricciardo dus had verstappen het ook niet gered

dat is dan weer beetje pessimistisch denken, want verstappen had toch een betere pace als Ricciardo. helaas zullen ze bij sotsji vast niet mee kunnen komen met ferrari en mercedes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer van Verstappen. Is de auto wel beter dan vorig jaar?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 12:49 
 

dave schreef:
Jammer van Verstappen. Is de auto wel beter dan vorig jaar?? :/

door de regels wel maar een stuk minder dan ze bij red bull kunnen.
de gegevens die ze uit hun windtunnel krijgen en dieze op de track krijgen matchen totaal niet, dus ze hebben zeker een probleem.
ook de motor is minder goed dan zou kunnen en zelfs minder goed dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.gpro.net leuk spelletje voor de F1 liefhebbers, je eigen coureur managen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic