Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2024 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dune 2... wat een film :drool:

Als deze reeks films deze kwaliteit houdt dan worden dit echt classics die je in het rijtje met Lord of the Rings en Star Wars (originele trilogie) zet. Denk wel dat de film baat heeft bij een extended cut zoals LOTR dat ook had, ik heb een vrij korte spanningsboog maar deze film had van mij 4,5 uur mogen duren. Enige miniscule minpuntje dat ik dan ook heb is dat de film in het begin soms van de hak op de tak ging omdat er overduidelijk wat was geknipt in het verhaal om hem niet te lang te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grimvriend. Is deze spoilervrij? Ik heb Dune 1 een jaartje geleden ongeveer gekeken, maar zou ook mijn god niet meer precies weten hoe of wat. Dan is zo'n Youtube filmpje wel handig. Echter is 1,5 uur wel redelijk fors haha.


Beetje laat maar deze is niet volledig spoiler vrij als je de boeken nog wilt lezen. Als je zoals mij enkel de eerste film gekeken hebt en een goede opfrisser wilt alvorens je de 2e gaat kijken, dan raad ik hem nog steeds aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dune 2... wat een film :drool:

Als deze reeks films deze kwaliteit houdt dan worden dit echt classics die je in het rijtje met Lord of the Rings en Star Wars (originele trilogie) zet. Denk wel dat de film baat heeft bij een extended cut zoals LOTR dat ook had, ik heb een vrij korte spanningsboog maar deze film had van mij 4,5 uur mogen duren. Enige miniscule minpuntje dat ik dan ook heb is dat de film in het begin soms van de hak op de tak ging omdat er overduidelijk wat was geknipt in het verhaal om hem niet te lang te maken.

Ik wacht nog even met kijken tot het rustiger is in de bioscoopzalen. Wel kan ik je vertellen dat de regisseur heeft laten weten dat er geen extended edities gaan komen. Alles wat hij er uit heeft gelaten achtte hijzelf als overbodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
Grimvriend. Is deze spoilervrij? Ik heb Dune 1 een jaartje geleden ongeveer gekeken, maar zou ook mijn god niet meer precies weten hoe of wat. Dan is zo'n Youtube filmpje wel handig. Echter is 1,5 uur wel redelijk fors haha.


Beetje laat maar deze is niet volledig spoiler vrij als je de boeken nog wilt lezen. Als je zoals mij enkel de eerste film gekeken hebt en een goede opfrisser wilt alvorens je de 2e gaat kijken, dan raad ik hem nog steeds aan.


Van de week dat filmpje van 1,5 uur gecheckt. Bedankt voor de tip, want het was hoognodig haha. Van het weekend / volgende week naar deeltje 2 in de bios, maar zonder deze recap / uitleg had ik daar echt geen drol (meer) van gesnapt :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste keer dat ik Dune keek vond ik het niet veel aan. Het was voor mijn gevoel een langdradige film waar weinig gebeurde tot het einde met epische muziek. Maar nu toch maar back to back part one & two gekeken en ben het enorm gaan waarderen. Wat een meesterwerken! Ik kijk erg uit naar het derde deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love: :drool:
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic