Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2024 08:20 

Hardtraxx Veteran

Dune 2... wat een film :drool:

Als deze reeks films deze kwaliteit houdt dan worden dit echt classics die je in het rijtje met Lord of the Rings en Star Wars (originele trilogie) zet. Denk wel dat de film baat heeft bij een extended cut zoals LOTR dat ook had, ik heb een vrij korte spanningsboog maar deze film had van mij 4,5 uur mogen duren. Enige miniscule minpuntje dat ik dan ook heb is dat de film in het begin soms van de hak op de tak ging omdat er overduidelijk wat was geknipt in het verhaal om hem niet te lang te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 15:25 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Grimvriend. Is deze spoilervrij? Ik heb Dune 1 een jaartje geleden ongeveer gekeken, maar zou ook mijn god niet meer precies weten hoe of wat. Dan is zo'n Youtube filmpje wel handig. Echter is 1,5 uur wel redelijk fors haha.

Beetje laat maar deze is niet volledig spoiler vrij als je de boeken nog wilt lezen. Als je zoals mij enkel de eerste film gekeken hebt en een goede opfrisser wilt alvorens je de 2e gaat kijken, dan raad ik hem nog steeds aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 21:09 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Dune 2... wat een film :drool:

Als deze reeks films deze kwaliteit houdt dan worden dit echt classics die je in het rijtje met Lord of the Rings en Star Wars (originele trilogie) zet. Denk wel dat de film baat heeft bij een extended cut zoals LOTR dat ook had, ik heb een vrij korte spanningsboog maar deze film had van mij 4,5 uur mogen duren. Enige miniscule minpuntje dat ik dan ook heb is dat de film in het begin soms van de hak op de tak ging omdat er overduidelijk wat was geknipt in het verhaal om hem niet te lang te maken.

Ik wacht nog even met kijken tot het rustiger is in de bioscoopzalen. Wel kan ik je vertellen dat de regisseur heeft laten weten dat er geen extended edities gaan komen. Alles wat hij er uit heeft gelaten achtte hijzelf als overbodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 11:58 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
Grimvriend. Is deze spoilervrij? Ik heb Dune 1 een jaartje geleden ongeveer gekeken, maar zou ook mijn god niet meer precies weten hoe of wat. Dan is zo'n Youtube filmpje wel handig. Echter is 1,5 uur wel redelijk fors haha.

Beetje laat maar deze is niet volledig spoiler vrij als je de boeken nog wilt lezen. Als je zoals mij enkel de eerste film gekeken hebt en een goede opfrisser wilt alvorens je de 2e gaat kijken, dan raad ik hem nog steeds aan.

Van de week dat filmpje van 1,5 uur gecheckt. Bedankt voor de tip, want het was hoognodig haha. Van het weekend / volgende week naar deeltje 2 in de bios, maar zonder deze recap / uitleg had ik daar echt geen drol (meer) van gesnapt :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 07:46 

Hardtraxx Veteran

De eerste keer dat ik Dune keek vond ik het niet veel aan. Het was voor mijn gevoel een langdradige film waar weinig gebeurde tot het einde met epische muziek. Maar nu toch maar back to back part one & two gekeken en ben het enorm gaan waarderen. Wat een meesterwerken! Ik kijk erg uit naar het derde deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 15:47 

Hardtraxx Veteran

:love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2024 16:32 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk eens Everything Everywhere All At Once gekeken. Wat een absurd fantastische film.

Raccacoonie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2024 18:33 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Eindelijk eens Everything Everywhere All At Once gekeken. Wat een absurd fantastische film.

Raccacoonie (L)

Haha die was echt steengoed ja. Ga hem denk ik snel nog een keer kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2024 23:06 

Hardtraxx Veteran

de eerste 3 minuten van deadpool/wolverine....een vettere intro ga je nooit meer zien :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 13:29 

Hardtraxx Veteran

en RDJ terug in MCU als Dr. Doom :woot: :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 12:17 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Pure armoede in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 15:24 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
AniThing schreef:

Pure armoede in mijn ogen

Beetje twee kanten, aan de ene kant wel tof. Gok dat ze een. Multiverse idee doen waarbij stark een duistere aard heeft en dat kan best leuk worden.

Aan de andere kant hadden ze natuurlijk een andere acteur met een eigen karakter kunnen regelen. Maar RDJ is gewoon een fanservice op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 15:59 

Hardtraxx Veteran

The Variant lijn was leuk maar nu heeft het voor mij echt zijn kracht verloren. Elke dood in de MCU wordt hier compleet mee teniet gedaan.

Had Cillian Murphy wel graag als Doom gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 09:49 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
de eerste 3 minuten van deadpool/wolverine....een vettere intro ga je nooit meer zien :lol: :worship:

Ik had dit gelezen, en ik had alles verwacht behalve dit. Holy fucking shit :lol:

Wat een super leuke film was dit, vond bijna alle cameo's wel geslaagd, de humor is flauw maar alsnog (meestal) niet voorspelbaar.

Wat ik goed vond was dat het een bijzonder grappige film is waar ik echt de hele film door hardop om heb kunnen lachen, maar de humor was niet misplaatst (zoals bijv Thor 4). Waren ook genoeg momenten waarin de toon wat serieuzer en droeviger was en er niet onnodig schijtlollig gedaan werd.

Denk wel m'n favoriete Deadpool film! En ik was groot fan van de eerste 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 21:07 

Hardtraxxer

Afgelopen week naar Interstellar in imax geweest. Had m nog nooit gezien wat nergens op slaat aangezien Inception 1 van mn favoriete films is en ik de interstellar soundtrack fk veel heb geluisterd dus was heel benieuwd. Heeft mn verwachtingen zeker waargemaakt. Ook die muziek met dat geluid pohh
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 21:57 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Afgelopen week naar Interstellar in imax geweest. Had m nog nooit gezien wat nergens op slaat aangezien Inception 1 van mn favoriete films is en ik de interstellar soundtrack fk veel heb geluisterd dus was heel benieuwd. Heeft mn verwachtingen zeker waargemaakt. Ook die muziek met dat geluid pohh

Ja echt een geweldige film die ook jaarlijks bij mij opnieuw aan gaat. De muziek, het verhaal en de effecten zijn echt grandioos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 07:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ken geen film die ik zo overrated vind als Interstellar. (En ik ben een enorme fan van Christopher Nolan films) Alsnog een enorm goeie film, maar ik snap niet helemaal dat mensen er altijd ZO wild van worden, ik vond de uiteindelijke conclusie van de film eigenlijk maar een beetje tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 15:13 

Hardtraxx Crew

Vanavond ook naar Interstellar :D Helaas geen IMAX in de buurt. Heb m in December voor t eerst gekeken, dus ben heel benieuwd hoe die in de bios is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 15:18 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ik ken geen film die ik zo overrated vind als Interstellar. (En ik ben een enorme fan van Christopher Nolan films) Alsnog een enorm goeie film, maar ik snap niet helemaal dat mensen er altijd ZO wild van worden, ik vond de uiteindelijke conclusie van de film eigenlijk maar een beetje tegenvallen.

I sincerely disagree, beste film ooit voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 09:36 

Hardtraxxer

Slechte recensies voor de nieuwe Joker film. Morgen zelf maar eens bekijken in de bios.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 09:53 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Slechte recensies voor de nieuwe Joker film. Morgen zelf maar eens bekijken in de bios.

Je kan je afvragen voor welke doelgroep dit is en of dit script niet voor de hoofdrolspelers is geschreven ipv voor de film. Denk dat ze zich echt flink in hun vingers hebben gesneden door er een musical van te maken, wat al een ontzettend niche markt is binnen de film industrie. En dan nog in een universe (ik weet het, die is niet cannon) binnen DC.

Ik denk dat het logischer zou zijn geweest als de musical maar een klein deel van de film te zien was.
Zelf heb ik de film nog niet gezien en vond ik deel 1 echt heel gaaf gedaan. Maar deze trekt me door het musical gebeuren totaal niet eigenlijk. Dit terwijl ik musicals helemaal niet zo erg vind maar het is de combinatie en hoe serieus de eerste film was dat mij tegenhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 11:40 

Hardtraxx Veteran

Gisteren geweest. De film speelt zich veel af vanuit het standpunt/hoofd van The Joker wat ergens wel heel gek was op een goede manier.

Langs de andere kant was ik het (vele) zingen na een tijd echt beu en daar was ik zeker niet de enige in. Heb hier en daar een zucht gehoord toen ze weer met zang begonnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 11:42 

Hardtraxx Veteran

Ja fuck die hele film. Het origineel was ook never nooit bedoelt om uberhaupt met een vervolg te komen. Lijkt wel alsof er met een grote zak geld en een rare insteek van die film geprobeerd is om Joaquin Phoenix weer terug te krijgen.

Groot fan van het origineel maar na het zien van 1 trailer kan deze me echt totaal gestolen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 13:10 

Hardtraxxer

Pff ja ik ga vanavond maar heb er echt totaal geen zin meer in eigenlijk. Mss dikke cheiba roken ofzo van tevoren haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 13:20 

Hardtraxx Veteran

De rotten tomatoes score is ook niet mals. <40 op moment van schrijven

https://www.rottentomatoes.com/m/joker_folie_a_deux
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic