Heel erg benieuwd naar deze
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Er zouden 6 veldslagen geportreteerd worden in de film. Ik gok op:
Toulon (duidelijk)
Battle of the Pyramids (obvious)
Hopelijk Austerlitz
Iets in Rusland (koud)
Waterloo (square formation in de trailer)
en nog eentje
Trailer ziet er iig goed uit.
over n weekje Oppenheimer in de bios, zin in!
Opwarmertje voor Oppenheimer van Veritasium.
Vandaag naar barbie, morgen naar Oppenheimer. Lekker man zo'n unlimited pass.
Ooit een keer gehad maar gebruikte het uiteindelijk niet omdat ik niet graag in mijn ééntje naar de film ga.makrooy wrote:Vandaag naar barbie, morgen naar Oppenheimer. Lekker man zo'n unlimited pass.
En nu met de zoon ook niet rendabel meer is.
Ik ga altijd met m'n vriendin maar soms als er een film is haar niet leuk lijkt ga ik zelf en moet zeggen dat ik alleen gaan echt heel nice vind. In 4 maand tijd 28 films gezien, heerlijk.
Maarja met een kind gaat het idd vrij lastig, al helemaal samen niet haha
Maarja met een kind gaat het idd vrij lastig, al helemaal samen niet haha
Iemand The Gray Man toevallig al gezien?
Ziet er wel tof uit
Ziet er wel tof uit
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Ja, ik vond m echt heel slechtTomyio wrote:Iemand The Gray Man toevallig al gezien?
Ik morgen Barbie, Oppenheimer nog even kijken wanneermakrooy wrote:Vandaag naar barbie, morgen naar Oppenheimer. Lekker man zo'n unlimited pass.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Hier volgende week naar toemakrooy wrote:Vandaag naar barbie, morgen naar Oppenheimer. Lekker man zo'n unlimited pass.
wat n film, van begin tot eind zat je er in.
meesterwerk dit
meesterwerk dit
The Gray Man of Oppenheimer?billieb15 wrote:wat n film, van begin tot eind zat je er in.
meesterwerk dit
oppenheimer
The gray man heb ik niet gezien
The gray man heb ik niet gezien
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
The Covenant gezien, prima film. Geen hoogvlieger, wel goed vermaak.
Gyllenhaal erin uiteraard ook geen straf.
Gyllenhaal erin uiteraard ook geen straf.
Zie echt door de films het bos niet meer, weet niet meer wie het nu over welke film heeft.
nou als ie t over slechte cgi heeft dan heeft hij t iig niet over oppenheimer.
Want daar zit 0 cgi in.
Mocht je tijd over hebben, ga deze kijken, top tier!
Want daar zit 0 cgi in.
Mocht je tijd over hebben, ga deze kijken, top tier!
Mijn reactie ging over The Covenant
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Die AC130 (of iets soortgelijks) doel je dan denk ik op? Ja, kon absoluut beter
.
Die sowieso haha maar eigenlijk die hele sequence op de Dam. Maar ook het vuur, rook, voertuigen en explosies. Dat was echt ondermaatsFiretrap wrote:Die AC130 (of iets soortgelijks) doel je dan denk ik op? Ja, kon absoluut beter.
Zojuist eindelijk de film 'Parasite' gekeken. Wat een meesterwerk.
Oppenheimer staat uiteraard ook hoog op het kijklijstje. Maar ik wacht lekker tot het wat rustiger is in de bioscopen.
Oppenheimer staat uiteraard ook hoog op het kijklijstje. Maar ik wacht lekker tot het wat rustiger is in de bioscopen.
Gisteren naar Oppenheimer geweest, echt een meesterwerk. Vooral het laatste uur is puur genieten.
Wat ik me wel nog steeds afvraag: die scène in Leiden. Hij sprak daar Duits, geen Nederlands haha. In de film werd gezegd dat het Nederlands was. Zo'n enorm grote fout dat ik me bijna afvraag of ze het niet met opzet hebben gedaan.
Wat ik me wel nog steeds afvraag: die scène in Leiden. Hij sprak daar Duits, geen Nederlands haha. In de film werd gezegd dat het Nederlands was. Zo'n enorm grote fout dat ik me bijna afvraag of ze het niet met opzet hebben gedaan.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Dat lijkt wel een standaard Hollywood kwaaltje.Denkeleda wrote:Gisteren naar Oppenheimer geweest, echt een meesterwerk. Vooral het laatste uur is puur genieten.