Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net 'The Nun' gaan kijken in de cine. Als horrorfan viel hij wat tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 14:45 
 
Hardtraxx Elite

Maar eens begonnen aan alle films van Marvel te kijken, begonnen met Antman jezus wat een kut film :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Maar eens begonnen aan alle films van Marvel te kijken, begonnen met Antman jezus wat een kut film :lol:

Kies je de verkeerde volgorde uit haha :lol: mocht je de Marvel Universe willen volgen (Werkt namelijk toe naar 1 verhaal).

Marvel Cinematic Universe - Phase I
Captain America: The First Avenger
Iron Man
Iron Man 2
The Incredible Hulk
Thor
The Avengers

Marvel Cinematic Universe - Phase II
Iron Man 3
Thor: The Dark World
Captain America: The Winter Soldier
Guardians of the Galaxy
Guardians of the Galaxy Vol. 2
Avengers: Age of Ultron
Ant-Man

Marvel Cinematic Universe - Phase III
Captain America: Civil War
Doctor Strange
Spider-Man: Homecoming
Black Panther
Thor: Ragnarok
Avengers: Infinity War
Ant Man and The Wasp

Heb de series even achterwege gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 14:58 
 
Hardtraxx Elite

Ja we waren al random begonnen toen pas erachter gekomen dat er dus die lijst was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Ja we waren al random begonnen toen pas erachter gekomen dat er dus die lijst was :P

Naast GOTG 2 en Iron Man 3 is Ant-Man denk ik ook wel één van de minste films uit de reeks, al vind ik persoonlijk alle Marvel films nog steeds minstens ‘wel vermakelijk’. Alle Marvel films volgen alleen wel een soort vaste formule, op een paar uitzonderingen na die naar mijn idee ook meteen onder de beste films uit de reeks vallen: Captain America: Civil War, Thor: Ragnarok en Avengers: Infinity War. Die zitten alleen helaas wel allemaal in phase 3, dus als je ze in volgorde gaat kijken duurt dat nog even. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, eerste twee Thor films en Age of Ultron vond ik allemaal nog minder dan Ant-Man. Enige wat je die film kan verwijten is dat hij beetje forgettable is, maar vond hem absoluut niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 15:02 
 
Hardtraxx Crew

immuunm schreef:
Maar eens begonnen aan alle films van Marvel te kijken, begonnen met Antman jezus wat een kut film :lol:

Ben hier ook mee begonnen, maar dan wel de correcte order :P (Heb de avengers films en beide guardians of the galaxy films al wel gezien tho, maar ik kijk ze wel nog een keer xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van Venom, had gelezen dat hij niet best was. Met die verwachtingen dan ook de bios in gegaan, maar het viel me echt reuze mee. Vond hem zelfs nog best degelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een lijstje maken van de films die ik de afgelopen tijd heb gezien.

BlacKkKlansman. Film over een serieus onderwerp met toch de nodige humor. Laatste shots waren heftig. Hele zaal was doodstil. En terecht. 4*

A Simple Favor. Lees eigenlijk alleen maar goede recensies. Vond er zelf niet heel erg veel aan. Hoewel zowel Anna Kendrick als Blake Lively mooie vrouwen zijn en ze lekker gewaagde outfits aan hadden, vond ik het toch niet heel bijzonder verder. Daarnaast stoorde ik me behoorlijk aan het karakter van Anna Kendrick. 2*

The Nun. Te veel van verwacht. Random momenten ook. Niet echt een horror. Komt een hoop troep uit de laatste tijd op het gebied van horror. En daar baal ik best van als horrorfan zijnde. 2*

Love, Simon. HA! Gaaaaay! Zag dat Katherine Langford van 13 Reasons Why meespeelde dus dat was een goede reden om deze film te kijken. Wel een vermakelijke rom-com. 3,5*

Papillon. In de sneak gezien. Ik dacht oh god. Weer een remake. Maar ik vond 'm best goed. Rauwe, spannende film! Rami Malek is toch best wel een ondergewaardeerde acteur. Jammer dat je hem zo weinig op het grote scherm ziet. Speelde erg goed. 4*

Skyscraper. Verstand op 0, The Rock, dikke actie en popcorn. 2,5*

The Spy Who Dumped Me. Weet niet eens meer waar deze film over ging. Na het opzoeken van de titel wist ik het weer! Twee normale vrouwen die opeens superspionnen worden. Juist. 2* voor Mila Kunis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 00:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net 22 July gekeken, over de aanslagen van Anders Breivik. Vond hem erg goed, helemaal voor Netflix begrippen. Had graag nog wat meer over Breivik en zijn achtergrond erin gezien, maar de grote focus die op de slachtoffers was gelegd vond ik ook wel weer erg sterk. De storyline rondom de premier was wel wat mager, dan had die tijd beter opgevuld kunnen worden met Breivik. Maar goed, al met al een goeie film.

PS: wel altijd weer jammer dat ze niet gewoon de moedertaal van dat land gebruiken, maar dan wel Engels met een Noors accent. Doe dan of Noors of gewoon normaal Engels, dit slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net maar Bohemian Raphody geweest. Wat een super gave film zeg! Je krijgt een fantastische beeld van hoe Freddie zijn leven en hoe queen hun leven doorbracht. Echt heel vet gedaan. Ook hoe alles zo authentiek mogelijk eruit ziet.

Werd er erg emotioneel van
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 01:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Net maar Bohemian Raphody geweest. Wat een super gave film zeg! Je krijgt een fantastische beeld van hoe Freddie zijn leven en hoe queen hun leven doorbracht. Echt heel vet gedaan. Ook hoe alles zo authentiek mogelijk eruit ziet.

Werd er erg emotioneel van

Dit. Meerdere malen gewoon kippenvel gehad! Ik vond Rami Malek de rol van Freddie wel erg goed neerzetten zeg! 4* overigens.

Vorige week ergens First Man gezien. Adembenemende beelden. Mooie film over de begin van de carrière van Neil Armstrong en natuurlijk het moment waar iedereen hem van kent: als eerste mens voet op de maan zetten. 4*

Hunter Killer. Verdomdes spannende duikbootfilm tussen de Russen en de Amerikanen. Toch? ;) 3,5*

El Autor. Zoals een hoop Netflix films is het het net niet. En dan is Netflix ook nog van plan om film eerst in de bioscoop uit te brengen... Ik dwaal af. Niet heel bijzonder, maar ook niet slecht deze Spaanse dramafilm. 3*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



wat. de. fak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt het leukste nieuws maar Stan Lee is overleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 19:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Marvel Cinematic Universe - Phase I
Captain America: The First Avenger
Iron Man
Iron Man 2
The Incredible Hulk
Thor
The Avengers

Marvel Cinematic Universe - Phase II
Iron Man 3
Thor: The Dark World
Captain America: The Winter Soldier
Guardians of the Galaxy
Guardians of the Galaxy Vol. 2
Avengers: Age of Ultron
Ant-Man

Marvel Cinematic Universe - Phase III
Captain America: Civil War
Doctor Strange
Spider-Man: Homecoming
Black Panther
Thor: Ragnarok
Avengers: Infinity War
Ant Man and The Wasp

Heb de series even achterwege gelaten


Ook hieraan begonnen min de films die ik al had gezien (die ik qua synopsis alleen even teruglas).

Ben halverwege, maar het is altijd wel gewoon met een korreltje zout. Het is meer vermaak. Je weet dat de hoofdrolspeler toch nooit dood gaat, hoe onmogelijk de overlevingskansen ook zijn, er is toch net altijd even weer iets dat het kan redden (tot Infinity war waarschijnlijk dus). Maar goed het is van tijd tot tijd grappig en verder vermakelijk.

Zelfs met deze filmreeks achter elkaar (waar je films als Iron Man 1, The Incredible Hulk, Ant-Man en Spider Man niet echt hoeft te zien) moet je voor alle details nog Agents of S.H.I.E.L.D. hebben gezien om door te hebben wie iedereen precies is en wat er op de achtergrond allemaal gebeurt. Pas dan kan je het gehele verhaal er achter (niet de onmogelijke onzin in de films) gaan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 23:03 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Niet echt het leukste nieuws maar Stan Lee is overleden


Avicci ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Nuracore schreef:
Niet echt het leukste nieuws maar Stan Lee is overleden


Avicci ook


Meen je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 23:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Nuracore schreef:
Niet echt het leukste nieuws maar Stan Lee is overleden


Avicci ook


Avicii ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 01:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2pac leeft


edit;

als je mij niet gelooft

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Net terug van Venom, had gelezen dat hij niet best was. Met die verwachtingen dan ook de bios in gegaan, maar het viel me echt reuze mee. Vond hem zelfs nog best degelijk.


Ik vond hem ook echt gewoon dikke prima! Verhaal zat sterk in elkaar en tof dat er uiteindelijk ook nog een soort goed einde in zat. Tom Hardy is hiervoor ook een prima acteur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond naar de nieuwe Fantastic Beasts, morgen naar Bohemian Rhapsody. Erg benieuwd naar beide films :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 19:33 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
immuunm schreef:
Nuracore schreef:
Niet echt het leukste nieuws maar Stan Lee is overleden


Avicci ook


Meen je?


Kom je daar nu pas achter dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lloll
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 10:02 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Vanavond naar de nieuwe Fantastic Beasts, morgen naar Bohemian Rhapsody. Erg benieuwd naar beide films :)


Hoe vond je crimes of Grindelwald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst Ready Player One gekeken. De film komt niet in de buurt van het boek. Het boek exact verfilmen zou ook niet werken, maar zo veel veranderen had niet gehoeven. Wade die Art3mis zo vroeg ontmoet en ineens in een verzet zit, Aech die random verschijnt en letterlijk iedere challenge die anders is, allemaal onnodig. Art3mis die wordt 'opgepakt' door IOI vond ik ook matig. Wade is niet arm, bijna niks over Ludus, karakters zijn compleet anders, Daito die niet dood gaat, Shoto die geen Shoto heet (Beide ook random ineens in Amerika i.p.v. Japan) en zo is er nog veel meer te noemen.

De film gebeurt ook in iets van 2 dagen tijd, terwijl de magie van het boek juist is dat tussen de eerste challenge en de 3e een (klein) jaar zit. In die tijd gebeurt er zoveel, vooral character development, wat het boek een zeer goed verhaal maakt. Ook het feit dat karakters van de film weinig vertonen van hun karakters in het boek, laat mij nog het meest de film niks vinden. De film op zich is een mooie, snelle actiefilm met wat nostalgie door de film/game-references. Leuk gedaan door Spielberg, maar dit had weinig met het boek te maken.
.
Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic