Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twelve monkeys, dat acteerwerk van Brad Pitt :worship:. Mensen nog tips voor soortgelijke films?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Twelve monkeys, dat acteerwerk van Brad Pitt :worship:. Mensen nog tips voor soortgelijke films?

Fenomenaal idd :D Wat bedoel je precies met soortgelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Deadpool 2 :worship: :worship: :worship:


ik heb mij ook weer helemaal kapot gelachen :lol:

die mid credits scenes waren eigenlijk nog beter dan de film zelf :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Deadpool 2, dat acteerwerk van Brad Pitt :worship:


#VanisherMVP
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Red Sparrow gezien, aparte film waarbij ik het einde eigenlijk niet snap. Maar henaakte Jennifer Lawrence!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Net Red Sparrow gezien, aparte film waarbij ik het einde eigenlijk niet snap. Maar henaakte Jennifer Lawrence!


Vond hem echt zwaar tegenvallen, ze is een top spion na 3 maanden training maar verklapt alles al na 10 minuten met die gozer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Net Rampage: President Down. Gekeken. Hele gave film over n man die tegen het Amerikaanse systeem vecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Net Red Sparrow gezien, aparte film waarbij ik het einde eigenlijk niet snap. Maar henaakte Jennifer Lawrence!


Vond hem echt zwaar tegenvallen, ze is een top spion na 3 maanden training maar verklapt alles al na 10 minuten met die gozer :huh:


Die gozer laat indirect aan haar weten dat hij precies wist wie zij was. Dit tegenspreken had zodoende helemaal geen zin meer.

Vond het wel een prima filmpje voor zo tussendoor, 6,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 23:24 
 
Hardtraxx Elite

De nieuwe jurassic world gezien. Heel vet, maar het kan niet tippen aan de Parc versies imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu Pacific Rim: Uprising te kijken. De eerste was best vermakelijk en had goede eye-candy, maar wat is dit vervolg slecht zeg...slechter op elk gebied.

Edit: afgelopen, ze hebben er echt een slechte teen-flick van gemaakt. Echt de moeite niet waard...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net naar Hereditary geweest. Wat een kut film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 08:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Net naar Hereditary geweest. Wat een kut film.

Rly?

Ik hoopte juist dat deze wel vet zou zijn, ik verwacht er geen The Conjuring 2 oid van, maar wel een goede psychologische horror. Waarom is deze zo kut dan (zonder spoilers pls)

Also, dit wordt echt ziek.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.


heb trailer gezien
t enige wat mij eng aan die film lijkt is dat kind :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
kegel77w schreef:
Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.


heb trailer gezien
t enige wat mij eng aan die film lijkt is dat kind :lol: :lol:


Goeie samenvatting van de film dit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

A Quiet Place gezien. Geslaagde thriller/horror. Zitten alleen wel wat eigenaardige zaken/plotholes in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:00 
 
Hardtraxx Elite

Sausage Party en Shot Caller gister gekeken op Netflix.
Sausage Party echt een leuke animatie film, hou er normaal helemaal niet van, maar hier zat best goed doordachte humor in xd Niet voor niets een 16+ animatie film.

Shot Caller was wat serieuzer maar ook een aanrader met een goed verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Sausage Party en Shot Caller gister gekeken op Netflix.
Sausage Party echt een leuke animatie film, hou er normaal helemaal niet van, maar hier zat best goed doordachte humor in xd Niet voor niets een 16+ animatie film.

Shot Caller was wat serieuzer maar ook een aanrader met een goed verhaal.


Sausage Party, dat einde xd Een grote WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:04 
 
Hardtraxxer

Gister naar Mission Impossible geweest. Vermakelijke actiefilm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...
Het zijn beide Marvel films of heeft het met elkaar te maken?
Ik heb Deadpool 2 nog niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...
Het zijn beide Marvel films of heeft het met elkaar te maken?
Ik heb Deadpool 2 nog niet gezien.

Andere Marvel universe dat ooit is begonnen nadat Marvel de rechten van o.a Spider man, Fantastic Four en X-Men heeft verkocht aan andere studios. Die heet The 20th century Fox MCU. Hierdoor was het toen niet mogelijk om deze personages in de zelfde films te proppen. Nu koopt Marvel langzaam weer de rechten terug (bijvoorbeeld van Spiderman nu)

Daarom is die afscheiding gemaakt.

Chris Evans is bijvoorbeeld ook de Human Torch geweest van Fantastic Four. Peter dinkalge in X-Men future past en Avengers Infinity , Josh Brolin heeft ook in futurr past een andere vijandige rol gehad wat weer een Alternative timeline was van de Fox X-Men MCU.

Ze hebben verder niets met elkaar te maken. Althans nog niet.
Marvel probeert al jaren de Wolverine in de Multiverse te krijgen (huidige Avengers Universe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
dave schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...
Het zijn beide Marvel films of heeft het met elkaar te maken?
Ik heb Deadpool 2 nog niet gezien.

Andere Marvel universe dat ooit is begonnen nadat Marvel de rechten van o.a Spider man, Fantastic Four en X-Men heeft verkocht aan andere studios. Die heet The 20th century Fox MCU. Hierdoor was het toen niet mogelijk om deze personages in de zelfde films te proppen. Nu koopt Marvel langzaam weer de rechten terug (bijvoorbeeld van Spiderman nu)

Daarom is die afscheiding gemaakt.

Chris Evans is bijvoorbeeld ook de Human Torch geweest van Fantastic Four. Peter dinkalge in X-Men future past en Avengers Infinity , Josh Brolin heeft ook in futurr past een andere vijandige rol gehad wat weer een Alternative timeline was van de Fox X-Men MCU.

Ze hebben verder niets met elkaar te maken. Althans nog niet.
Marvel probeert al jaren de Wolverine in de Multiverse te krijgen (huidige Avengers Universe)


Ah, oke bedankt voor de uitleg. Dus gewoon toeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 09:35 
 
Hardtraxx Elite

2 weken geleden naar 'The First Purge' geweest. Goeie film weer. En waarschijnlijk, aan het einde te zien, komt er weer een deel, óf dat is dus deel 1 van the purge die weer wordt geteased. Hoop op nog wel een deel, vind The Purge reeks erg vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren naar Slenderman geweest, na de vele hype en games (van 'vroeger') dacht ik dat hier wel een goed concept stond om te verfilmen. Ik heb echter nog nooit zo'n slechte 'horror' gezien. Ieder moment in de film waarvan je denkt:"hier kan iets heel engs uit komen" gaat over in een grote anti-climax. Mocht je geen pathé abonnement hebben, dan kun je beter je geld uitgeven aan 5 bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dont Breathe gezien, prima thriller.
Vorige  1 ... 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic