Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Twelve monkeys, dat acteerwerk van Brad Pitt :worship:. Mensen nog tips voor soortgelijke films?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
MeneerEend wrote:Twelve monkeys, dat acteerwerk van Brad Pitt :worship:. Mensen nog tips voor soortgelijke films?
Fenomenaal idd :D Wat bedoel je precies met soortgelijk?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
klapstoel wrote:Deadpool 2 :worship: :worship: :worship:
ik heb mij ook weer helemaal kapot gelachen :lol:

die mid credits scenes waren eigenlijk nog beter dan de film zelf :lol: :D
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
MeneerEend wrote:Deadpool 2, dat acteerwerk van Brad Pitt :worship:
#VanisherMVP
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Net Red Sparrow gezien, aparte film waarbij ik het einde eigenlijk niet snap. Maar henaakte Jennifer Lawrence!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Nuracore wrote:Net Red Sparrow gezien, aparte film waarbij ik het einde eigenlijk niet snap. Maar henaakte Jennifer Lawrence!
Vond hem echt zwaar tegenvallen, ze is een top spion na 3 maanden training maar verklapt alles al na 10 minuten met die gozer :huh:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Net Rampage: President Down. Gekeken. Hele gave film over n man die tegen het Amerikaanse systeem vecht.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
ErikZ wrote:
Nuracore wrote:Net Red Sparrow gezien, aparte film waarbij ik het einde eigenlijk niet snap. Maar henaakte Jennifer Lawrence!
Vond hem echt zwaar tegenvallen, ze is een top spion na 3 maanden training maar verklapt alles al na 10 minuten met die gozer :huh:
Die gozer laat indirect aan haar weten dat hij precies wist wie zij was. Dit tegenspreken had zodoende helemaal geen zin meer.

Vond het wel een prima filmpje voor zo tussendoor, 6,5.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
De nieuwe jurassic world gezien. Heel vet, maar het kan niet tippen aan de Parc versies imo.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Zit nu Pacific Rim: Uprising te kijken. De eerste was best vermakelijk en had goede eye-candy, maar wat is dit vervolg slecht zeg...slechter op elk gebied.

Edit: afgelopen, ze hebben er echt een slechte teen-flick van gemaakt. Echt de moeite niet waard...
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Net naar Hereditary geweest. Wat een kut film.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
kegel77w wrote:Net naar Hereditary geweest. Wat een kut film.
Rly?

Ik hoopte juist dat deze wel vet zou zijn, ik verwacht er geen The Conjuring 2 oid van, maar wel een goede psychologische horror. Waarom is deze zo kut dan (zonder spoilers pls)

Also, dit wordt echt ziek.

View on YouTube
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
kegel77w wrote:Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.
heb trailer gezien
t enige wat mij eng aan die film lijkt is dat kind :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
AniThing wrote:
kegel77w wrote:Ik vond het meer een thriller dan een horror, maar ik vond hem totaal niet eng verder. Verhaal sleepte mij ook totaal niet mee, en was ook niet echt sterk. Vond het allemaal maar een onsamenhangende film.
heb trailer gezien
t enige wat mij eng aan die film lijkt is dat kind :lol: :lol:
Goeie samenvatting van de film dit :whistle:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
A Quiet Place gezien. Geslaagde thriller/horror. Zitten alleen wel wat eigenaardige zaken/plotholes in.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Sausage Party en Shot Caller gister gekeken op Netflix.
Sausage Party echt een leuke animatie film, hou er normaal helemaal niet van, maar hier zat best goed doordachte humor in xd Niet voor niets een 16+ animatie film.

Shot Caller was wat serieuzer maar ook een aanrader met een goed verhaal.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Hard4Us wrote:Sausage Party en Shot Caller gister gekeken op Netflix.
Sausage Party echt een leuke animatie film, hou er normaal helemaal niet van, maar hier zat best goed doordachte humor in xd Niet voor niets een 16+ animatie film.

Shot Caller was wat serieuzer maar ook een aanrader met een goed verhaal.
Sausage Party, dat einde xd Een grote WTF :lol:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
Gister naar Mission Impossible geweest. Vermakelijke actiefilm :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...
Het zijn beide Marvel films of heeft het met elkaar te maken?
Ik heb Deadpool 2 nog niet gezien.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
dave wrote:Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...
Andere Marvel universe dat ooit is begonnen nadat Marvel de rechten van o.a Spider man, Fantastic Four en X-Men heeft verkocht aan andere studios. Die heet The 20th century Fox MCU. Hierdoor was het toen niet mogelijk om deze personages in de zelfde films te proppen. Nu koopt Marvel langzaam weer de rechten terug (bijvoorbeeld van Spiderman nu)

Daarom is die afscheiding gemaakt.

Chris Evans is bijvoorbeeld ook de Human Torch geweest van Fantastic Four. Peter dinkalge in X-Men future past en Avengers Infinity , Josh Brolin heeft ook in futurr past een andere vijandige rol gehad wat weer een Alternative timeline was van de Fox X-Men MCU.

Ze hebben verder niets met elkaar te maken. Althans nog niet.
Marvel probeert al jaren de Wolverine in de Multiverse te krijgen (huidige Avengers Universe)
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Nuracore wrote:
dave wrote:Kan iemand mij uitleggen waarom Josh Brolin in Deadpool 2 een andere rol heeft dan in Avengers - Infinity War...
Andere Marvel universe dat ooit is begonnen nadat Marvel de rechten van o.a Spider man, Fantastic Four en X-Men heeft verkocht aan andere studios. Die heet The 20th century Fox MCU. Hierdoor was het toen niet mogelijk om deze personages in de zelfde films te proppen. Nu koopt Marvel langzaam weer de rechten terug (bijvoorbeeld van Spiderman nu)

Daarom is die afscheiding gemaakt.

Chris Evans is bijvoorbeeld ook de Human Torch geweest van Fantastic Four. Peter dinkalge in X-Men future past en Avengers Infinity , Josh Brolin heeft ook in futurr past een andere vijandige rol gehad wat weer een Alternative timeline was van de Fox X-Men MCU.

Ze hebben verder niets met elkaar te maken. Althans nog niet.
Marvel probeert al jaren de Wolverine in de Multiverse te krijgen (huidige Avengers Universe)
Ah, oke bedankt voor de uitleg. Dus gewoon toeval.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2 weken geleden naar 'The First Purge' geweest. Goeie film weer. En waarschijnlijk, aan het einde te zien, komt er weer een deel, óf dat is dus deel 1 van the purge die weer wordt geteased. Hoop op nog wel een deel, vind The Purge reeks erg vermakelijk.
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Gisteren naar Slenderman geweest, na de vele hype en games (van 'vroeger') dacht ik dat hier wel een goed concept stond om te verfilmen. Ik heb echter nog nooit zo'n slechte 'horror' gezien. Ieder moment in de film waarvan je denkt:"hier kan iets heel engs uit komen" gaat over in een grote anti-climax. Mocht je geen pathé abonnement hebben, dan kun je beter je geld uitgeven aan 5 bier.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Dont Breathe gezien, prima thriller.