Hardtraxx Elite
2969 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Split in de bios gezien. Zaten wel aardige stukjes in en het was leuk om eindelijk weer eens een film in de bios te zien, maar om nou te zeggen dat ik hem keihard zou aanraden.... Wacht lekker tot ie op PT staat.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Arrival net pas gezien (eindelijk goeie kwaliteit t downloaden :x )

Ben echt geïntrigeerd, denk al 2 dagen na over die film. Echt mega goed :love:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Drietal films gezien:

Mr Nobody

Nice maar ietwat langdradige film. Logisch wel dat de film lang duurt aangezien het de levensloop belicht van het hoofdpersonage bij bepaalde keuzes die hij al dan niet in het leven maakt, waarna je ziet welke gevolgen die keuzes hebben. Het plot was hierdoor erg interessant om te volgen, maar zoals aangegeven qua lengte iets teveel van het goede. Zitten ook een paar bizarre scenes in, kon ik wel waarderen. 8/10.

Manchester by the Sea

Gemixte gevoelens na het zien van deze productie. Enerzijds wordt er goed geacteerd, zitten er krachtige emotionele gebeurtenissen in en is er prima dialoog aanwezig. Anderzijds is het een beetje gezapig en zijn gesprekken van de hoofdpersoon soms zeer pijnlijk om naar te kijken. Dit is wel de bedoeling van de film omdat dit voortvloeit uit bepaalde gebeurtenissen uit zijn leven ( wat precies zie je vanzelf wel gedurende het kijken ), desondanks kon ik me er af en toe toch niets anders dan ongemakkelijk bij voelen. Ik zou hem scoren als een 7, maar gezien de zeer hoge metascore zou iedereen deze iig een kans moeten geven.

Nocturnal Animals

Deze kon me goed bekoren, zoals de laatste tijd eigenlijk altijd wel bij films waar Gyllenhaal een rol in heeft. Origineel plot, uitstekend acteerwerk en een fijn naargeestig sfeertje af en toe. De boodschap van de film had echter een stuk krachtiger overgebracht kunnen worden, nu wordt het een beetje overgedragen aan je eigen pretentie. 7.8/10.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
View on YouTube

:drool: :drool: :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
HA bij de Oscar de verkeerde naam omroepen voor beste film. Eerst La La Land roepen en vervolgens was het dus Moonlight.

Enveloppen waren omgewisseld, presentator las die van beste actrice voor. De hele cast van La La Land had zich al op het podium verzameld.

Oh Amerika.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Doet me denken aan iets van Miss Universe o.i.d. :lol: :lol:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Je zou bijna denken dat ze het erom doen ja, achterlijke zooi :lol:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Tsja de Oscars, wie hecht daar nog waarde aan in deze tijd.

Politiek correcte bedoeling daar :sleep:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Haha die regisseur van LaLa Land reageerde wel top, je kon zien hoe erg hij er van baalde maar sprak toch de juiste woorden uit... "i feel honored to give this award to my friends of moonlight"

Gvd wat pijnlijk, maar wel goed gehandeld op zo'n moment, ook al had niemand het hem kwalijk genomen als hij een mega rant ging houden :lol:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Rickzel wrote:Haha die regisseur van LaLa Land reageerde wel top, je kon zien hoe erg hij er van baalde maar sprak toch de juiste woorden uit... "i feel honored to give this award to my friends of moonlight"

Gvd wat pijnlijk, maar wel goed gehandeld op zo'n moment, ook al had niemand het hem kwalijk genomen als hij een mega rant ging houden :lol:
Zou wel komisch zijn geweest, maar zoiets zou toch ook niet mogen gebeuren tijdens de Oscars :lol:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Allied gezien. Prima film. Voorspelbaar wel, hetgeen het geen topper maakt. Keek erg lekker weg, heb niet vaak dat als ik thuis een film kijk de tijd heel snel gaat, maar ik keek echt op toen de film anderhalf uur bezig bleek te zijn, voelde als drie kwartier. 7.5.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Iemand al 'Logan' gezien? Schijnt zijn laatste rol als Wolverine te zijn, wordt door een meisje overgenomen.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
dave wrote:Iemand al 'Logan' gezien? Schijnt zijn laatste rol als Wolverine te zijn, wordt door een meisje overgenomen.
Nee wil er wel heen tho, en de reden dat hij stopt was vanwege dat hij voor de 7e keer weer terugkerende huidkanker heeft
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
JVDM wrote:Trainspotting 2. Wat heerlijk :loving:
Gister gezien, echt genieten ja. Leuke stijl en net zoals deel 1 had ik geen idee waar het verhaal naar toe zou gaan. De verwijzingen naar het vorige deel waren ook sterk gedaan, zonder het te overdreven te maken.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Nieuwe trailer van Deadpool:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
:loving:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Passengers gezien. Als groot liefhebber van "realistische" sci fi kon deze me goed bekoren, wellicht wat beter dan de gemiddelde kijker ( gezien de cijfers op IMDB ). Het ruimteschip is erg vet ontworpen, en één scene in het bijzonder, waarbij het hoofdpersonage voor het eerst buiten het schip komt, was erg fraai mede door bijkomende fantastische muziek. Het plot is vrij dun, acteren van Chris Pratt redelijk matig, waardoor de film bij mij niet zo hoog scoort als bijvoorbeeld een Gravity. 8/10.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
John Wick 2 gezien. Op zich wel een aardige film. Jammer dat er weinig variatie in de moorden zat. Headshot na headshot. Op een gegeven moment weet je het wel. ;) Die scene waarbij John Wick en Cassian van de trappen af rolden was een beetje ongemakkelijk om naar te kijken. 6/10
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Kubo And The Two Strings (L)
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Little Boy. Wauw. Wat een mooi oorlogsdrama... En wat een goede rol speelde die Jakob Salvati zeg. 9/10
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Arrival gekeken gisteren, vond hem maar matig. Supervette setting en dan zo'n rare verklaring voor bepaalde dingen :/
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Nijidik wrote:Arrival gekeken gisteren, vond hem maar matig. Supervette setting en dan zo'n rare verklaring voor bepaalde dingen :/
Precies dit :list: Vond hem ook erg matig
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
ErikZ wrote:
Nijidik wrote:Arrival gekeken gisteren, vond hem maar matig. Supervette setting en dan zo'n rare verklaring voor bepaalde dingen :/
Precies dit :list: Vond hem ook erg matig
Nee joh? Echt?? Ik heb er echt meerdere dagen over nagedacht en zelfs over gedroomd haha... Vond 'm echt steengoed :$

View on YouTube

:x
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Het is ook wel een typische hate it or love it film, doordat het toch anders is dan andere films in het genre. Gelukkig zit ik bij team #love
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Firetrap wrote:Het is ook wel een typische hate it or love it film, doordat het toch anders is dan andere films in het genre. Gelukkig zit ik bij team #love
Vanavond ga ik hem zien dus, voor zover ik weet moet het mij wel liggen omdat het de manier pakt hoe men normaal zou doen. En ik hou van logica in films.