Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 364  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 23:50 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 16:34 

Hardtraxx Veteran

afgelope week Spy gekeken....wat een geniale film :lol: :lol:

vanavond maar even Dragon Ball Z - Resurrection F kijke, en misschien Southpaw en Terminator Genisys
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 22:22 

Hardtraxx Veteran

4 Months, 3 weeks & 2 days gezien. Een redelijk interessante film over de uitvoering van een illegale abortus in communistisch Roemeniƫ. Zwaar, deprimerend en daardoor (denk ik) zeer realistisch uiteen gezet. Zitten wel scenes in die van mij niet hadden gehoeven. Acteerwerk was erg goed. 7.5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 01:22 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen donderdag naar Sicario geweest. Echt heel erg goed. Acteerwerk was oscarwaardig van Benicio Del Toro. Dat einde was echt zo ontzettend goed, ben er nog steeds van onder de indruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 08:55 

Hardtraxxer

Gisteravond begonnen met Aloha. Wat een baggerfilm.
Toen maar Get Hard aangezet, wel komisch, maar had er ook meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:36 

Hardtraxx Veteran

gister pixels gezien.......toch nog best vermakelijk :D

en vandeweek dbz - resurrection f.......was wel weer oldskool genieten met frieza als bad guy :D
alleen vond ik het heel erg jammer dat goku en vegeta uit t niets SSGSS zijn ipv dat je ze het voor de eerste keer ziet worden...vooral jammer met vegeta, die altijd de 'zwakkere' was tussen hem en goku en nu dus gelijk is met goku
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 11:23 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

en vandeweek dbz - resurrection f.......was wel weer oldskool genieten met frieza als bad guy :D
alleen vond ik het heel erg jammer dat goku en vegeta uit t niets SSGSS zijn ipv dat je ze het voor de eerste keer ziet worden...vooral jammer met vegeta, die altijd de 'zwakkere' was tussen hem en goku en nu dus gelijk is met goku

In dragonball super beginnen ze vanaf volgende week met de resurrection f arc, daarin krijg je meer backstory over hoe ze ssgss worden etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 11:34 

Hardtraxx Veteran

Gister Knock Knock even opgezet vanwege Keanu Reeves.
Geen hoogvlieger, maar wel vermakelijk voor een keertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
AniThing schreef:

In dragonball super beginnen ze vanaf volgende week met de resurrection f arc, daarin krijg je meer backstory over hoe ze ssgss worden etc.

ah beter....maar ik wacht nog wel ff tot er genoeg afleveringen zijn om te downloaden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:28 

Hardtraxxer

AniThing schreef:

Neem aan dat er nog geen volledig Engelstalige versie is? Enkel Japans met Engelse ondertiteling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 21:11 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij wel
Maar voor de film kwam het ook vrij snel in het engels dus denk dat we niet zo lang hoeven te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 22:42 

Hardtraxxer

Zojuist de Engelstalige versie bekeken, tipt niet aan de Frieza saga maar toch best vermakelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:23 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Volgens mij wel
Maar voor de film kwam het ook vrij snel in het engels dus denk dat we niet zo lang hoeven te wachten

Kan nog zo een jaar duren, de buu saga van kai is ook nog niet gedubbed, hier zijn ze wel mee bezig tho.
Duurt nog wel even voor super zover is. Goku vs. Beerus is in super veel beter dan in de film imo, zou het toch wel gaan kijken (je kan ze ook op een van de talloze streaming sites kijken ivm alles los te hoeven downloaden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond nog een comedy gekeken....ging over een voetbalteam wat probeerde een toernooi te halen maar daar keihard in faalde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:39 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 15:09 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Gisteravond nog een comedy gekeken....ging over een voetbalteam wat probeerde een toernooi te halen maar daar keihard in faalde

Ik was al bezig met het vragen naar de titel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 15:04 

Hardtraxx Veteran

Beasts of No Nation gezien, nieuwe Netflix film. Goede film. Prima verhaal, beetje gezapig einde wel, en mooie muziek onder veel mooie beelden. Rate hem ergens tussen de 7.5 en 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 15:40 

Kraak... Piep...

Gister Cannibal Holocaust gezien, puur om even een shock film te kijken (drank)

We hebben hem na een uur afgezet. Niet omdat hij eng of schrikbarend was of zo. Maar de film was gewoon doodsaai en niet te volgen. En ze zetten er echt onnodig gewoon "gore/erge" stukjes in om te shocken wat dan weer niks met het verhaal heeft te maken.

Nee Martyrs blijft tot nu toe de beste shock film zonder dat de film nergens op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 17:25 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Goku wordt niet uit het niets SSGSS hoor, dat zit in de film Battle of The Gods de film die voor Resurrection of F hoort

BotG vind ik wel echt een heel stuk beter dan RoF
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 17:32 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
AniThing schreef:

Goku wordt niet uit het niets SSGSS hoor, dat zit in de film Battle of The Gods de film die voor Resurrection of F hoort

BotG vind ik wel echt een heel stuk beter dan RoF

nee in battle of gods wordt ie super saiyan god
in resurrection f gaat ie super saiyan god super saiyan ;)

en had idd wel wat meer verwacht van RoF..leuk dat frieza terug kwam maar ik vond hem een btje zwakjes
en miste een paar characters....goten/trunks/buu/chi chi...vond gohan vergeleken met andere films ook maar een sulletje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 15:41 

Hardtraxx Veteran

Gistet Vacation gekeken....de tering wat een geniale film :lol: :lol:
echt een paar keer zo hard gelachen dat film gewoon ff op pauze moest :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 01:32 

Kraak... Piep...

Net Demonic gekeken.

Nieuwe James Wan film, dus sowieso kijken, ik dacht alleen dat hij pas in november hier kwam, maar hij is er blijkbaar al even. Hij kreeg alleen een vrij lage rating, dus toch benieuwd.

Het begin was wat vaag, maar gaandeweg wordt de film steeds duidelijker, maar het is jammer dat het pas echt op het laatst spannend wordt. De rest is gewoon spanningsopbouw naar jumpscares, waarvan sommige best goed uitgevoerd waren, schrok me de tieves bij een. Het einde is leuk gedaan.

Het acteren van de jongeren die in het huis zaten was behoorlijk matig. De andere hoofdpersonen, de agenten, deden het dan wel weer prima. Mocht ook wel met die namen.
*Spoiler*
Zo'n meid wordt helemaal door de kamer heen gesleept door een geest maar wil blijven omdat ze zo kan bewijzen dat ze niet gek zijn omdat ze op geesten jagen, wtf? Als je door een demoon door de kamer wordt gesleept blijf je niet in de desbetreffende kamer om iets te bewijzen, zeker omdat ze het bewijs dat er iets zit al hadden

Voldoende voor originaliteit en scares, onvoldoende voor acteerwerk en slechte karakter ontwikkeling bij die jongeren, zou mij een worst wezen wie dood ging, en dat het pas laat spannend werd, vage storytelling, mist diepte, wat die hele demoon nou was weet ik nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 16:50 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Net Demonic gekeken.

Nieuwe James Wan film, dus sowieso kijken, ik dacht alleen dat hij pas in november hier kwam, maar hij is er blijkbaar al even. Hij kreeg alleen een vrij lage rating, dus toch benieuwd.

James Wan is slechts producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 22:50 

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb, geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 00:36 

Kraak... Piep...

JeftaElachouri schreef:
Broken Balance schreef:
Net Demonic gekeken.

James Wan is slechts producer.

Alsnog, de meeste films waar James Wan een aandeel in heeft liggen mij wel.
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 364  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic