Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 364  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 22:20 

Hardtraxx Elite

Olaf (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 01:22 

Hardtraxx Veteran

Vanavond naar Hitman in de bios geweest. 6je, niet echt een diepgaand verhaal (had ik ook niet echt verwacht), het was wel echt een hoop actie, ik had juist op wat meer stealth gehoopt, verder wel leuk om gezien te hebben. :) Wel wat aan de korte kant trouwens 1,5 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 10:36 

Hardtraxx Veteran

San Andreas is wel een awesome film :D
en Alexandra Daddario :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 02:01 

Kraak... Piep...

Scarface maandag gezien, eindelijk, wat een top film :) Heel mooi verhaal over hoe iemand die een bepaald beeld heeft en zo overtuigend volgens bepaalde regels leeft zelfs om kan slaan door de realiteit.

Vandaag Jurassic World gezien, vermakelijk maar wel veel waarom en hoe momentjes, ook aardig wat kleine foutjes.

Morgen Terminator Genisys kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 10:07 

Hardtraxx Veteran

La Isla Minima gezien. Spaanse detective. Vond er niet bijster veel aan. Veelal ontbreekt er spanning, de case is redelijk cliché, niet echt aansprekende personages. Vond de locatie wel fraai, kwamen mooie shots uit voort. 5je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:05 

Kraak... Piep...

Terminator Genesys gekeken. Wel mooi hoe ze gaande door de film de hele wirwar van de vorige terminators aan elkaar vast linken zodat het zo'n beetje klopt. Alleen blijven er natuurlijk wel vragen van maar ze hadden dit toch ook kunnen doen? Het verhaal in deze klopt grotendeels ook wel, en als je een beetje oplet is wordt het ook redelijk goed uitgelegd.
Film was vermakelijk, Arnold speelt het weer leuk moest weer vaak zat lachen om z'n oneliners. Bij Sarah Connor (Drakenmens van Game Of Thrones) vond ik dit minder sterk overkomen, misschien door haar rol bij GoT. Wanneer zij zegt come with me if you want to live (Arnold z'n zin in Terminator 2), had ik iets van mwa mwa... En er komt een Terminator 6, kan ik je nu al zeggen (verborgen stukje aan het einde van de credits)
7,5

En ook Platoon eindenlijk gezien. Hele sterke en zieke film. Een harde manier om de oorlog in Vietnam neer te zetten waarbij de Amerikanen niet grote helden zijn allemaal, want dat waren ze niet daar en ze hebben zeker niet de oorlog gewonnen, evenals dat ze 3/4e van de tijd niet aan het winnen waren. Enige vervelende vond ik het aantal karakters waar ik om zou moeten geven en waarvan ik zou moeten weten wie ze zijn, dat waren mij iets te veel. 8,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 14:14 

Hardtraxx Veteran

even wat trailers opgezocht van wat aankomende film (en dan niet de grote blockbusters die al bekend zijn)

The 5th Wave

Divergent: Allegiant

Goosebumps

The Martian

The Revenant

The Last Witch Hunter
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:27 

Hardtraxx Veteran

Chloë Grace Moretz :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 00:08 

Hardtraxx Veteran

In het begin van The 5th Wave dacht ik eerst, he het vervolg van district 9! Maar helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 10:32 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Ik heb Frozen nog niet gezien. Is ie leuk?

Home, die nieuwe animatiefilm, is leuk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 10:36 

Vanavond waarschijnlijk naar de nieuwe Mazerunner ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:13 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
In het begin van The 5th Wave dacht ik eerst, he het vervolg van district 9! Maar helaas...

dat vervolg staat wel in de planning zover ik weet

en ohwshit.....jungle book wordt 1 uber film!

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 11:40 

Hardtraxx Veteran

Big Hero 6 gekeken.....leuke film en op sommige momenten rolde de tranen over me gezicht van het lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

Ik gooi hier even twee geniale trailers neer:

Allebei ook een zeer sterke metascore, erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd. Films met hoge meta's en een lage(re) algemene score liggen mij vaak wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 22:35 

Insidious: Chapter 3 Aan het kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:39 

Kraak... Piep...

Was een vermakelijk deel maar soms werd het toch iets te belachelijk. Insidious serie zijn creepy films maar toch hebben ze allemaal iets waardoor ik ze niet 100% serieus kan nemen. In 1 is die demon net Darth Maul. In 2 is die vrouw niet eng, en het is grappig als ze renee slaat, en die oude vrouw haar, dat hoort gewoon niet. In 3 een beetje het zelfde, dat monster/demon is vet neergezet maar in dat laatste stuk als die oude vrouw met die demon vecht lijkt het net mortal combat te worden :lol:

1 blijft het beste want die is gewoon het meest creepy, by far. Het zou beter werken als ze niet alle geesten zouden neerzetten als mensen van de jaren 20/40 met wat witte schmink op. In dat opzicht heeft James Wan veel meer succes gehad met Dead Silence, Sinister en The Conjuring.

Ben daarom benieuwd naar de resultaten van Demonic, aankomende horror film van James Wan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

tomorrowland gekeken gister....aardige film had er alleen veel meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 11:46 

Hardtraxx Addict

Nog meer mensen die ongeduldig wachten op BMS?
Film is blijkbaar al maanden klaar en nogsteeds geen trailer oid online
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 16:22 

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 17:50 

Hardtraxx Elite

nieuwe mazerunner :love: . Echt zieke film
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:23 

Hardtraxx Veteran

Incendies gezien. Een goede film waarbij de kracht duidelijk aan het einde zit. Introductie is prima waarna de film wat traag wordt, het einde trekt dat mooi recht met wat subtiele twists en emotioneel heftige scenes. 8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 19:40 

Hardtraxx Veteran

Vanavond Black Mass eens een kans geven. Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:55 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Vanavond Black Mass eens een kans geven. Ben benieuwd :D

Is die al te zien in normale kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 23:00 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Oxbow schreef: