Requiem For A DreamJVDM wrote:Ben weer op zoek naar Donnie Darko (moeilijke) achtige films. Tips?
Fight Club
A Beautiful Mind
Memento
The Usual Suspects
Wel bekende films maarja
Requiem For A DreamJVDM wrote:Ben weer op zoek naar Donnie Darko (moeilijke) achtige films. Tips?
Black Swan niet vergetenPommer wrote:Requiem For A DreamJVDM wrote:Ben weer op zoek naar Donnie Darko (moeilijke) achtige films. Tips?
Fight Club
A Beautiful Mind
Memento
The Usual Suspects
Wel bekende films maarja
Inderdaad, vage film...JVDM wrote:Allemaal al gezien, haha. Gister Pi gezien, debuut van de regisseur van Requiem Of A Dream. Vage shit, vage shit.
Nee denk het niet. Verhaal is veel te langdradig.G1LL wrote:Hobbit 2, verschrikkelijk vet! Ben echt een groot fan van TLOTR trilogie, maar ik denk dat The Hobbit trilogie er nog bovenuit gaat komen! Heel erg benieuwd naar het laatste deel!
Parvuz wrote:Net This Is The End gekeken. Wat een film is dat. Gaat nergens over.Zo slecht dat het leuk is.
Ook net gekeken. Ik ben dus wel een redelijk groot liefhebber van de autosport, en dit zijn toch de mooie verhalen die het hart van de sport vormen. Mooi om te zien dat de film goed trouw is aan het originele verhaal (af en toe wel wat geromantiseerd natuurlijk), al is dat in zichzelf al een pareltje an sich. Beelden erbij zijn ook mooi en de film verslapt eigenlijk geen moment. Kan hem ook voor niet raceliefhebbers (zoals mijn moeder netFiretrap wrote:Rush gezien. Ik ben een leek in de racesport maar heb me kostelijk vermaakt. Erg mooi de rivaliteit tussen Lauda en Hunt in beeld gebracht met zeer fraaie en soms ook zeer aangrijpende beelden. Voornamelijk het tweede deel van de film is een "rush" vol met gebeurtenissen en gave shots. 8/10!
gravity is echt de meest waardeloze bioscoopfilm die ik de laatste 5 jaar heb gezienAnonymous wrote:Gravity wel film van het jaar voor mij
Ik ook net toevallig Prinsoners, wat een ziek goeie film. Hugh Jackman is sowieso een baas, maar de andere acteurs leveren ook een sterk staaltje acteerwerk moet ik zeggen! Sommige dingen heb ik nog steeds vragen bij, toch nog maar een keer kijken dan denk ik.Daveytl wrote:Zondag The Hobbit gezien en net Prisoners. Beiden goed.