Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
JVDM wrote:Ben weer op zoek naar Donnie Darko (moeilijke) achtige films. Tips? :D
Requiem For A Dream
Fight Club
A Beautiful Mind
Memento
The Usual Suspects

Wel bekende films maarja
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Pommer wrote:
JVDM wrote:Ben weer op zoek naar Donnie Darko (moeilijke) achtige films. Tips? :D
Requiem For A Dream
Fight Club
A Beautiful Mind
Memento
The Usual Suspects

Wel bekende films maarja
Black Swan niet vergeten :worship:
S
The Hobbit 2 - An Unexpected Ending
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Allemaal al gezien, haha. Gister Pi gezien, debuut van de regisseur van Requiem Of A Dream. Vage shit, vage shit.
S
JVDM wrote:Allemaal al gezien, haha. Gister Pi gezien, debuut van de regisseur van Requiem Of A Dream. Vage shit, vage shit.
Inderdaad, vage film...
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Hobbit 2, verschrikkelijk vet! Ben echt een groot fan van TLOTR trilogie, maar ik denk dat The Hobbit trilogie er nog bovenuit gaat komen! Heel erg benieuwd naar het laatste deel!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
G1LL wrote:Hobbit 2, verschrikkelijk vet! Ben echt een groot fan van TLOTR trilogie, maar ik denk dat The Hobbit trilogie er nog bovenuit gaat komen! Heel erg benieuwd naar het laatste deel!
Nee denk het niet. Verhaal is veel te langdradig.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Net This Is The End gekeken. Wat een film is dat. Gaat nergens over. :lol: Zo slecht dat het leuk is.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Parvuz wrote:Net This Is The End gekeken. Wat een film is dat. Gaat nergens over. :lol: Zo slecht dat het leuk is.

haha slecht vind ik m niet eens :D
vind het wel geniaal verzonnen eigenlijk
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
The Hobbit 2 een hele vette film
Spoiler
maar wat een kut einde.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Rush gezien. Ik ben een leek in de racesport maar heb me kostelijk vermaakt. Erg mooi de rivaliteit tussen Lauda en Hunt in beeld gebracht met zeer fraaie en soms ook zeer aangrijpende beelden. Voornamelijk het tweede deel van de film is een "rush" vol met gebeurtenissen en gave shots. 8/10!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Firetrap wrote:Rush gezien. Ik ben een leek in de racesport maar heb me kostelijk vermaakt. Erg mooi de rivaliteit tussen Lauda en Hunt in beeld gebracht met zeer fraaie en soms ook zeer aangrijpende beelden. Voornamelijk het tweede deel van de film is een "rush" vol met gebeurtenissen en gave shots. 8/10!
Ook net gekeken. Ik ben dus wel een redelijk groot liefhebber van de autosport, en dit zijn toch de mooie verhalen die het hart van de sport vormen. Mooi om te zien dat de film goed trouw is aan het originele verhaal (af en toe wel wat geromantiseerd natuurlijk), al is dat in zichzelf al een pareltje an sich. Beelden erbij zijn ook mooi en de film verslapt eigenlijk geen moment. Kan hem ook voor niet raceliefhebbers (zoals mijn moeder net xd ) absoluut aanraden.
A
Gravity wel film van het jaar voor mij :worship: met als opvolger Pain and Gain :D
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Anonymous wrote:Gravity wel film van het jaar voor mij :worship:
gravity is echt de meest waardeloze bioscoopfilm die ik de laatste 5 jaar heb gezien :lol:

Gisteren coah carter weer gekeken :worship:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Agja als iemand Pain & Gain in zijn top noemt dan weet je al hoelaat het is.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Net ook The Hobbit 2 gezien :worship: zeer benieuwd naar het laatste deel!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Net Definitely Maybe gezien, ik kreeg er tranen van in me ogen, wat een mooie film!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Gister Riddick gekeken..vond het wel weer een aardige film...kreeg weer dat fijne Pitch Black gevoel :D
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
vannacht the conjuring gekeken. Godverdomme heb ik me vaak kapot geschrokke >.<
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Zondag The Hobbit gezien en net Prisoners. Beiden goed.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
The Hobbit 2 ook pas geleden gezien. Vermakelijke film, vind hem leuker dan het eerste deel. Toch denk ik wel dat ze de film beter in twee delen hadden kunnen verfilmen. Af en toe vind ik het namelijk wat langdradig worden. Desondanks een hele dikke film :).
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Daveytl wrote:Zondag The Hobbit gezien en net Prisoners. Beiden goed.
Ik ook net toevallig Prinsoners, wat een ziek goeie film. Hugh Jackman is sowieso een baas, maar de andere acteurs leveren ook een sterk staaltje acteerwerk moet ik zeggen! Sommige dingen heb ik nog steeds vragen bij, toch nog maar een keer kijken dan denk ik.
P
Hardtraxxer
109 posts member since 2012
last seen Jan 2024
heb net ook prisoners gekeken bedankt voor de tip! erg goede film!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
ben bezig met prisoners nu
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
provehito wrote:ben bezig met prisoners nu
nee hoor je zit op hardtraxx