Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Firetrap wrote:Ik heb ge-no-ten! Stuk beter dan het eerste deel wat mij betreft, al drukt de afwezigheid van
Spoiler
Smeagol
wel een negatieve stempel bij mij :P hoopte er stiekem toch op. De film was dynamisch en visueel verbluffend mooi, ik heb me zelfs niet geërgerd aan het 3D. Op naar het 3e en laatste deel waar als het goed is een bazige veldslag plaats vindt.
hahaha, ja heb ook zin in deel 3! Het was zeker btr dan deel I. Hoe die insecten soms door je beeld heen kwamen vond ik wel gruwelijk gedaan.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Dat was ook wel het enige wat ECHT 3d was, vond het nauwelijks toevoegen
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Ja en een zo'n pijl die dwars door een orc heen ging was ook fucking vet. Normaal n hekel aan 3D, maar heb me niet echt zitten ergeren dit keer moet ik zeggen.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Vond het ook niet storend, maar om nou te zeggen dat het veel toevoegde? Nee.
Soms was het beeldkwaliteit trouwens zo goed en reëel dat het haast was alsof je zelf de stappen zette in het water, heel bizar
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Vanavond naar the Hobbit :D ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Gister even lekker zitten griezelen met behulp van Insidious 1 en 2. :) Deel 1 had ik al eens gezien en is zeker aan te raden aan mensen die een goede horror willen kijken. Tweede deel is ook vrij goed! Beter dan dat ik verwacht had!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Gisteren eindelijk Drive gezien, wat een briljante film! Die hele sfeer die er wordt neergezet met weinig praten en veel muziek, zo goed gedaan. Verhaal is wel een tikkeltje cliché
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Jurheinen wrote:Gisteren eindelijk Drive gezien, wat een briljante film! Die hele sfeer die er wordt neergezet met weinig praten en veel muziek, zo goed gedaan. Verhaal is wel een tikkeltje cliché
Ik viel in slaap.. :p
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Iemand nog een leuke comedy?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Ok, dankjewel.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Evolution of Style
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Firetrap wrote:Evolution of Style
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
mr_vertigo wrote:Normaal n hekel aan 3D, maar heb me niet echt zitten ergeren dit keer moet ik zeggen.
Hoe belachelijk is het eigenlijk dat bijna iedereen dit als een pluspunt ziet aan een film :P Ik kijk echt zo veel liever gewoon films in 2D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
The Skribbler wrote:
mr_vertigo wrote:Normaal n hekel aan 3D, maar heb me niet echt zitten ergeren dit keer moet ik zeggen.
Hoe belachelijk is het eigenlijk dat bijna iedereen dit als een pluspunt ziet aan een film :P Ik kijk echt zo veel liever gewoon films in 2D
Snap het ook echt niet, voor mij heeft het geen enkele toegevoegde waarde. Ook vind ik het 3d kijken met zo een bril op heel vermoeiend voor mijn ogen waardoor ik er ook soms hoofdpijn krijg.
Doe mij maar gewoon 2d :thumbup: Hoef ik tenminste niet een kutbril op
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
The Skribbler wrote:

nja opzich kan het wel leuk zijn maar dan moet het wel een film zijn waarbij het 3D effect goed gebruikt wordt.
zijn zat films die alleen maar 3D zijn gemaakt voor extra opbrengst en niet omdat het wat extra's toevoegt

alleen animatie films in 3D zijn awesome
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Vond Pacific Rim 3D in de bios anders ook wel super vet om te zien :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
nielstil wrote:Vond Pacific Rim 3D in de bios anders ook wel super vet om te zien :oh:
ja isso..

maar ik bedoel ook eigenlijk van animatie films zien er altijd awesome uit in 3D
en bij de 'normale' films voegt 3D niet altijd wat toe met natuurlijk wel uitzonderingen :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ben geen fan van LotR. Zal The Hobbit 2 wat voor mij zijn of moet ik 1 echt gezien hebben voor die film?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
patrickjeb wrote:Ben geen fan van LotR. Zal The Hobbit 2 wat voor mij zijn of moet ik 1 echt gezien hebben voor die film?

deel 1 is meer de 'intro' van bijna alle personages
opzich wel handig om te weten voor je aan 2 begint denk :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Hobbit 2 los kijken zou nergens op slaan, dan moet je toch echt eerst 1 kijken. Verder zou ik er überhaupt niet aan beginnen als je LotR niks vond.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
The Hobbit 2 is echt heel erg vet! :D :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Gisteren Bro's before ho's gezien, wel een vermakelijke film.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
The Skribbler wrote:
Ja man, vreselijk. T kan van toegevoegde waarde zijn, maar niet IEDERE filmmaker nu opeens een 3D fantasie krijgen...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Heb The Hobbit: DoS (hihi) ook maar gewoon in 2d gekeken, was zeer duidelijk waar de paar gimmicks zaten maar geen seconde het idee gehad dat ik hem liever in 3d zou hebben gezien. Wel vette film trouwens ^^
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ben weer op zoek naar Donnie Darko (moeilijke) achtige films. Tips? :D