Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:38 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Ik heb ge-no-ten! Stuk beter dan het eerste deel wat mij betreft, al drukt de afwezigheid van Smeagol wel een negatieve stempel bij mij :P hoopte er stiekem toch op. De film was dynamisch en visueel verbluffend mooi, ik heb me zelfs niet geërgerd aan het 3D. Op naar het 3e en laatste deel waar als het goed is een bazige veldslag plaats vindt.

hahaha, ja heb ook zin in deel 3! Het was zeker btr dan deel I. Hoe die insecten soms door je beeld heen kwamen vond ik wel gruwelijk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Dat was ook wel het enige wat ECHT 3d was, vond het nauwelijks toevoegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:43 

Hardtraxx Addict

Ja en een zo'n pijl die dwars door een orc heen ging was ook fucking vet. Normaal n hekel aan 3D, maar heb me niet echt zitten ergeren dit keer moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:47 

Hardtraxx Veteran

Vond het ook niet storend, maar om nou te zeggen dat het veel toevoegde? Nee.
Soms was het beeldkwaliteit trouwens zo goed en reëel dat het haast was alsof je zelf de stappen zette in het water, heel bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:45 

Hardtraxx Elite

Vanavond naar the Hobbit :D ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:11 

Hardtraxx Elite

Gister even lekker zitten griezelen met behulp van Insidious 1 en 2. :) Deel 1 had ik al eens gezien en is zeker aan te raden aan mensen die een goede horror willen kijken. Tweede deel is ook vrij goed! Beter dan dat ik verwacht had!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Gisteren eindelijk Drive gezien, wat een briljante film! Die hele sfeer die er wordt neergezet met weinig praten en veel muziek, zo goed gedaan. Verhaal is wel een tikkeltje cliché
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:05 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Gisteren eindelijk Drive gezien, wat een briljante film! Die hele sfeer die er wordt neergezet met weinig praten en veel muziek, zo goed gedaan. Verhaal is wel een tikkeltje cliché

Ik viel in slaap.. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Iemand nog een leuke comedy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 21:37 

Hardtraxx Veteran

Ok, dankjewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 23:06 

Hardtraxx Veteran

Evolution of Style
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 09:19 

Donateur

Firetrap schreef:
Evolution of Style

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Normaal n hekel aan 3D, maar heb me niet echt zitten ergeren dit keer moet ik zeggen.

Hoe belachelijk is het eigenlijk dat bijna iedereen dit als een pluspunt ziet aan een film :P Ik kijk echt zo veel liever gewoon films in 2D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 14:43 

Donateur

The Skribbler schreef:
mr_vertigo schreef:
Normaal n hekel aan 3D, maar heb me niet echt zitten ergeren dit keer moet ik zeggen.

Hoe belachelijk is het eigenlijk dat bijna iedereen dit als een pluspunt ziet aan een film :P Ik kijk echt zo veel liever gewoon films in 2D

Snap het ook echt niet, voor mij heeft het geen enkele toegevoegde waarde. Ook vind ik het 3d kijken met zo een bril op heel vermoeiend voor mijn ogen waardoor ik er ook soms hoofdpijn krijg.
Doe mij maar gewoon 2d :thumbup: Hoef ik tenminste niet een kutbril op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 15:08 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
mr_vertigo schreef:

nja opzich kan het wel leuk zijn maar dan moet het wel een film zijn waarbij het 3D effect goed gebruikt wordt.
zijn zat films die alleen maar 3D zijn gemaakt voor extra opbrengst en niet omdat het wat extra's toevoegt

alleen animatie films in 3D zijn awesome
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

Vond Pacific Rim 3D in de bios anders ook wel super vet om te zien :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Vond Pacific Rim 3D in de bios anders ook wel super vet om te zien :oh:

ja isso..

maar ik bedoel ook eigenlijk van animatie films zien er altijd awesome uit in 3D
en bij de 'normale' films voegt 3D niet altijd wat toe met natuurlijk wel uitzonderingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

Ben geen fan van LotR. Zal The Hobbit 2 wat voor mij zijn of moet ik 1 echt gezien hebben voor die film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ben geen fan van LotR. Zal The Hobbit 2 wat voor mij zijn of moet ik 1 echt gezien hebben voor die film?

deel 1 is meer de 'intro' van bijna alle personages
opzich wel handig om te weten voor je aan 2 begint denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:08 

Hardtraxx Veteran

Hobbit 2 los kijken zou nergens op slaan, dan moet je toch echt eerst 1 kijken. Verder zou ik er überhaupt niet aan beginnen als je LotR niks vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

The Hobbit 2 is echt heel erg vet! :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 17:43 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Bro's before ho's gezien, wel een vermakelijke film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 10:24 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
mr_vertigo schreef:

Ja man, vreselijk. T kan van toegevoegde waarde zijn, maar niet IEDERE filmmaker nu opeens een 3D fantasie krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Heb The Hobbit: DoS (hihi) ook maar gewoon in 2d gekeken, was zeer duidelijk waar de paar gimmicks zaten maar geen seconde het idee gehad dat ik hem liever in 3d zou hebben gezien. Wel vette film trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:59 

Hardtraxx Veteran

Ben weer op zoek naar Donnie Darko (moeilijke) achtige films. Tips? :D
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic