Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik vond em zelf ook niet eng hoor :P Maar het is idd zo dat er (vooral in het begin) veel cliches in zaten. Maar dat laatste stuk met die exorcisme was wel heel vet gedaan vond ik zelf.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Green street 3 komt 21 oktober uit :worship: :worship

Zal zo even officiële trailer hier neerzetten, zit nu op mob, en dat werkt niet goed :P
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
HardstyleForEvah wrote:Green street 3 komt 21 oktober uit :worship: :worship

Zal zo even officiële trailer hier neerzetten, zit nu op mob, en dat werkt niet goed :P
Meen je niet! 2 was al om te huilen, laat staan 3 :/
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Stinkjanus wrote:
HardstyleForEvah wrote:Green street 3 komt 21 oktober uit :worship: :worship

Meen je niet! 2 was al om te huilen, laat staan 3 :/
Volgens mij gaat 3 meer op 1 lijken dan op 2, ik ga 'm zeker kopen iig :thumbsup:

Trailer: View on YouTube
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Heeft zo te zien vrij weinig met voetbal te maken xd Maarja ik vond zowel deel 1 als deel 2 vet, dus ik heb goeie hoop.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Morgen waarschijnlijk naar Gravity! :woot:
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
JeftaElachouri wrote:Morgen waarschijnlijk naar Gravity! :woot:
Die lijkt me echt tof
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
JeftaElachouri wrote:Morgen waarschijnlijk naar Gravity! :woot:
Moet ik sowieso heen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
De eerste film met Sandra Bullock die mij interessant lijkt inderdaad, wil ik ook zeker nog zien
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Gister The Divide gezien, een echte wtf film over hoe mensen met stress en opsluiting omgaan
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Gravity is grafisch echt heel erg vet. Zitten alleen van die typische hollywood momenten in waar ik echt niet tegen kan.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
now you see me is inderdaad een erg vette film :) . laatste tijd niet zo veel goeie gezien. iemand nog een beetje goeie films van britse of scandinavische afkomst?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Scandinavisch: Jagten
G
gister Premium Rush gekeken, matige film..
over the top actiescenes voor wanneer er maar weinig interessants gebeurd, veel te langdradig verhaal en irritante personages

maarja, ook weer gezien
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
JeftaElachouri wrote:
Japper28 wrote:Afgelopen weekend naar The Conjuring geweest. Had niet echt hoge verwachtingen, maar damn wat een zieke film! Met name de tweede helft met kippenvel zitten kijken. Zeker een aanrader als je van horror houd!
Op zich wel een redelijke film. Maar eng vond ik 'm absoluut niet. Hij was vaak erg voorspelbaar. Er zitten namelijk, zoals gewoonlijk, van die horror-clichés in. Maar door het regiewerk van James Wan, de sfeer en het scenario is het al met al toch nog een redelijke film geworden.
Heb gisteren ook The Conjuring gezien.
Vond het laatste gedeelte toch behoorlijk creepy hoor :$

Over het algemeen een leuke film..
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gister the lone ranger gekeken

was wel te doen alleen duurde die film veeeeeel telang
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heb gravity in een soort M-after space gezien. Zeer slecht plan.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Hahaha baas
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Conjuring gezien.
Wat een ziek vette horror film is dat.
De opbouw is vet, de scares goed, het verhaal is interessant en echt gebeurd (is filmisch en fotografisch bewijs van) En die geest is facking eng, dat gezicht *SPOILER*
Spoiler
Toen die heks boven de moeder hing en haar ging bezeten, dat oog kreeg ik keiharde kippenvel van, bleh

Wat ook vet was waren de cameraposities, hele oude cameratechnieken gemixt met rare cameraposities en bewegingen. (Van onder naar boven af gaan e.d.) Gaf het geheel een heel desorienterend touch en voegde toe aan de horror.

Gaat voor mij in de boeken als een van de beste horrors ooit gemaakt. (9)

Ook Dispicable Me 2 gezien met vriendin
Het verhaal was misschien wat minder interessant maar de minions blijven grappig en de rest ook.
Gewoon weer goeie en leuke humor (8)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
filmisch/fotografisch ''bewijs'' kunnen ze ook gewoon namaken :P
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Verhalen met geesten zijn sowieso pertinent onwaar, hooguit dat het gebaseerd is op een voor de verhalen onverklaarbare gebeurtenis.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nee ok het is wel gebaseerd op verhalen en sommige dingen zullen wel aangedikt zijn maar ik geloof het wel enigszins.,

Verhaal : http://www.historyvshollywood.com/reelf ... juring.php
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Zojuist Pacific Rim zitten kijken. Wat een geweldige film! Oke, je moet deze film niet vanwege het verhaal kijken. Dat stelt namelijk geen donder voor. Maar visueel is ie echt awesome!
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
JeftaElachouri wrote:Zojuist Pacific Rim zitten kijken. Wat een geweldige film! Oke, je moet deze film niet vanwege het verhaal kijken. Dat stelt namelijk geen donder voor. Maar visueel is ie echt awesome!
Klopt, afgelopen week gezien, vond het behoorlijk Godzilla 2.0 :P Maar de gevechten waren zeker wel vermakelijk.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Gister The Purge en This Is The End gezien. Wat een slechte films zeg. Van This Is The End is dat te verwachten, maar bij The Purge hadden zoiets gavers kunnen maken.