Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:08 

het was de combinatie van én schreeuwende negers op een eiland, én een reuzachtige aap, én dinosaurussen, én gigantische insecten, én iedereen die vermoord werd door die smerige beesten, die het em deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
het was de combinatie van én schreeuwende negers op een eiland, én een reuzachtige aap, én dinosaurussen, én gigantische insecten, én iedereen die vermoord werd door die smerige beesten, die het em deed.

haha ja ok in dat opzicht snap ik je wel :P
maar ik vond het wel een vermakelijke film

binnekort maar weer is een keertje kijken denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

Ik vond hem ook zeer geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:48 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
This is the end is echt te grappig :D :D

Ik heb een paar keer goed zitten lachen. Alleen het einde van de film haalt het niveau erg omlaag, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
AniThing schreef:
This is the end is echt te grappig :D :D

Ik heb een paar keer goed zitten lachen. Alleen het einde van de film haalt het niveau erg omlaag, vind ik.

ja tis wel een wtf moment maar ik vind het opzich nog wel erbij horen als je ziet wie die film gemaakt heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:53 

Hardtraxx Elite

Zijn hier ook liefhebbers van de Cornetto films (Shaun of the Dead & Hot Fuzz)? Dan is er goed nieuws! Aanvankelijk zou het zo zijn dat het derde deel, The World's End, niet in de Nederlandse bios zou verschijnen. Dit is echter na een petitie opgeheven. De film komt half november naar de Nederlandse bioscopen.

Bron!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Zijn hier ook liefhebbers van de Cornetto films (Shaun of the Dead & Hot Fuzz)? Dan is er goed nieuws! Aanvankelijk zou het zo zijn dat het derde deel, The World's End, niet in de Nederlandse bios zou verschijnen. Dit is echter na een petitie opgeheven. De film komt half november naar de Nederlandse bioscopen.

Bron!

kan niet wachten op die nieuwe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:16 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk eens Shawshank redemption gezien. Vette film! Ook leuk om de vocals van Masterclass te horen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 12:58 

Hardtraxxer

Vorige week the haunting in Georgia gezien.
Jezus, wat creepy!

Bovendien wel een aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 22:04 

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy gezien. Geniale film :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

gisteraaf After Earth gekeken..had er geen hoge verwachtingen van maar is best nog wel een leuke film
daarna ook Pineapple Express gekeken en die was ook wel geinig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:17 

Donateur

Gisteravond naar Prisoner geweest, wat een dikke film is dat zeg. Echt een goed verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:39 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Gisteravond naar Prisoner geweest, wat een dikke film is dat zeg. Echt een goed verhaal

Lijkt me ook zeer goed. Echter, het lijkt me meer een film voor thuis. Dat heb ik altijd met dit soort films. Voor een spektakelstuk ga ik wel naar een bios.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 19:36 

Hardtraxx Veteran

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:33 

Hardtraxx Elite

Gisteravond een interessante documentaire gezien over de huidige financiële crisis: Inside Job. Wel een aanrader voor mensen die een blik willen krijgen over de oorzaken en verantwoordelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

Gezien inderdaad, erg interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:24 

Hardtraxx Elite

Net een film gezien die ik allang had moeten zien: The Departed. Wat een topfilm! Spanning zit er goed in met een heerlijk verhaal! Het einde is ook heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 23:26 

Hardtraxx Veteran

Hele vette film inderdaad, vind het knap hoe ze constant de spanning erin weten te houden :) Ik had in ieder geval de hele tijd het gevoel dat het mis zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 00:25 

Hardtraxx Veteran

Net This Is The End gekeken, leuke film maar wtf dat einde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Net This Is The End gekeken, leuke film maar wtf dat einde xd

hahahhaa dat einde is wel weer een typische seth rogen/james franco humor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Mystic River gezien, toffe film! :)

http://www.imdb.com/title/tt0327056/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 21:16 

Hardtraxx Elite

Net No Country For Old Men gezien. Wat een meestwerk! :worship:

Eindelijk eens een film gezien met een heerlijk onconventioneel einde. Wat de film ook zo heerlijk maakt is de afwezigheid van filmmuziek. Daarnaast zijn er ijzersterke rollen voor Javier Bardem, Josh Brolin en Tommy Lee Jones. Aanrader voor degene die hem nog niet heeft gezien en die wel houdt van een 'zware' film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 22:30 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Net No Country For Old Men gezien. Wat een meestwerk! :worship:

Eindelijk eens een film gezien met een heerlijk onconventioneel einde. Wat de film ook zo heerlijk maakt is de afwezigheid van filmmuziek. Daarnaast zijn er ijzersterke rollen voor Javier Bardem, Josh Brolin en Tommy Lee Jones. Aanrader voor degene die hem nog niet heeft gezien en die wel houdt van een 'zware' film.

Inderdaad, ontzettend vet! :D

Gister eindelijk What's Eating Gilbert Grape gezien, pfoeeh hee wat goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 21:42 

Hardtraxxer

Afgelopen weekend naar The Conjuring geweest. Had niet echt hoge verwachtingen, maar damn wat een zieke film! Met name de tweede helft met kippenvel zitten kijken. Zeker een aanrader als je van horror houd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 09:41 

Hardtraxx Elite

Japper28 schreef:
Afgelopen weekend naar The Conjuring geweest. Had niet echt hoge verwachtingen, maar damn wat een zieke film! Met name de tweede helft met kippenvel zitten kijken. Zeker een aanrader als je van horror houd!

Op zich wel een redelijke film. Maar eng vond ik 'm absoluut niet. Hij was vaak erg voorspelbaar. Er zitten namelijk, zoals gewoonlijk, van die horror-clichés in. Maar door het regiewerk van James Wan, de sfeer en het scenario is het al met al toch nog een redelijke film geworden.
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic