Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Eind oktober Jackass 3D in de bios :bomb: :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Net naar Inception geweest.... wat...vet!!
G
maarten1410 wrote:Net naar Inception geweest.... wat...vet!!
wel em ook zien!

gisteravond Paranormal Activity gekeken :P
wat een geniale film :P
dat eind is egt zo van: ... ... ... ... WTF!!?!?!??!??!
gaat dus over zon wijf dat snachts lastig wordt gevallen door een demoon, en ze leggen alles vast op camera, gebeuren allemaal wazige dingen
maar het geniaalst is: die vriend van haar doet zegmaar ALLES waarvan zij zegt dat hij dat niet moet doen xd

allergeniaalst: Promise me you wont buy a Ouji board! - Ok, I won't buy an Ouji board.
Paar dagen later: hij heeft een Ouji board: Maar je had beloofd het niet te kopen!! Ik heb het geleend... :lol: :lol: :lol: :lol: :') :') :') :') :') :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Inception is echt een hele dikke aanrader. Je moet wel opletten maar hij is het zekerrrr waard. Super dik gemaakt ook, echt super mooie shots. Maar je moet het echt zien om het te begrijpen xd

Maar is het wat? Paranormal Activity?
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
maarten1410 wrote:Inception is echt een hele dikke aanrader. Je moet wel opletten maar hij is het zekerrrr waard. Super dik gemaakt ook, echt super mooie shots. Maar je moet het echt zien om het te begrijpen xd

Sommige zeggen van wel, en sommige zeggen van niet.
Laatst saw 6 gekeken, nou wat een rukfilm zeg :huh: , er zouden nu eindelijk vragen beantwoord worden en dergelijke. Dus niet he, heb nu gewoon nog meer vragen zelfs. :mad:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
maarten1410 wrote:Inception is echt een hele dikke aanrader. Je moet wel opletten maar hij is het zekerrrr waard. Super dik gemaakt ook, echt super mooie shots. Maar je moet het echt zien om het te begrijpen xd

Staat toch uitgelegd.
Is gewoon een Amerikaans stel dat samenwoont, maar zij schijnt al jaren last van een geest/demoon/aanwezigheid last te hebben gehad.
Die draagt ze als het ware met haar mee. Maar die vriend van haar geloof er niet in en vind alles maar interessant, maar dan gebeuren er allemaal dingen en horen ze dingen bla bla bla.
En dat is allemaal vastgelegd op camera, het verhaal is ook echt WAAR gebeurd, dus alles wat je ziet is niet nep.
Als je er niet in gelooft is de film een stuk minder leuk dan als je wel in dat soort dingen geloofd.
En tis trouwens Paranormal Activities....
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ja schat... er staat uitgelegd waar de film over gaat. Mijn vraag was of Ksmoes het de moeite waard vond om te kijken ;) Met andere woorden: Kijken of niet?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Mooie uitleg gevonden over Inception, niet klikken als je hem nog niet hebt gezien maar wel gaat zien: http://images.flabber.net/files/lees_ve ... raphic.jpg

Of wel want je zal het toch nog niet snappen haha.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Kijken, hij is alleen leuker als je in dat soort dingen geloofd like me maargoed :)
G
maarten1410 wrote:Ja schat... er staat uitgelegd waar de film over gaat. Mijn vraag was of Ksmoes het de moeite waard vond om te kijken ;) Met andere woorden: Kijken of niet?
ja, zeker wel waard om te kijken!
als je The Blair Witch Project kan waarderen [dus niet hele tijd lopen zeuren: ja, dat kan helemaal niet] en echt in de film op gaat, dan moet je em zeker kijken :P
dr zitten egt een paar lompe WTF momenten in :P
egt vet
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
A, kijk, Zo maar eens binnen halen dan :) blair witch heb ik niet geheel afgezeken dus zal het een kans geven. Straks eerst maar eens Deep in the Valley afkijken haha.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ga nu The Job kijken en Percy and the Lightning Thief :P
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Gister The Thing gekeken die werd uitgezonden , Whaha :lol: een hond die spinne poten krijg en andere levensvormen immiteert en een kop met spinne poten en groen bloed achterlaat

whaha toen ik dat zag was het Thriller/Horror gevoel al helemaal weg en lag ik dubbel :lol:
G
maarten1410 wrote:Deep in the Valley afkijken haha.
Prepare to be Amazed!!
Bassmasterz wrote:Gister The Thing gekeken die werd uitgezonden , Whaha :lol: een hond die spinne poten krijg en andere levensvormen immiteert en een kop met spinne poten en groen bloed achterlaat

whaha toen ik dat zag was het Thriller/Horror gevoel al helemaal weg en lag ik dubbel :lol:
haha, heerlijk die slechte films :P
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
net clash of the titans gekeken, heb me wel vermaakt maar niet super ofzo
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
ProfaNe wrote:net clash of the titans gekeken, heb me wel vermaakt maar niet super ofzo
ik heb um in 3d gezien vond um egt super
G
ProfaNe wrote:net clash of the titans gekeken, heb me wel vermaakt maar niet super ofzo
ik vond em wel vet, maar idd, niet super vette actie fzo, wel gruwelijk leipe computer animaties
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Bedankt he Ksmoes, ik heb net 1,5 uur van mijn leven weg gegooit aan Deep in the Valley xd Zitten me toch een bak aan fouten in maar wat zeur ik nou :drool:
G
maarten1410 wrote:Bedankt he Ksmoes, ik heb net 1,5 uur van mijn leven weg gegooit aan Deep in the Valley xd Zitten me toch een bak aan fouten in maar wat zeur ik nou :drool:
haha xd
je moet dr ook niet zo technisch naar kijken :P
geniale film toch, fnie? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Geniaal fout ja xd Moet wel toegeven dat ik een paar keer flink heb moeten lachen maar wat zonde van me tijd verder hahaha
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
djpatt wrote:ik kan dus gratis naar alice in wonderland morgen
grootscherm midden in het bos

maar is die film wel leuk ??
JA! doen!
is echt een coole film. heel vaag, maar gewoon dikke lol film :D
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
ben niet gegaan, heb je het weer gisteren gezien :P