Eind oktober Jackass 3D in de bios

Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Net naar Inception geweest.... wat...vet!!
-
G
wel em ook zien!maarten1410 wrote:Net naar Inception geweest.... wat...vet!!
gisteravond Paranormal Activity gekeken
wat een geniale film
dat eind is egt zo van: ... ... ... ... WTF!!?!?!??!??!
gaat dus over zon wijf dat snachts lastig wordt gevallen door een demoon, en ze leggen alles vast op camera, gebeuren allemaal wazige dingen
maar het geniaalst is: die vriend van haar doet zegmaar ALLES waarvan zij zegt dat hij dat niet moet doen
allergeniaalst: Promise me you wont buy a Ouji board! - Ok, I won't buy an Ouji board.
Paar dagen later: hij heeft een Ouji board: Maar je had beloofd het niet te kopen!! Ik heb het geleend...
Inception is echt een hele dikke aanrader. Je moet wel opletten maar hij is het zekerrrr waard. Super dik gemaakt ook, echt super mooie shots. Maar je moet het echt zien om het te begrijpen
Maar is het wat? Paranormal Activity?
Sommige zeggen van wel, en sommige zeggen van niet.maarten1410 wrote:Inception is echt een hele dikke aanrader. Je moet wel opletten maar hij is het zekerrrr waard. Super dik gemaakt ook, echt super mooie shots. Maar je moet het echt zien om het te begrijpen![]()
Laatst saw 6 gekeken, nou wat een rukfilm zeg
Staat toch uitgelegd.maarten1410 wrote:Inception is echt een hele dikke aanrader. Je moet wel opletten maar hij is het zekerrrr waard. Super dik gemaakt ook, echt super mooie shots. Maar je moet het echt zien om het te begrijpen![]()
Is gewoon een Amerikaans stel dat samenwoont, maar zij schijnt al jaren last van een geest/demoon/aanwezigheid last te hebben gehad.
Die draagt ze als het ware met haar mee. Maar die vriend van haar geloof er niet in en vind alles maar interessant, maar dan gebeuren er allemaal dingen en horen ze dingen bla bla bla.
En dat is allemaal vastgelegd op camera, het verhaal is ook echt WAAR gebeurd, dus alles wat je ziet is niet nep.
Als je er niet in gelooft is de film een stuk minder leuk dan als je wel in dat soort dingen geloofd.
En tis trouwens Paranormal Activities....
Ja schat... er staat uitgelegd waar de film over gaat. Mijn vraag was of Ksmoes het de moeite waard vond om te kijken
Met andere woorden: Kijken of niet?
Mooie uitleg gevonden over Inception, niet klikken als je hem nog niet hebt gezien maar wel gaat zien: http://images.flabber.net/files/lees_ve ... raphic.jpg
Of wel want je zal het toch nog niet snappen haha.
Of wel want je zal het toch nog niet snappen haha.
Kijken, hij is alleen leuker als je in dat soort dingen geloofd like me maargoed 
-
G
ja, zeker wel waard om te kijken!maarten1410 wrote:Ja schat... er staat uitgelegd waar de film over gaat. Mijn vraag was of Ksmoes het de moeite waard vond om te kijkenMet andere woorden: Kijken of niet?
als je The Blair Witch Project kan waarderen [dus niet hele tijd lopen zeuren: ja, dat kan helemaal niet] en echt in de film op gaat, dan moet je em zeker kijken
dr zitten egt een paar lompe WTF momenten in
egt vet
A, kijk, Zo maar eens binnen halen dan
blair witch heb ik niet geheel afgezeken dus zal het een kans geven. Straks eerst maar eens Deep in the Valley afkijken haha.
Ga nu The Job kijken en Percy and the Lightning Thief 
Gister The Thing gekeken die werd uitgezonden , Whaha
een hond die spinne poten krijg en andere levensvormen immiteert en een kop met spinne poten en groen bloed achterlaat
whaha toen ik dat zag was het Thriller/Horror gevoel al helemaal weg en lag ik dubbel
whaha toen ik dat zag was het Thriller/Horror gevoel al helemaal weg en lag ik dubbel
-
G
Prepare to be Amazed!!maarten1410 wrote:Deep in the Valley afkijken haha.
haha, heerlijk die slechte filmsBassmasterz wrote:Gister The Thing gekeken die werd uitgezonden , Whahaeen hond die spinne poten krijg en andere levensvormen immiteert en een kop met spinne poten en groen bloed achterlaat
net clash of the titans gekeken, heb me wel vermaakt maar niet super ofzo
ik heb um in 3d gezien vond um egt superProfaNe wrote:net clash of the titans gekeken, heb me wel vermaakt maar niet super ofzo
-
G
ik vond em wel vet, maar idd, niet super vette actie fzo, wel gruwelijk leipe computer animatiesProfaNe wrote:net clash of the titans gekeken, heb me wel vermaakt maar niet super ofzo
Bedankt he Ksmoes, ik heb net 1,5 uur van mijn leven weg gegooit aan Deep in the Valley
Zitten me toch een bak aan fouten in maar wat zeur ik nou 
-
G
hahamaarten1410 wrote:Bedankt he Ksmoes, ik heb net 1,5 uur van mijn leven weg gegooit aan Deep in the ValleyZitten me toch een bak aan fouten in maar wat zeur ik nou
je moet dr ook niet zo technisch naar kijken
geniale film toch, fnie?
Geniaal fout ja
Moet wel toegeven dat ik een paar keer flink heb moeten lachen maar wat zonde van me tijd verder hahaha
JA! doen!djpatt wrote:ik kan dus gratis naar alice in wonderland morgen
grootscherm midden in het bos
maar is die film wel leuk ??
is echt een coole film. heel vaag, maar gewoon dikke lol film
ben niet gegaan, heb je het weer gisteren gezien 
paraplus verboden je weet wel
-
G
hedde geen auto?djpatt wrote:ben niet gegaan, heb je het weer gisteren gezien