1 ding; Bambi CummingsKSwoosh wrote:net een film gedownload die we allemaal wel willen zien:
DEEP IN THE VALLEY
epic...
View on YouTube
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
G
die blonde ook welAlmighty wrote:1 ding; Bambi Cummings
-
A
Rachel Specter boven al die blonde snollenKSwoosh wrote:die blonde ook welAlmighty wrote:1 ding; Bambi Cummings
ben nu from paris with love aan het kijken 
Last edited by Protoss on 09 Aug 2010 19:34, edited 1 time in total.
ik hoop voor je FRom paris with love anders kijk je een hele andere filmNoiseHunterZ wrote:ben nu paris with love aan het kijken
-
G
idddjpatt wrote:ik hoop voor je FRom paris with love anders kijk je een hele andere filmNoiseHunterZ wrote:ben nu paris with love aan het kijken
en die from paris, is egt vet
inderdaad, super film imo. heerlijke engelse film!maarten1410 wrote:Gister Harry Brown (nee.. niet Harige Bruine, het is geen foute peurnofilm) gekeken op bluray. Dikke aanrader! Vooral als je het volume van je surround lekker hard hebt staan... Ze fluisteren zowat de hele film maar als er geschoten wordt weet je weer hoe hard het eigenlijk staatMe zusje kwam van der kamer om te kijken omdat ze dacht dat er buiten geschoten werd
Net Brooklyns Finest gezien in de bios. Erg vette film! Een aanrader voor mensen die van een serieuze / realistische misdaad houden 
ga ik kijken dan!
bedankt voor de tip
bedankt voor de tip
Klinkt goed, maar morgen eerst maar eens naar Inception!Frankert wrote:Net Brooklyns Finest gezien in de bios. Erg vette film! Een aanrader voor mensen die van een serieuze / realistische misdaad houden
-
G
ik heb net Clash of the Titans gekeken, 1080p, en wat is dat een godsgruwelijk vette film!
vraag me af hoeveel miljoenen die gekosst heeft
btw dr zitten ook mooie vocals in, zoals op:
0:15:xx >> stukje over the Era Of Man
1:11:xx >> stukje over friends van Perseus
vraag me af hoeveel miljoenen die gekosst heeft
btw dr zitten ook mooie vocals in, zoals op:
Over teksten in films gesproken: Toen ik Taken aan het kijken was hoorde ik ineens dat stukje:KSwoosh wrote:btw dr zitten ook mooie vocals in, zoals op:
I don't know who you are
If you're looking for randsome I don't have any but what I do have is a very specific set of skills
... blablabla ...
I will hunt you, I will find you and I will kill you...
Uit welk nummer komt dat nou ook alweer, hardstyle of hardcore, ik weet het niet meer maar ik herkende het meteen!
klinkt wel een beetje als abduction, maar die is zelf geschreven.
-
G
geen idee, maar iddmaarten1410 wrote:Over teksten in films gesproken: Toen ik Taken aan het kijken was hoorde ik ineens dat stukje:KSwoosh wrote:btw dr zitten ook mooie vocals in, zoals op:
I don't know who you are
If you're looking for randsome I don't have any but what I do have is a very specific set of skills
... blablabla ...
I will hunt you, I will find you and I will kill you...
Uit welk nummer komt dat nou ook alweer, hardstyle of hardcore, ik weet het niet meer maar ik herkende het meteen!
ik had eerst de film gezien, toen pas keer dat nr gehoord
Ik kan het nummer zo dromen maar ik kom er gewoon niet op
AARRGH irritant
-
G
ik ken etmaarten1410 wrote:Ik kan het nummer zo dromen maar ik kom er gewoon niet opAARRGH irritant
maar vette film he, die Taken
b-ware and frequencerz-convictiveKSwoosh wrote:ik ken etmaarten1410 wrote:Ik kan het nummer zo dromen maar ik kom er gewoon niet opAARRGH irritant
maar vette film he, die Taken
ik kan dus gratis naar alice in wonderland morgen
grootscherm midden in het bos
maar is die film wel leuk ??
Ja zeker vet! Beetje een laf einde maar wel vet.KSwoosh wrote:ik ken etmaarten1410 wrote:Ik kan het nummer zo dromen maar ik kom er gewoon niet opAARRGH irritant
maar vette film hg, die Taken
@ Soundtunerz: zou goed kunnen! Straks eens luisteren of ik die bedoel want ik ik kwam gister ook een hc. Plaat tegen met een ripoff..
djpatt wrote:ik kan dus gratis naar alice in wonderland morgen
jaa, vind hem wel cool
eigenlijk moet je hem wel in 3d of in supervette kwaliteit zien, want is echt wel mooi gemaakt!
-
G
ik ken ook alleen maar de hc versiemaarten1410 wrote:@ Soundtunerz: zou goed kunnen! Straks eens luisteren of ik die bedoel want ik ik kwam gister ook een hc. Plaat tegen met een ripoff..
Black Hawk Down blijft voor mij een geweldige film