Daveytl wrote:Nog meer aanraders van dit jaar?
The Impossible
Daveytl wrote:Nog meer aanraders van dit jaar?
Toen ik nog in de videotheek werkte kregen wij veel klachten binnen over die film.. Omdat die gewoon te heftig/geweldadig zou zijn.JEFSKIII wrote:Ja wel doen dan hé gekkie
Schijnt vrij goede film te zijn, dus ben benieuwd.
Me stiefvader wou vanavond A Serbian Film kijken? Maar voor zo'n B-Film ga ik de moeite nog niet eens nemen.
Cloud Atlas.Daveytl wrote:Nog meer aanraders van dit jaar?
Evil Dead als je het mij vraagt, maar dan wel de oude .Entourage wrote:Wat is de ergste/engste horror film?
Entourage wrote:Dan ziet het er toch vet lelijk uit?
Dat had ik niet, zaten leuke stukken in, maar het ging mijn pet wel te boven.Entourage wrote:Tijdens Cloud Atlas lig je 3 uur te slapen man
Lijkt me ook een best leuke film, lees ik goede verhalen over op Moviemeter.JEFSKIII wrote:Django Unchained morgen maar, net Jack Reacher gekeken, mooie film
Ik vind cloud atlas juist een hele vette film! Film zit zo goed in elkaar qua motieven, verhalenlijnen, cuts etcFiretrap wrote:Dat had ik niet, zaten leuke stukken in, maar het ging mijn pet wel te boven.Entourage wrote:Tijdens Cloud Atlas lig je 3 uur te slapen man
Ik had 't helaas andersom..AniThing wrote:skyfall was een betere film dan k had verwacht
Heb die gisteravond ook gekekenKSwoosh wrote:gister The Expendables 2 gekeken, en ik was aangenaam verrast
deel 1 vond ik echt verschrikkelijk, maar deze was echt veel beter
geniaal al die oude actiehelden erin
arnold, jean claud, rambo, jason statham, en nog meer
en dan ook nog nonstop cheesy onliners waarbij je elke keer in de lach schiet![]()
met als klap op de vuurpijl chuck norris![]()
![]()