Django Unchained, wat een bazenfilm is dat zeg, kwam bij bepaalde stukken niet meer bij. Fucking rapmuziek onder een western shoot-out

Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Qua actie was het niet helemaal wat ik van Django Unchained verwacht had, maar als verhaal is hij ijzersterk! Sowieso één van de betere Tarentino-films!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
De 'KKK' dan.

-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ooh ja zeker een van de beste scenes uit de hele film, lach letterlijk dubbel in de bioscoop, en al helemaal toen die vent door zijn kijkgat tufteJVDM wrote:De 'KKK' dan.![]()
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Terug van Django Unchained. Mensen wat een film, wat een productie van Tarantino weer. Verhaal tof, rollen subliem gespeeld, humor was geweldig, muziek absolute toevoeging. Leuk ook dat Quentin zelf ook een rolletje speelde . 9/10!
-
J
Die Django Unchained moet ik ook nog kijken
Gezien ik niet opstap ga heb ik Zero Dark Thirty maar opgezet
Nice! Goeie film wel, beetje traag maar wel interessant als je ervan houdt.JEFSKIII wrote:Die Django Unchained moet ik ook nog kijken
-
J
Had er meer van verwacht, helaasMr Lellebel wrote:Nice! Goeie film wel, beetje traag maar wel interessant als je ervan houdt.JEFSKIII wrote:Die Django Unchained moet ik ook nog kijken
Django Unchained
She aint no field nigger 
tarantino speelt in elke film die hij gemaakt heeft een klein rolletje....9/10 gaat ie altijd doodFiretrap wrote:Terug van Django Unchained. Mensen wat een film, wat een productie van Tarantino weer. Verhaal tof, rollen subliem gespeeld, humor was geweldig, muziek absolute toevoeging. Leuk ook dat Quentin zelf ook een rolletje speelde . 9/10!
Leonardo DiCaprio en die zwarte opzichter speelden trouwens ook als een baas

samuel l jackson voor als je het nog niet doorhadmrazura wrote:Leonardo DiCaprio en die zwarte opzichter speelden trouwens ook als een baas![]()
Van de week ook maar naar Django Unchained met mn vriendin, hoor goeie verhalen(8.7 op IMDb..), + 't is Tarantino. 
wou gister aaf naar django gaan in de bios...ma alleen 1ste 3 rijen hadden nog wat plaatsen... ja daaaag
Toen ma Doodslag gekeken. Best ingrijpende film. En weer prachtig gespeeld door theo!
Toen ma Doodslag gekeken. Best ingrijpende film. En weer prachtig gespeeld door theo!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 9 hours ago
Net klaar met 'The Hobbit', en wat een spektakel. Echt van begin tot eind een briljante film, al zagen de dwarfs er soms wel erg slecht/raar uit
... En ook Gollum was echt een baaaas
Tarantino
Ik moet hem echt snel zien 
Ik had dat dus niet doorAniThing wrote:samuel l jackson voor als je het nog niet doorhadmrazura wrote:Leonardo DiCaprio en die zwarte opzichter speelden trouwens ook als een baas![]()
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Serious?Mr Lellebel wrote:Ik had dat dus niet doorAniThing wrote:samuel l jackson voor als je het nog niet doorhadmrazura wrote:Leonardo DiCaprio en die zwarte opzichter speelden trouwens ook als een baas![]()
Schaamte
JepJVDM wrote: Serious?
Dat grote gevaarte met die klauw ziet er zó slecht uit.Jurheinen wrote:Net klaar met 'The Hobbit', en wat een spektakel. Echt van begin tot eind een briljante film, al zagen de dwarfs er soms wel erg slecht/raar uit... En ook Gollum was echt een baaaas
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Het is dan ook wel megagoed gedaan qua make-up EN acteren.Mr Lellebel wrote:JepJVDM wrote: Serious?Heb genoeg films van hem gezien en ik dacht het ook wel maar vond hem zo veranderd dan I guess
Inderdaad, heb wel in een scheur gelegen zegJVDM wrote:Het is dan ook wel megagoed gedaan qua make-up EN acteren.Mr Lellebel wrote:JepJVDM wrote: Serious?Heb genoeg films van hem gezien en ik dacht het ook wel maar vond hem zo veranderd dan I guess
-
J
Vanavond maar eens kijken die Django , ben benieuwd iedereen raad hem aan
Heb hem gisteren ook gezien, topper!