12 december middernacht naar de première van The Hobbit 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
zojuist Seeking A Friend For The End Of The World gekeken, erg leuke film
heerlijk onschuldig, en zoooon fijn einde 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ook net gezien, best vermakelijk ja.Mr Lellebel wrote:Gisteren Lawless gezien, wat een onwijs goeie film zegJe moet er wel een beetje van houden (Western) maar als dat genre je ligt vind je deze sowieso erg goed. Zeker een van de beste films die ik dit jaar heb gezien.
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Net Nitro Circus the movie gezien. Watn helden!
Taken 2, echt minder origineel dan de eerste, zelfs de epische woordkeus uit de eerste film wordt letterlijk overgenomen. het acteerwerk van Liam Neeson blijft heel epic. 
-
G
vanavond naar House At The End Of The Street in de bios , hopelijk lekker schrikken
en genieten van de hoofdpersone hehe
Leek me nogal afgezaagd afgaande op de trailer. Sinister lijkt dan een stuk vetter in de horror-hoek momenteel.KSwoosh wrote:vanavond naar House At The End Of The Street in de bios , hopelijk lekker schrikkenen genieten van de hoofdpersone hehe
daar heb ik juist zin in!delange wrote:Taken 2, echt minder origineel dan de eerste, zelfs de epische woordkeus uit de eerste film wordt letterlijk overgenomen. het acteerwerk van Liam Neeson blijft heel epic.
-
G
die trailer is ook wel vet jaDakpan wrote:Leek me nogal afgezaagd afgaande op de trailer. Sinister lijkt dan een stuk vetter in de horror-hoek momenteel.KSwoosh wrote:vanavond naar House At The End Of The Street in de bios , hopelijk lekker schrikkenen genieten van de hoofdpersone hehe
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Iets zegt me dat Dakpan er eigenlijk gewoon met een grijns naar kijkt.
Klopt ergens wel.Firetrap wrote:Iets zegt me dat Dakpan er eigenlijk gewoon met een grijns naar kijkt.
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Idd , prachtige filmKSwoosh wrote:zojuist Seeking A Friend For The End Of The World gekeken, erg leuke filmheerlijk onschuldig, en zoooon fijn einde
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
peejay56 wrote:Net Nitro Circus the movie gezien. Watn helden!
Net chernobyl diaries gekeken, aardige film met best wel spanning maar toch ook wel een slechte uitwerking en een onduidelijk kut einde.
-
G
Gisteravond dus gezien, goede film was etDakpan wrote:Leek me nogal afgezaagd afgaande op de trailer. Sinister lijkt dan een stuk vetter in de horror-hoek momenteel.KSwoosh wrote:vanavond naar House At The End Of The Street in de bios , hopelijk lekker schrikkenen genieten van de hoofdpersone hehe
Gister naar taken2 geweest. Wat een kutfilm vergeleken met deel 1 
kon je op wachtenmrazura wrote:Gister naar taken2 geweest. Wat een kutfilm vergeleken met deel 1
Ik vond hem heerlijk echt! Taken was net zo "kut"... Tis juist zo chill voorspelbaar en onrealistisch! Tuurlijk is deel 2 dat weer!AniThing wrote:kon je op wachtenmrazura wrote:Gister naar taken2 geweest. Wat een kutfilm vergeleken met deel 1
-
G
precies ook de reden dat ik er niet naartoe wilde in de bios, vond het 1e deel zo vet, dat het 2e eigenlijk alleen maar tegen kan vallenAniThing wrote:kon je op wachtenmrazura wrote:Gister naar taken2 geweest. Wat een kutfilm vergeleken met deel 1
net overigens Snowwhite And The Huntsmen gekeken, leuke film
vooral de scenes in het duistere bos, waar ze zwaar gaat trippen, vond ik erg geniaal
Die sneeuwwitje film is best goed idd! Had ik niet echt verwacht. 
-
G
scheelt dat Kristen Stewart erin speelt... en ze zelfs een enkele keer lachtParvuz wrote:Die sneeuwwitje film is best goed idd! Had ik niet echt verwacht.
OMG! Wat origineel!KSwoosh wrote:scheelt dat Kristen Stewart erin speelt... en ze zelfs een enkele keer lachtParvuz wrote:Die sneeuwwitje film is best goed idd! Had ik niet echt verwacht.
Vond het zelf overigens ook een goede film
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wat een gigantisch kut einde heeft die laatste Twilight zeg.. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Tjah vriendin smeekte me bijna om te gaan, dus maar eens toegezegd. Heb die andere niet eens gezien.