Vandaag The Sum of All Fears gezien met Morgan Freeman & Ben Affleck, ging over het al dan niet uitbreken van de Derde Wereldoorlog. Vond het een erg vermakelijke film, hij was spannend en je hoefde geen uren te wachten tot er wat belangrijks ging gebeuren, de climax in de film komt al redelijk snel en je blijft daar eigenlijk tot het einde aan toe in zitten.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Net Taken gekeken dacht in het begin volgends mij heb ik dezel al gezien maar wat het nou was er is een family guy aflevering van gemaakt 
vertaalt naar:wesskeej wrote:Net Taken gekeken dacht in het begin volgends mij heb ik dezel al gezien maar wat het nou was er is een family guy aflevering van gemaakt
voor de rest van hardtraxxwesskeej wrote:ik heb net Taken gekeken, dacht in het begin: volgens mij heb ik deze al gezien maar wat het nou was? Er is een family guy skit van gemaakt
had tijdje terug The Matchstick Men gekeken, de film lijkt aan het begin een vrij normale film te zijn maar als je bij de climax komt is het net inception maar dan anders
echt een aanrader als je hem nog niet gezien hebt!
-
G
ik begreep em zotommetjeuh wrote:bal
vertaalt naar:
bla
voor de rest van hardtraxx
Same.. af en toe een grappig stukje, maar meer nietDream Chaser wrote:Vond ik een tegenvaller..b-ram wrote:The Campaign checken nu
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een kutfilm.Almighty wrote:Act of Valor
Gisteravond de beide 'The Boondock Saints' gezien, vermakelijk.
Leaves of Grass met o.a. Edward Norton gekeken, erg goeie film.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Vanavond The Road kijken, verhaal leek me erg vet.
Precies wat ik er ook van vondb-ram wrote:Same.. af en toe een grappig stukje, maar meer nietDream Chaser wrote:Vond ik een tegenvaller..b-ram wrote:The Campaign checken nu
Precies wat ik er ook van vondb-ram wrote:Same.. af en toe een grappig stukje, maar meer nietDream Chaser wrote:Vond ik een tegenvaller..b-ram wrote:The Campaign checken nu
Iemand total recall (2012) al gezien? aan te raden?
-
G
gisteravond The Cabin In The Woods gekeken, hij begint heel vet, maar dan op een gegeven moment wordt het zo nep en onrealistisch... dat dat eigenlijk de hele film verpest 
moet em nog wel zien.
ik had er een recensie van gelezen in de Spits, er stond niet veel lovends over in... slecht acteerwerk enzo, maarja, het lijkt mij een prima filmnielstil wrote:Iemand total recall (2012) al gezien? aan te raden?
hmmz biosje of dark knight rises kijke 
Voor de dames ja.nielstil wrote:Iemand total recall (2012) al gezien? aan te raden?
Ik heb gisteravond american psycho gekeken. Geweldig gelachen om die scene als hij die 2 meiden paalt en zichzelf in de spiegel aankijkt wat een baas
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Looper gezien, zeker vermakelijk en een aardig gegeven.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Ik heb al geluiden gehoord die 'film van het jaar' zeiden, maar wat jou betreft dus niet zó goed?JVDM wrote:Looper gezien, zeker vermakelijk en een aardig gegeven.
Ik vond dat zo ontzettend bazig ahahah. Later vind die secretaresse zijn journal en dan zie je wat die met die 2 gedaan heb echt heftige shitProject 141 wrote:Ik vond het een redelijke kutfilm, heb hem samen met vrienden gekeken en tijdens die scene die je noemt hebben we hem afgezet, vonden hem echt te kutmrazura wrote:Voor de dames ja.nielstil wrote:Iemand total recall (2012) al gezien? aan te raden?
Ik heb gisteravond american psycho gekeken. Geweldig gelachen om die scene als hij die 2 meiden paalt en zichzelf in de spiegel aankijkt wat een baas
-
C
Green Zone

Ik vond het juist andersom, hij begint als een standaard afgezaagde film, totdat die een originele twist krijgt.., onrealistisch en nep.. it's a movie.. vond hem zeker vermakelijk!KSwoosh wrote:gisteravond The Cabin In The Woods gekeken, hij begint heel vet, maar dan op een gegeven moment wordt het zo nep en onrealistisch... dat dat eigenlijk de hele film verpest
Gisteren naar 'Sinister' geweest en voldeed aan alle verwachtingen, was eigenlijk jammer dat ik de uitgebreide theatre trailer gezien had, dat verpest wel 't een en ander.. maar man wat een creepy film is het als je er voor gaat zitten
Helemaal mee eensWesz91 wrote:Ik vond het juist andersom, hij begint als een standaard afgezaagde film, totdat die een originele twist krijgt.., onrealistisch en nep.. it's a movie.. vond hem zeker vermakelijk!KSwoosh wrote:gisteravond The Cabin In The Woods gekeken, hij begint heel vet, maar dan op een gegeven moment wordt het zo nep en onrealistisch... dat dat eigenlijk de hele film verpest
Deze wil ik ook nog gaan bewonderen.Wesz91 wrote: Gisteren naar 'Sinister' geweest en voldeed aan alle verwachtingen, was eigenlijk jammer dat ik de uitgebreide theatre trailer gezien had, dat verpest wel 't een en ander.. maar man wat een creepy film is het als je er voor gaat zitten
Eindelijk eens een goeie horror in de Bios na The Woman In Black en Chernobyl Diaries.