die is inderdaad vetKSwoosh wrote:
gisteravond Date Night gekeken, wat een epic vette film
Steve Carrell [kerel van the office] en vrouwtje van 30 Rock
samen zijn ze egt geweldig
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Banlieu 13
dat is mie een goeie film jongen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
gister maar nog eens een keer hot tob time machine gekeken, de unrated versie
If i would cill myself i would be fucking awesoem at it: shotgun to the dick!
If i would cill myself i would be fucking awesoem at it: shotgun to the dick!
-
A
Vanavond House of Wax om 22.20 op Veronica
Horrorrrrr
Horrorrrrr
die film is best wel leuk hoor
tenminste, vind ik 
-
A
Ik vind 't ook een puike horrorfilm, hoe Paris Hilton doodgaat 
dan wordt het meer een comedyAlmighty wrote:Ik vind 't ook een puike horrorfilm, hoe Paris Hilton doodgaat
Dus paris, sterruf schnell a.u.b.
The Last Castle die nu op RTL 7 is.
Zeker de moeite waard
Zeker de moeite waard
House of wax is echt één hele vage film...
was wel goeie filmflevoboys wrote:The Last Castle die nu op RTL 7 is.
Zeker de moeite waard
Maar wel leuke sterf scenes!oostzaner wrote:House of wax is echt één hele vage film...
-
A
En daarvoor kijken we Rans-horrorHoeksemad wrote:Maar wel leuke sterf scenes!oostzaner wrote:House of wax is echt één hele vage film...
Liever heb ik schrikhorror, als The Ring, The Grudge en Paranormal Activities.. Schrikmomenten zijn gaaf daarin
Amen!Almighty wrote:En daarvoor kijken we Rans-horrorHoeksemad wrote:Maar wel leuke sterf scenes!oostzaner wrote:House of wax is echt één hele vage film...
Liever heb ik schrikhorror, als The Ring, The Grudge en Paranormal Activities.. Schrikmomenten zijn gaaf daarin
Geef mij maar alle soorten horror kan er nooit genoeg van krijgen, heb pas the hills have eyes unrated version gekocht, ook een zeer vermakelijke film
-
A
Beetje eng? Of meer vies?
Meer viezigheid dan engigheidAlmighty wrote:Beetje eng? Of meer vies?
-
A
Hmm zal hem een kans geven, heb jij nog meer titels van "enge" horror?
Mirrors is een vermakelijke thriller met wat schrikmomenten als ik me zo kan herinneren. Ik zal eens in mijn kast moeten kijken welke dvd's ik ook alweer heb gekeken laatste tijd.Almighty wrote:Hmm zal hem een kans geven, heb jij nog meer titels van "enge" horror?
Haha The Grudge, weet nog wel dat ik daar een paar keer goed ben geschrokken 
Hoe was Paranormal Activity? Als ik die reviews lees schijnt 'ie juist tegen te vallen..
Hoe was Paranormal Activity? Als ik die reviews lees schijnt 'ie juist tegen te vallen..
Mijn zusje vond het een ''meh :')'' - film.Delyricuz wrote:Haha The Grudge, weet nog wel dat ik daar een paar keer goed ben geschrokken
View on YouTube
Deze film was echt het meest sickening ooit voor mij. Vele malen erger dan saw of wat dan ook.
Ben echt werkelijkwaar over mn nek gegaan van deze film
Deze film was echt het meest sickening ooit voor mij. Vele malen erger dan saw of wat dan ook.
is die al uit dan?Robster wrote:View on YouTube