okeee
ik heb laatste tijd aantal filmpies gekeken
Karate Kid (2010)Ik heb het origineel eigenlijk nooit gezien

maar ik vond dit toch een erg leuk filmpje.
Had alleen wel wat meer 'training' verwacht, maar dat kregen we pas tegen het einde voorgeschoteld, en daarna ging het ook snel allemaal.
Leuk filmpje om eens op een zondag ochtend te kijken.
Clash of the Titans (2010)Ook hierbij het origineel niet gezien. Dit vond ik niet zo heel interessante film. Visueel zag alles er gewoon top uit. Maar het gedoe met de goden enzo, is niks voor mij. Voor de rest had ik het gevoel dat ik steeds door de film stuiterde, het ging echt van het ene gevecht met een beest, naar het andere. Met als laatste de beruchte Kraken. Die Kraken vond ik een beetje overdreven groot. Want hij kan nooit, maar dan ook nooit door de kloof komen waar de stad achter ligt, met zo'n groot lichaam. Wel een mooie scene als ze tegen Medusa vechten.
Twilight: New MoonErg depressieve film, ging alleen maar over hoe erg bella die edward mistte en uiteindelijk kwam weerwolfje Jacob in beeld, met sexy korte haartjes en een lekker strak buikje
Weer een film met een kut eind
Twilight: EclipseIk verwachte hiervan dat het meer actie bevatte, maar werd weer teleurgesteld. Wel leuke scene's als Edward en Jacob ruzie maken om Bella xD Uiteindelijk ging de ruzie over wie Bella warm mocht houden in een tentje tijdens een sneeuwstorm. Jacob mocht haar uiteindelijk warm houden, respect voor de opmerking "Let's face it, im hotter than you".
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik ze allemaal gezien heb, ben ik eindelijk af van dat romantische gezwijmel...
Nu staat er nog G-Force op de planning, voor morgenavond ofzo.
En daarna wil ik ff een goeie actiefilm kijken.