The Artist is een Franse film, en die heeft 5 oscarsSainen wrote:Oscars hebben sowieso geen waarde, kijken alleen naar amerikaanse films.Solis wrote:http://www.film1.nl/oscars/17063-The-Artist-is-de-grote-winnaar-van-de-Oscars.html
Vinden jullie dit terecht/een toegevoegde waarde hebben? Deel het met ons!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zo fftjes the debt kijken die ligt al zo lang op me tv kastje om bekeken te worden 
-
D
is The Woman in Black een leuke film?
-
D
Project X klinkt wel leuk.Oxbow wrote:Morgen Project X
American Beauty gezien, en inderdaad, wat een geweldige film.
Ik zat na afloop echt zo sprakeloos voor me uit te staren haha, heerlijke film.
Vanavond naar Safe House.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
-
B
Hijs wel vet, ben er gister heen geweest.Olijfboompje wrote:Vanavond naar Safe House.
Ben benieuwd.
MooiBanaanslak wrote:Hijs wel vet, ben er gister heen geweest.Olijfboompje wrote:Vanavond naar Safe House.
Ben benieuwd.
Monthy pythons: quest for the holy grail nog een keer gekeken 
Dat doen de echte topfilms, zo hoort hetPommer wrote:American Beauty gezien, en inderdaad, wat een geweldige film.Ik zat na afloop echt zo sprakeloos voor me uit te staren haha, heerlijke film.
Haha inderdaad, weet nog dat ik dat met The Count of Monte Cristo ook had, toen zei m'n zus nog iets van: Gaat het welXtD wrote:Dat doen de echte topfilms, zo hoort hetPommer wrote:American Beauty gezien, en inderdaad, wat een geweldige film.Ik zat na afloop echt zo sprakeloos voor me uit te staren haha, heerlijke film.
Ik zag net trouwens een trailer van John Carter, de tering wat lijkt me die kut zeg.
Net Black Swan gezien, ik snap dat sommigen hem wel mooi vinden maar ik vond er eigenlijk geen zak aan, alleen het einde was wel vet.
Straks ook American Psycho kijken, nog niet gezien.
MafkeesPommer wrote:Net Black Swan gezien, ik snap dat sommigen hem wel mooi vinden maar ik vond er eigenlijk geen zak aan, alleen het einde was wel vet.
American Psycho is baas.
2 is ook wel grappig, maar erg slecht.
2 is ook wel grappig, maar erg slecht.
Wat? Dat ik AP ga kijken of dat ik BS niet zo veel aan vond?mr_vertigo wrote:MafkeesPommer wrote:Net Black Swan gezien, ik snap dat sommigen hem wel mooi vinden maar ik vond er eigenlijk geen zak aan, alleen het einde was wel vet.
gister killer elite gekeke
geen hoogstaande film wel leuk om een keer te kijke
geen hoogstaande film wel leuk om een keer te kijke
Ik ga voor mijzelf antwoorden dat je BS niet zo veel aan vond, mafkeesPommer wrote:Wat? Dat ik AP ga kijken of dat ik BS niet zo veel aan vond?mr_vertigo wrote:MafkeesPommer wrote:Net Black Swan gezien, ik snap dat sommigen hem wel mooi vinden maar ik vond er eigenlijk geen zak aan, alleen het einde was wel vet.
Ook voor mij heb je geantwoord, chillkees. Pommer, wat vond je saai, als ik het zo mag interpreteren, aan Black Swan? Zieke psychische ontwikkeling van een character, superb geacteerd... kzat aan mn scherm vast geplakt.XtD wrote:Ik ga voor mijzelf antwoorden dat je BS niet zo veel aan vond, mafkeesPommer wrote:Wat? Dat ik AP ga kijken of dat ik BS niet zo veel aan vond?mr_vertigo wrote:
Mafkees
Ben benieuwd wanneer Never Back Down 2 uitkomt. Die eerste was zo een vette film 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wie kan mij een breinkraker vertellen? Daar heb ik zin in 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
ikke nietJVDM wrote:wie kan mij een breinkraker vertellen? Daar heb ik zin in
wat bedoel je precies met breinkraker?JVDM wrote:wie kan mij een breinkraker vertellen? Daar heb ik zin in
Films waarbij ik redelijk moest nadenken tijdens of na de film:
Vanilla Sky (2001)
Magnolia (1991)
Memento (200)
Shutter Island (2010)
A beautiful mind (2001)
Jacob's Ladder (1990)
Triangle (2009)
The Big Emtpy (2003)
Twelve Monkeys ( 1995)
The Jacket (2005)
Antichrist (2009)
K-pax (2001)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja ik heb dit topic even teruggelezen en Memento is het gewordenNaarDeQlote wrote:wat bedoel je precies met breinkraker?JVDM wrote:wie kan mij een breinkraker vertellen? Daar heb ik zin inDat je tijdens de film zit te denken, of na?
Vanilla Sky (2001)
Magnolia (1991)
Memento (200)
Shutter Island (2010)
A beautiful mind (2001)
Jacob's Ladder (1990)
Triangle (2009)
The Big Emtpy (2003)
Twelve Monkeys ( 1995)
The Jacket (2005)
Antichrist (2009)
K-pax (2001)
Films als Donnie Darko, ge-wel-dig
Even wat toevoeging:NaarDeQlote wrote:wat bedoel je precies met breinkraker?JVDM wrote:wie kan mij een breinkraker vertellen? Daar heb ik zin inDat je tijdens de film zit te denken, of na?
Vanilla Sky (2001)
Magnolia (1991)
Memento (200)
Shutter Island (2010)
A beautiful mind (2001)
Jacob's Ladder (1990)
Triangle (2009)
The Big Emtpy (2003)
Twelve Monkeys ( 1995)
The Jacket (2005)
Antichrist (2009)