Hawkeye komt in Thor voor, als Thor die witte tent bij zn hamer probeert in te komen. Dan zit hij met een pijl en boog op hem te richten.
aaah klopt ja beetje schrale rol hahaha
gisteravond trouwens nog Tower Heist gekeken, erg leuke film sinds lange tijd weer eens een film met Eddie Murphy, en natuurlijk de geniale Ben Stiller. Lekker om naar te kijken, en toch een goed verhaal, met voor de verandering eens een niet 100% perfect einde
gister This Means War gezien in bios maar vond hem zwaar tegen vallen had meer actie verwacht maar de hele film gaat om die vrouw, zitten wel grappige momenten in maar verder viel hij toch tegen
nog films die iemand me aanraad die ik nog ff moet zien?
gister This Means War gezien in bios maar vond hem zwaar tegen vallen had meer actie verwacht maar de hele film gaat om die vrouw, zitten wel grappige momenten in maar verder viel hij toch tegen
Met zo'n plot kan je toch ook geen goede film verwachten
Wat voor films wil je?
haha is ook weer zo maar had er toch wel wat meer van verwacht
Wat voor films wil je?
haha is ook weer zo maar had er toch wel wat meer van verwacht
thriller het liefst
Een aantal hele sterke thrillers (waarschijnlijk ken je er wel een hoop):
Fight Club Se7en Dark City Man on Fire Taken Catch Me If You Can The Jacket The Game Identity Death Sentence Gattaca Insomnia
Na hier gelezen te hebben dat Donnie Darko echt een meesterwerk is, heb ik hem ook maar eens gedownload en ging er met een mening in van: Ik moet het allemaal maar eens zien
spooky horror is weer iets totaal anders waar k soms nog wel is een btje schrik op 1 of 2 momentjes
en dat zijn de beste films om samen met een chick te kijke
daarom... hostel en saw zijn slacht-horror en daar hou ik echt van,, vn mij mag het bij de comedie
dan is Six Degrees Of Hell wel iets voor jou... komt binnenkort in bios dacht ik.. Smiley komt binnenkort ook in de Bios (ook horror) 11-11-11 is dan wer minder horror maar wel meer spanning, The Unleashed is dan puur horror/thriller gebaseerd... All-Time gore is dan nog wel The Human Centipede 2... Niet voor niets gebanned in the UK
Heartless is opzich een horror film met een heel goede verhaal lijn.. Hieronder staan de trailers voor meer detail enzo
Vandaag de avonturen van kuifje gezien. Vond het een goede film, best spannend zelfs voor een animatie ! Hoop op een vervolg, aangezien het einde wel erg open is!