Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:20 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Teknizion schreef:
G1LL schreef:
Zonet Drive gezien, wat een super vervelende langdradige trage film zeg.. :yawn:

Te weinig explosies?

Het is niet mijn ding denk ik. Dingen duren veel te lang, die hoofdpersoon zegt zooo weinig, verhaal vind ik erg vaag en er komen inderdaad te weinig explosies in voor :P . Realisme is wel erg bruut neergezet, kreeg echt rilligen van hoe echt ze hebben laten zien hoe een hoofd er uit ziet vlak nadat deze aan gort is geschoten met een shotgun.. xd

Of dat hij helemaal rampage gaat in de lift dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:49 

Net Puss in Boots gekeken. Leuke film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:25 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Oxbow schreef:
Komt ook weer een nieuwe Bourne film

De eerste Bourne film was gister dacht ik nog op tv, leuke film!

Ik heb echt het vermoeden dat deze film de hele Bourne Trilogy naar beneden gaat halen, die films waren perfect, goed einde enz. Nu melken ze de boel gewoon uit en zo dacht Matt Damon er blijkbaar ook over.

Doodzonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

in 2014 komt er trouwens een nieuwe transformers
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:59 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:46 

Hardtraxx Veteran

Nightbreaker schreef:
The Anim0l schreef:

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Nightbreaker schreef:
The Anim0l schreef:

:thumbdown:

Als ze het maar niet wagen dat einde weer zo een langgerekte oorlog van anderhalf uur te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Een vraag, wat is de engste film die er is :P?

Zou het echt niet weten. Maar volgens mij is Paranormal Activity behoorlijk eng. Correct me if i'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Engste films voor mij: [Rec] en The Descent :) Allebei ook een geslaagd vervolg gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Engste films voor mij: [Rec] en The Descent :) Allebei ook een geslaagd vervolg gekregen

Wtf haha! Vind dus precies hetzelfde :P Ookal vind ik The Grudge ook behoorlijk eng ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:20 

Donateur

Pff noemen jullie dat eng? Hebben jullie Event Horizon nog nooit gezien? Ik scijt 27 peuken bij die film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:

Wtf haha! Vind dus precies hetzelfde :P Ookal vind ik The Grudge ook behoorlijk eng ^^

:D The Grudge vond ik vroeger wel eng :P

Teknizion schreef:
Pff noemen jullie dat eng? Hebben jullie Event Horizon nog nooit gezien? Ik scijt 27 peuken bij die film.

Goeie tip, die ga ik ook eens meenemen.

Overigens vind ik de beste horror 'Cigarette Burns', maar dat is meer om zijn geweldige sfeer en gebeurtenissen, dat is niet echt een schrikfilm. Die duurt ook maar 50 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Trailer ziet er saai uit en het verhaal is zo cliché als maar kan... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Een vraag, wat is de engste film die er is :P?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:33 

Bierkoning

Vind bijna geen één film echt eng, alleen Paranormal Activity 1 (2 dan weer niet, en 3 heb ik nog niet gezien.) Ja vroeger wel The Ring en The Grudge en al die zooi maar nu ook niet meer.

En elke random film die over dikke spinnen gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
random film die over dikke spinnen gaat :P

Harry potter en de geheime kamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vind bijna geen één film echt eng, alleen Paranormal Activity 1 (2 dan weer niet, en 3 heb ik nog niet gezien.) Ja vroeger wel The Ring en The Grudge en al die zooi maar nu ook niet meer.

Wat was er zo eng dan aan PA 1? Wil hem ook nog xtje kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:36 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
Pommer schreef:

Kben het eens met Pommer... die film heeft me serieus nog dagen achtervolgt. Als je er een beetje gevoelig voor bent en je niet naast iemand zit die alles een beetje weg lacht, komt deze film zo realistisch binnen. Het vaak zo stil... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:25 

Bierkoning

mr_vertigo schreef:
Draidy schreef:
Pommer schreef:

Kben het eens met Pommer... die film heeft me serieus nog dagen achtervolgt. Als je er een beetje gevoelig voor bent en je niet naast iemand zit die alles een beetje weg lacht, komt deze film zo realistisch binnen. Het vaak zo stil... :cry:

Jah joh, ik wilde deel 2 ook echt niet alleen kijken (wilde hem sowieso al niet zien maar ik wilde geen mietje zijn dus ik ging toch maar kijken in de bios xd ).

Het gekke is dat ik het daarvoor allemaal onzin vond, en ik dacht er ook nooit bij na. Maar elke dag als ik naar bed ging na die film spookte het wel door m'n hoofd en elke keer als ik een tikje hoorde was ik klaarwakker. Toen het op een gegeven moment een beetje over was (week later ofzo) had ik wat vage dingen op m'n kamer meegemaakt, met hele felle geluiden vlak naast m'n oor, en m'n deur die open ging mbv de deurklink (ik hoorde hem naar beneden gaan). Normaal gesproken dacht ik boeien, gewoon verder slapen, maar nu scheet ik hem zo hard dat ik naar beneden ben gegaan en in de bank heb geslapen xd

Ik ga dan ook bewust niet naar deel 3 kijken, niet omdat ik het niet durf ofzo, maar ik wil gewoon het risico niet meer lopen op weer een paar slapeloze nachten :P

Is je vraag ook gelijk beantwoord Draidy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:46 

Hardtraxx Veteran

Gvd en ik hem pas gedownload om hem eens op een rustig avondje te bekijken xd nu durf ik hem nimmer te bekijken op men kot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 10:34 

Hardtraxx Veteran

Ik vond Paranormal Activity 1&2 dus echt totaal niet eng, maar deel 3 vond ik wel erg goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Ik vond Paranormal Activity 1&2 dus echt totaal niet eng, maar deel 3 vond ik wel erg goed :P

1&2 zijn niet eng, maar vooral in 1 zitten toch wel veel schrik momentjes! 3 ga ik vanmiddag kijken

Verder zijn [rec]1 en [rec]2 wel leuke films, weer eens wat anders! Over maandje of anderhalf komt [rec] genesis uit :thumbsup: en jaar daarop geloof ik, [rec] apocalyps
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:19 

Hardtraxx Veteran

Horror films moet je in je eentje in het donker kijken, met een koptelefoon op :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:22 

Hardtraxx Veteran

Nu we het over horror hebben, heb vorige week The Human Centipede gezien;

Deel 1
http://www.imdb.com/title/tt1467304/

Deel 2
http://www.imdb.com/title/tt1530509/

Heul ziek/ranzig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Daarvan heb ik alleen de eerste gezien en die was best wel ziek inderdaad :P
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 366  Volgende