Of dat hij helemaal rampage gaat in de lift dan.G1LL wrote:Het is niet mijn ding denk ik. Dingen duren veel te lang, die hoofdpersoon zegt zooo weinig, verhaal vind ik erg vaag en er komen inderdaad te weinig explosies in voorTeknizion wrote:Te weinig explosies?G1LL wrote:Zonet Drive gezien, wat een super vervelende langdradige trage film zeg... Realisme is wel erg bruut neergezet, kreeg echt rilligen van hoe echt ze hebben laten zien hoe een hoofd er uit ziet vlak nadat deze aan gort is geschoten met een shotgun..
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Net Puss in Boots gekeken. Leuke film 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik heb echt het vermoeden dat deze film de hele Bourne Trilogy naar beneden gaat halen, die films waren perfect, goed einde enz. Nu melken ze de boel gewoon uit en zo dacht Matt Damon er blijkbaar ook over.Dysphoria wrote:De eerste Bourne film was gister dacht ik nog op tv, leuke film!Oxbow wrote:Komt ook weer een nieuwe Bourne film
View on YouTube
Doodzonde..
in 2014 komt er trouwens een nieuwe transformers
The Anim0l wrote:in 2014 komt er trouwens een nieuwe transformers
Nightbreaker wrote:The Anim0l wrote:in 2014 komt er trouwens een nieuwe transformers![]()
Als ze het maar niet wagen dat einde weer zo een langgerekte oorlog van anderhalf uur te makenXtD wrote:Nightbreaker wrote:The Anim0l wrote:in 2014 komt er trouwens een nieuwe transformers![]()
Zou het echt niet weten. Maar volgens mij is Paranormal Activity behoorlijk eng. Correct me if i'm wrong.Cruelty wrote:Een vraag, wat is de engste film die er is?
Engste films voor mij: [Rec] en The Descent
Allebei ook een geslaagd vervolg gekregen
Wtf haha! Vind dus precies hetzelfdeXtD wrote:Engste films voor mij: [Rec] en The DescentAllebei ook een geslaagd vervolg gekregen
Pff noemen jullie dat eng? Hebben jullie Event Horizon nog nooit gezien? Ik scijt 27 peuken bij die film.
Mr Lellebel wrote:Wtf haha! Vind dus precies hetzelfdeXtD wrote:Engste films voor mij: [Rec] en The DescentAllebei ook een geslaagd vervolg gekregen
Ookal vind ik The Grudge ook behoorlijk eng
Goeie tip, die ga ik ook eens meenemen.Teknizion wrote:Pff noemen jullie dat eng? Hebben jullie Event Horizon nog nooit gezien? Ik scijt 27 peuken bij die film.
Overigens vind ik de beste horror 'Cigarette Burns', maar dat is meer om zijn geweldige sfeer en gebeurtenissen, dat is niet echt een schrikfilm. Die duurt ook maar 50 minuten
Trailer ziet er saai uit en het verhaal is zo cliché als maar kan...Teknizion wrote:Pff noemen jullie dat eng? Hebben jullie Event Horizon nog nooit gezien? Ik scijt 27 peuken bij die film.
Cruelty wrote:Een vraag, wat is de engste film die er is?
Vind bijna geen één film echt eng, alleen Paranormal Activity 1 (2 dan weer niet, en 3 heb ik nog niet gezien.) Ja vroeger wel The Ring en The Grudge en al die zooi maar nu ook niet meer.
En elke random film die over dikke spinnen gaat
Harry potter en de geheime kamerPommer wrote: random film die over dikke spinnen gaat
Wat was er zo eng dan aan PA 1? Wil hem ook nog xtje kijken.Pommer wrote:Vind bijna geen één film echt eng, alleen Paranormal Activity 1 (2 dan weer niet, en 3 heb ik nog niet gezien.) Ja vroeger wel The Ring en The Grudge en al die zooi maar nu ook niet meer.
Kben het eens met Pommer... die film heeft me serieus nog dagen achtervolgt. Als je er een beetje gevoelig voor bent en je niet naast iemand zit die alles een beetje weg lacht, komt deze film zo realistisch binnen. Het vaak zo stil...Draidy wrote:Wat was er zo eng dan aan PA 1? Wil hem ook nog xtje kijken.Pommer wrote:Vind bijna geen één film echt eng, alleen Paranormal Activity 1 (2 dan weer niet, en 3 heb ik nog niet gezien.) Ja vroeger wel The Ring en The Grudge en al die zooi maar nu ook niet meer.
Jah joh, ik wilde deel 2 ook echt niet alleen kijken (wilde hem sowieso al niet zien maar ik wilde geen mietje zijn dus ik ging toch maar kijken in de biosmr_vertigo wrote:Kben het eens met Pommer... die film heeft me serieus nog dagen achtervolgt. Als je er een beetje gevoelig voor bent en je niet naast iemand zit die alles een beetje weg lacht, komt deze film zo realistisch binnen. Het vaak zo stil...Draidy wrote:Wat was er zo eng dan aan PA 1? Wil hem ook nog xtje kijken.Pommer wrote:Vind bijna geen één film echt eng, alleen Paranormal Activity 1 (2 dan weer niet, en 3 heb ik nog niet gezien.) Ja vroeger wel The Ring en The Grudge en al die zooi maar nu ook niet meer.
Het gekke is dat ik het daarvoor allemaal onzin vond, en ik dacht er ook nooit bij na. Maar elke dag als ik naar bed ging na die film spookte het wel door m'n hoofd en elke keer als ik een tikje hoorde was ik klaarwakker. Toen het op een gegeven moment een beetje over was (week later ofzo) had ik wat vage dingen op m'n kamer meegemaakt, met hele felle geluiden vlak naast m'n oor, en m'n deur die open ging mbv de deurklink (ik hoorde hem naar beneden gaan). Normaal gesproken dacht ik boeien, gewoon verder slapen, maar nu scheet ik hem zo hard dat ik naar beneden ben gegaan en in de bank heb geslapen
Ik ga dan ook bewust niet naar deel 3 kijken, niet omdat ik het niet durf ofzo, maar ik wil gewoon het risico niet meer lopen op weer een paar slapeloze nachten
Is je vraag ook gelijk beantwoord Draidy
Gvd en ik hem pas gedownload om hem eens op een rustig avondje te bekijken
nu durf ik hem nimmer te bekijken op men kot 
Ik vond Paranormal Activity 1&2 dus echt totaal niet eng, maar deel 3 vond ik wel erg goed 
1&2 zijn niet eng, maar vooral in 1 zitten toch wel veel schrik momentjes! 3 ga ik vanmiddag kijkenXtD wrote:Ik vond Paranormal Activity 1&2 dus echt totaal niet eng, maar deel 3 vond ik wel erg goed
Verder zijn [rec]1 en [rec]2 wel leuke films, weer eens wat anders! Over maandje of anderhalf komt [rec] genesis uit
Horror films moet je in je eentje in het donker kijken, met een koptelefoon op 
Nu we het over horror hebben, heb vorige week The Human Centipede gezien;
Deel 1
http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Deel 2
http://www.imdb.com/title/tt1530509/
Heul ziek/ranzig
Deel 1
http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Deel 2
http://www.imdb.com/title/tt1530509/
Heul ziek/ranzig