mr_vertigo schreef:
Draidy schreef:
Pommer schreef:
Vind bijna geen één film echt eng, alleen Paranormal Activity 1 (2 dan weer niet, en 3 heb ik nog niet gezien.) Ja vroeger wel The Ring en The Grudge en al die zooi maar nu ook niet meer.
En elke random film die over dikke spinnen gaat

Wat was er zo eng dan aan PA 1? Wil hem ook nog xtje kijken.
Kben het eens met Pommer... die film heeft me serieus nog dagen achtervolgt. Als je er een beetje gevoelig voor bent en je niet naast iemand zit die alles een beetje weg lacht, komt deze film zo realistisch binnen. Het vaak zo stil...

Jah joh, ik wilde deel 2 ook echt niet alleen kijken (wilde hem sowieso al niet zien maar ik wilde geen mietje zijn dus ik ging toch maar kijken in de bios

).
Het gekke is dat ik het daarvoor allemaal onzin vond, en ik dacht er ook nooit bij na. Maar elke dag als ik naar bed ging na die film spookte het wel door m'n hoofd en elke keer als ik een tikje hoorde was ik klaarwakker. Toen het op een gegeven moment een beetje over was (week later ofzo) had ik wat vage dingen op m'n kamer meegemaakt, met hele felle geluiden vlak naast m'n oor, en m'n deur die open ging mbv de deurklink (ik hoorde hem naar beneden gaan). Normaal gesproken dacht ik boeien, gewoon verder slapen, maar nu scheet ik hem zo hard dat ik naar beneden ben gegaan en in de bank heb geslapen
Ik ga dan ook bewust niet naar deel 3 kijken, niet omdat ik het niet durf ofzo, maar ik wil gewoon het risico niet meer lopen op weer een paar slapeloze nachten

Is je vraag ook gelijk beantwoord Draidy