Gisteren 'Real Steel' gekeken.. Boven verwachting leuke film. Moeite om te kijken.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Shutter Island nog eens bekeken, ik weet nog altijd niet of ze 'm nou zover hebben gekregen, ofniet 
Kut open eindesRoebén wrote:Shutter Island nog eens bekeken, ik weet nog altijd niet of ze 'm nou zover hebben gekregen, ofniet
Als je zo'n hoofd hebt krijg je ook alleen maar dat soort rollen.Almighty wrote:Rise Of The Planet Of The Apes gezien, best leuke filmEn dan speelt die ene weer zo'n schijtrol, net als in Harry Potter (Als Draco).
Vorige week die nieuwe sherlock holmes gezien, vond het een erg goede film.
Werd weer goed gebruik gemaakt van de effecten en er werd ook weer sterk geacteerd.
Vorige week ook nog Martyrs gezien, tering wat een zieke film
Werd weer goed gebruik gemaakt van de effecten en er werd ook weer sterk geacteerd.
Maar ik vond het meer een actiefilm in plaats van een misdaad/mystery in vergelijking met de eerste, dat vond ik wel jammer. Maar verder een echt gave film inderdaad.Rickie wrote:Vorige week die nieuwe sherlock holmes gezien, vond het een erg goede film.
Sherlock Holmes.Rickie wrote:Vorige week die nieuwe sherlock holmes gezien, vond het een erg goede film.
gister final destination 5 zitten kijken en heb me toch wel weer vermaakt om hoe ze dit keer aan hun einde komen haha
telkens denk je te weten hoe ze doodgaan en ineens uit een onverwachte hoek gaan ze er heel anders aan
+ ik vond het einde wel vet verzonnen hahaha
enige jammere was dat sommige kills echt een intro nodig hadden van een paar minuten en andere kills zo voorbij waren
telkens denk je te weten hoe ze doodgaan en ineens uit een onverwachte hoek gaan ze er heel anders aan
enige jammere was dat sommige kills echt een intro nodig hadden van een paar minuten en andere kills zo voorbij waren
Eigenlijk niet, maar je kan er bij verzinnen wat je zelf wil, egt heerlijk die mindfucks over heel de film.Pommer wrote:Kut open eindesRoebén wrote:Shutter Island nog eens bekeken, ik weet nog altijd niet of ze 'm nou zover hebben gekregen, ofnietAl is ie niet helemaal open
Shutter Island eindigt juist heel duidelijk 
Inderdaad, maar alsnog kan hij twee kanten op hoor.Daveytl wrote:Shutter Island eindigt juist heel duidelijk
Jah het plot is uiteindelijk heel duidelijk, maar het aller aller laatste shot lopen ze weer naar die vuurtoren toe wanneer die psychiator heeft gezegd dat het nog steeds niet goed gaat met die Di Caprio, dan is de vraag toch wat ze daar gaan doen? Of heb ik het nou verkeerd begrepenDaveytl wrote:Shutter Island eindigt juist heel duidelijk
Vanavond is trouwens Sanctum op film 1, aanrader?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Sterker nog, het is door meisjes ingesprokenKSwoosh wrote:die japanse stemmenrobinD wrote:View on YouTube![]()
het lijken net kleine meisjes allemaal
Zeker welPommer wrote:Vanavond is trouwens Sanctum op film 1, aanrader?
Wat is jouw theorie dan?Daveytl wrote:Shutter Island eindigt juist heel duidelijk
-
G
lolwut serieus?Firetrap wrote:Sterker nog, het is door meisjes ingesprokenKSwoosh wrote:die japanse stemmen![]()
Heb hem opgenomen omdat ik WIDM aan het kijken was, volgende week maar even kijken dan.nielstil wrote:Zeker welPommer wrote:Vanavond is trouwens Sanctum op film 1, aanrader?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Haha jaKSwoosh wrote:lolwut serieus?Firetrap wrote:Sterker nog, het is door meisjes ingesprokenKSwoosh wrote:die japanse stemmen![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/1920421 ... _zijn.html
Om een voorbeeld te noemen
-
S
Sowieso, die vage japanse cartoons 
-
G
in het japans klinkt die serie sowieso niet, kijk em gewoon in het engels dan...Firetrap wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1920421/4dc3cc16/nu_we_toch_bezig_zijn.html
Om een voorbeeld te noemenen nee dit is geen geluid dat eroverheen is geplakt
Ja inderdaad, ik kijk ze ook alleen in Engels, vind dat Japanse kut taaltje echt lastigKSwoosh wrote:in het japans klinkt die serie sowieso niet, kijk em gewoon in het engels dan...Firetrap wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1920421/4dc3cc16/nu_we_toch_bezig_zijn.html
Vond dat wel een vette film. Ben normaal niet zo'n horror fan maar deze film wist me wel te pakken, psychologisch sleepte deze film me goed mee. Ook was hij niet over de top zoals vaak het verhaal met horror films is, waardoor hij zn geloofwaardigheid behoudt.delange wrote:toch martyrs aangezet. wat vaag
Leuke film om gezellig met het hele gezin te kijken
De Engelse versie komt pas in 2018 ofzoKSwoosh wrote:in het japans klinkt die serie sowieso niet, kijk em gewoon in het engels dan...Firetrap wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1920421/4dc3cc16/nu_we_toch_bezig_zijn.html