Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Gisteren 'Real Steel' gekeken.. Boven verwachting leuke film. Moeite om te kijken.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Shutter Island nog eens bekeken, ik weet nog altijd niet of ze 'm nou zover hebben gekregen, ofniet :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Roebén wrote:Shutter Island nog eens bekeken, ik weet nog altijd niet of ze 'm nou zover hebben gekregen, ofniet :D
Kut open eindes :P Al is ie niet helemaal open
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Almighty wrote:Rise Of The Planet Of The Apes gezien, best leuke film :) En dan speelt die ene weer zo'n schijtrol, net als in Harry Potter (Als Draco).
Als je zo'n hoofd hebt krijg je ook alleen maar dat soort rollen. :P
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Vorige week die nieuwe sherlock holmes gezien, vond het een erg goede film.
Werd weer goed gebruik gemaakt van de effecten en er werd ook weer sterk geacteerd.

Vorige week ook nog Martyrs gezien, tering wat een zieke film :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Rickie wrote:Vorige week die nieuwe sherlock holmes gezien, vond het een erg goede film.
Werd weer goed gebruik gemaakt van de effecten en er werd ook weer sterk geacteerd.
Maar ik vond het meer een actiefilm in plaats van een misdaad/mystery in vergelijking met de eerste, dat vond ik wel jammer. Maar verder een echt gave film inderdaad.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Rickie wrote:Vorige week die nieuwe sherlock holmes gezien, vond het een erg goede film.

Vorige week ook nog Martyrs gezien, tering wat een zieke film :P
Sherlock Holmes. :worship: Hele mooie film! Moet je echt met aandacht volgen zo'n film.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
gister final destination 5 zitten kijken en heb me toch wel weer vermaakt om hoe ze dit keer aan hun einde komen haha
telkens denk je te weten hoe ze doodgaan en ineens uit een onverwachte hoek gaan ze er heel anders aan :D + ik vond het einde wel vet verzonnen hahaha
enige jammere was dat sommige kills echt een intro nodig hadden van een paar minuten en andere kills zo voorbij waren
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Pommer wrote:
Roebén wrote:Shutter Island nog eens bekeken, ik weet nog altijd niet of ze 'm nou zover hebben gekregen, ofniet :D
Kut open eindes :P Al is ie niet helemaal open
Eigenlijk niet, maar je kan er bij verzinnen wat je zelf wil, egt heerlijk die mindfucks over heel de film.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Shutter Island eindigt juist heel duidelijk :huh:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Daveytl wrote:Shutter Island eindigt juist heel duidelijk :huh:
Inderdaad, maar alsnog kan hij twee kanten op hoor.
Bierkoning
last seen 19 days ago
Jah het plot is uiteindelijk heel duidelijk, maar het aller aller laatste shot lopen ze weer naar die vuurtoren toe wanneer die psychiator heeft gezegd dat het nog steeds niet goed gaat met die Di Caprio, dan is de vraag toch wat ze daar gaan doen? Of heb ik het nou verkeerd begrepen :P

Vanavond is trouwens Sanctum op film 1, aanrader?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
KSwoosh wrote:
robinD wrote:View on YouTube
die japanse stemmen :lol: :lol: het lijken net kleine meisjes allemaal xd
Sterker nog, het is door meisjes ingesproken :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Pommer wrote:Vanavond is trouwens Sanctum op film 1, aanrader?
Zeker wel :thumbup:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Wat is jouw theorie dan?
G
Firetrap wrote:
KSwoosh wrote:die japanse stemmen :lol: :lol: het lijken net kleine meisjes allemaal xd
lolwut serieus?
Bierkoning
last seen 19 days ago
nielstil wrote:
Pommer wrote:Vanavond is trouwens Sanctum op film 1, aanrader?
Zeker wel :thumbup:
Heb hem opgenomen omdat ik WIDM aan het kijken was, volgende week maar even kijken dan.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
KSwoosh wrote:
Firetrap wrote:
KSwoosh wrote:die japanse stemmen :lol: :lol: het lijken net kleine meisjes allemaal xd
lolwut serieus?
Haha ja

http://www.dumpert.nl/mediabase/1920421 ... _zijn.html

Om een voorbeeld te noemen :lol: en nee dit is geen geluid dat eroverheen is geplakt
S
Sowieso, die vage japanse cartoons :lol:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
toch martyrs aangezet. wat vaag xd
G
Firetrap wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1920421/4dc3cc16/nu_we_toch_bezig_zijn.html

Om een voorbeeld te noemen :lol: en nee dit is geen geluid dat eroverheen is geplakt
in het japans klinkt die serie sowieso niet, kijk em gewoon in het engels dan...
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:
Firetrap wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1920421/4dc3cc16/nu_we_toch_bezig_zijn.html

in het japans klinkt die serie sowieso niet, kijk em gewoon in het engels dan...
Ja inderdaad, ik kijk ze ook alleen in Engels, vind dat Japanse kut taaltje echt lastig :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
delange wrote:toch martyrs aangezet. wat vaag xd
Vond dat wel een vette film. Ben normaal niet zo'n horror fan maar deze film wist me wel te pakken, psychologisch sleepte deze film me goed mee. Ook was hij niet over de top zoals vaak het verhaal met horror films is, waardoor hij zn geloofwaardigheid behoudt.

Leuke film om gezellig met het hele gezin te kijken :).
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
KSwoosh wrote:

De Engelse versie komt pas in 2018 ofzo :P.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Gisteren Killer Elite gezien, erg gave film hoor!
Veel actie, goed verhaal. :)