Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:23 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Drive 2 dagen geleden gezien, vond hem niet echt speciaal. Leuk om een keer te zien maar dat was het ook.

Waaaaat? Als er 1 film speciaal was in 2011 is het Drive wel. Super goeie film.

Net Tinker, Tailor, Soldier, Spy gezien. Hele trage, maar zeer interessante film! Zeker een aanrader, voor de wat ontwikkelde filmkijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:33 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:

Net Tinker, Tailor, Soldier, Spy gezien. Hele trage, maar zeer interessante film! Zeker een aanrader, voor de wat ontwikkelde filmkijker.

Zo traag vond ik hem nog niet, komt denk ik omdat je vrij makkelijk in het verhaal zit (dat had ik ten minste). Had van te voor een deel van de oude serie uit de jaren 70 bekeken (en het vervolg daarvan: Smiley's People), en ik hoopte op iets gelijkwaardigs in een nieuw jasje. Dat is ook gebeurd, zonder overbodige actie die tegenwoordig maar al te vaak in films zit.

Ben deze film vergeten te noemen in mn lijst voor beste films uit 2011, bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 01:01 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
mr_vertigo schreef:

Zo traag vond ik hem nog niet, komt denk ik omdat je vrij makkelijk in het verhaal zit (dat had ik ten minste). Had van te voor een deel van de oude serie uit de jaren 70 bekeken (en het vervolg daarvan: Smiley's People), en ik hoopte op iets gelijkwaardigs in een nieuw jasje. Dat is ook gebeurd, zonder overbodige actie die tegenwoordig maar al te vaak in films zit.

Ben deze film vergeten te noemen in mn lijst voor beste films uit 2011, bij deze.

Ja mee eens, zelf vond ik hem ook niet irritant traag ofzo, maar gok dat meeste mensen hem wel als traag bestempelen vandaar. Mooie symboliek zat erin vond ik, en het verhaal was erg sterk. En wat een cast ook :P Bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 02:34 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Drive 2 dagen geleden gezien, vond hem niet echt speciaal. Leuk om een keer te zien maar dat was het ook.

net ook gezien. erg matig vind ik. had liever anderhalf uur eerder willen slapen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 02:44 

Hardtraxx Veteran

Sjaak1 schreef:
I Am Number Four weer aan het kijken, blijft goed :)
Pommer schreef:
Machete net weer gezien :lol: :worship:

Jessica Alba :drool: :drool: :drool:

Vond beide een enorm slecht verhaal hebben eigelijk :P Machete een van de slechtste van het afgelopen jaar naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 03:47 

Hardtraxx Addict

delange schreef:
wootum schreef:

net ook gezien. erg matig vind ik. had liever anderhalf uur eerder willen slapen :mad:

Wat vond je er matig aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 11:19 

Bierkoning

Pommer schreef:
Machete net weer gezien :lol: :worship:

Jessica Alba :drool: :drool: :drool:

nielstil schreef:
Vond beide een enorm slecht verhaal hebben eigelijk :P Machete een van de slechtste van het afgelopen jaar naar mijn mening

Jah dat snap ik, vandaar ook de ' :lol: ' natuurlijk, maar omdat ie zo slecht is vind ik hem gewoon geniaal. Het is natuurlijk niet zo dat ze echt een goeie film probeerden te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 11:40 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:
delange schreef:
wootum schreef:

Wat vond je er matig aan dan?

Denk dat ze de trailer hebben bekeken, waardoor de verwachting compleet verkeerd was. Trailer is gewoon een stukje marketing om zoveel mogelijk mensen naar de film te krijgen, en de regisseur heeft geen enkele invloed op het maken van de trailer.

De trailer van deze film geeft totaal niet weer waar de film over gaat, en ook de titel wordt behoorlijk misbruikt in de trailer waardoor het meer lijkt op een straatrace film. Dit beinvloed aan het eind de mening, omdat de meesten wat anders verwachten. Dat is natuurlijk geen excuus om de film daarom maar matig te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:51 

Hardtraxx Addict

ik vond het een vaag verhaal. eerst chauffeur, daarna mastermind en supergoeie moordenaar, daarna wordt hij neergestoken, kan nog wel wegrijden maar laat zn vriendinnetje in de steek. of zit ik mis? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:54 

Hardtraxx Addict

Was Drive niet uitgeroepen tot beste film van het jaar? :P
Hij ligt hier ook klaar om te kijken.
Vanavond eerst Killer Elite maar eens kijken, iemand al gezien toevallig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:17 

Dream Chaser schreef:
Was Drive niet uitgeroepen tot beste film van het jaar? :P
Hij ligt hier ook klaar om te kijken.
Vanavond eerst Killer Elite maar eens kijken, iemand al gezien toevallig? :)

Volgens mij heb ik Drive al gezien, ik vond het echt een pauperfilm. Begint vet, maar bouwt op tot...niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

De horrorfilmreeks Paranormal Activity krijgt een vierde deel. De film moet nog dit jaar in de Amerikaanse bioscopen draaien, schrijft het Amerikaanse entertainmenttijdschrift The Hollywood Reporter.

De horrorfilms, waarin paranormale gaven centraal staan, lijken garant te staan voor financieel succes. Het derde deel, dat vorig jaar verscheen, kostte 5 miljoen dollar en leverde wereldwijd 202 miljoen dollar op. De eerste film in de reeks werd in 2007 gemaakt voor vijftienduizend dollar en leverde ruim 193 miljoen dollar op.

Wanneer de vierde Paranormal Activity precies in de bioscopen gaat draaien, is nog niet bekend. Ook over het plot is niets duidelijk

gaat een beetje de saw kant op........al vind ik spooky stuff wel veel vetter dan iemand die uit elkaar getrokken word :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
kostte 5 miljoen dollar en leverde wereldwijd 202 miljoen dollar op. De eerste film in de reeks werd in 2007 gemaakt voor vijftienduizend dollar en leverde ruim 193 miljoen dollar op.

Zoooo :oh: Hebben ze goed voor elkaar dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:54 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
The Anim0l schreef:
kostte 5 miljoen dollar en leverde wereldwijd 202 miljoen dollar op. De eerste film in de reeks werd in 2007 gemaakt voor vijftienduizend dollar en leverde ruim 193 miljoen dollar op.

Zoooo :oh: Hebben ze goed voor elkaar dan

haha ja waarom denk je dat die film zo populair is geworden:P
hij heeft eerst nog 2 jaar in de kast gelegen en mister steven spielberg heeft m toen nog lichtelijk aangepast (ander einde etc.)
daarna issie pas officieel uitgekome
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:54 

Hardtraxx Veteran

Net Captain America gekeken. Best lachen dat al die Marvel films op elkaar aansluiten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Net Captain America gekeken. Best lachen dat al die Marvel films op elkaar aansluiten. :P

kan ook niet wachten op the avengers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:

Al die films van Marvel hebben nog een stukje film na de aftiteling. Is niet eens opgemerkt door de ondertitelaars. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:

Al die films van Marvel hebben nog een stukje film na de aftiteling. Is niet eens opgemerkt door de ondertitelaars. :P

haha ja heb t ook wel gemerkt
maar ook vaak zat dat er als ondertiteling staat van er komt straks nog wat dus blijf kijke:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:37 

Hardtraxx Addict

delange schreef:
ik vond het een vaag verhaal. eerst chauffeur, daarna mastermind en supergoeie moordenaar, daarna wordt hij neergestoken, kan nog wel wegrijden maar laat zn vriendinnetje in de steek. of zit ik mis? :P

Goeie analyse man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
haha ja heb t ook wel gemerkt
maar ook vaak zat dat er als ondertiteling staat van er komt straks nog wat dus blijf kijke:p

Heb nu net X-Men Origins - Wolverine gekeken. Zit ook al zo'n stukje film na de aftiteling haha. Ik blijf het wel vette films vinden van die marvel striphelden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:56 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
robinD schreef:
hardcoresjors schreef:
Niet zo heel gek lang geleden nog heel DBZ gekeken op m'n pc :lol:
Was begonnen aan GT maar die is veel saaier, wil eigenlijk die serie's meet uub ook een keer kijken maar weet niet welke dat zijn! :oh:

Nu je over dbz begint, ik kwam dit opeens tegen

nieuwe serie ? wel vet gemaakt in ieder geval :p

Vet ouwe :D
Heb hem net ff gekeken, Bardock super saiyen in ze eerste aflevering ja?
En hij molt meteen al een broertje van frieza volgens mij, hopelijk komt er meer! :cool:

Weet iemand wanneer de tweede aflevering komt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:50 

Rise Of The Planet Of The Apes gezien, best leuke film :) En dan speelt die ene weer zo'n schijtrol, net als in Harry Potter (Als Draco).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 02:01 

Hardtraxx Veteran

Die komt niet, dit is gewoon een tusseniets
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 02:02 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Rise Of The Planet Of The Apes gezien, best leuke film :) En dan speelt die ene weer zo'n schijtrol, net als in Harry Potter (Als Draco).

net ook bekeken, geen topper, maar wel aardig. ik vond het erg lang duren voordat er echt is actie in voor kwam, duurde meer dan een uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 03:01 

robinD schreef:

die japanse stemmen :lol: :lol: het lijken net kleine meisjes allemaal xd
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic