Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Voor alle mensen die Jackass 3.5 nog niet hebben gezien.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Geniaaal die jackass 3.5! :worship:
Laat er alsjeblieft nog een jackass 4 komen! :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Geniaaal die jackass 3.5! :worship:
Laat er alsjeblieft nog een jackass 4 komen! :worship: :worship: :worship: :worship:

komt er niet
jackass = not funny without ryan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Dat is waar! :/
Wat is het toch jammer dat die held moest sterven in een auto ongeluk! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

Gister Hostel 1 en II gezien :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 09:54 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:
apollo 18 :worship:

Ik vond het een schijt film :thumbdown: (op een Halloween nacht gezien en elke andere film was gewoon veel beter: Paranormal Activity 3, The Thing en Don't be afraid of the dark)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:56 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
The Anim0l schreef:
apollo 18 :worship:

Ik vond het een schijt film :thumbdown: (op een Halloween nacht gezien en elke andere film was gewoon veel beter: Paranormal Activity 3, The Thing en Don't be afraid of the dark)

ach ja als je een film nog niet heb gezien moet je uitgaan van de trailer
en die vink wel vet :D

+ gelukkig heeft iedereen een andere smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Zo meteen of morgen Green Lantern nog kijken. Iemand die al gezien? Ik heb er een slecht gevoel bij :P

Hij viel al bij al nog mee :) Alleen wat heeft die acteur steeds een mongolen maskertje op zen kop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:25 

Bierkoning

kga nu The Experiment kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
kga nu The Experiment kijken

is een interessante film :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:44 

Bierkoning

Was wel interessant idd :P Wel een dikke film hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Harold & Kumar: escape from guantanamo bay gezien. Net als het eerste deel geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:15 

Bierkoning

nielstil schreef:
Gisteren Harold & Kumar: escape from guantanamo bay gezien. Net als het eerste deel geniaal xd

:worship:
Vind die echt een stuk beter dan deel 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 00:23 

Hardtraxxer

Vandaag de film Loft gezien. Hou sowieso wel van Nederlands gesproken films. Dit was een leuke film waarvan je einde denkt te weten in dit geval wie de dader is maar dat het totaal iets is wat je dus niet had gedacht. Aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:22 

Bierkoning

Mystyle schreef:
Vandaag de film Loft gezien. Hou sowieso wel van Nederlands gesproken films. Dit was een leuke film waarvan je einde denkt te weten in dit geval wie de dader is maar dat het totaal iets is wat je dus niet had gedacht. Aanrader.

Ik kwam er dus vandaag achter dat er een nederlandse versie is en een belgische. ik heb zelf de belgische gezien die ik echt heel sterk vond, ik weet niet welke jij gezien hebt?

trouwens wel lelijk dat die belgen steeds zeggen: 'ik zie haar graag' ipv 'ik hou van haar' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mystyle schreef:

Ik kwam er dus vandaag achter dat er een nederlandse versie is en een belgische. ik heb zelf de belgische gezien die ik echt heel sterk vond, ik weet niet welke jij gezien hebt?

trouwens wel lelijk dat die belgen steeds zeggen: 'ik zie haar graag' ipv 'ik hou van haar' xd

laten we het zeggen zoals in de film, in het dialect... Ik zien heur geire :P Antwerps dialect FTW :cool:

Zonet eindelijk Avatar een keer gezien. Het was er nog nooit van gekomen xd Leuk verhaal, maar niet echt meer. Wel heb ik 3 uur aan een stuk zitten genieten van de manier waarop de film gemaakt is. Qua beeld het toppunt uit de filmgeschiedenis tot nu toe lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:12 

Hardtraxx Addict

Gister immortals gezien. Fucking vette film! Lekkere actie, ik houd echt van die sfeer van de griekse mythe enzo... Als je een flinke portie special effects en een goed staaltje acteerwerk van Mickey Rourke wilt zien, moet je zeker gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Heb laatst Hanna en Rise Of The Planet Of The Apes gezien. Hanna is een leuke maar wel abstracte film, soms moeilijk te volgen. Zit veel actie in en het verhaal is opzich wel goed. Saoirse Ronan acteerd ook echt ijzersterk :worship: ROTPOTA xd is ook erg vermakelijk, vond het een leuke film met ook veel actie en veel apen. James Franco zet een goede rol neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:42 

Hardtraxxer

Mystyle schreef:

Ben normaal ook niet zo voor nederlands gesproken maar deze vond ik ook echt vet.
Pluim voor erik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:15 

Hardtraxxer

Voor de duidelijkheid ik ben wel van de nederlandse films ;)
@Pommer de Nederlandse, vooral Jeroen van Koningsbrugge is geniaal.

Vandaag trouwens Vet Hard gezien,soms wel grappige stukjes maar heb wel een stuk overgeslagen niet voor niets dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

net klaar met Real Steel kijken, (nieuwe film met Hugh Jackman over robotgevechten en zo)
was eerlijk gezegd bang dat het echt een slechte film zou zijn maar dat is het niet, integendeel! vond het een erg leuke film om te zien! aanradertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Gisteren echt niets te doen gehad, dus de 3 films van toy story gekeken xd En s'avonds ook nog Van Wilder Freshman year. Jammer dat ik de eerste 2 delen niet vind in 720 of 1080p :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:48 

Hardtraxx Addict

Gister I spit on your grave gezien. Echt een sicke film! Beetje langdradig bij het begin maar het wachten zeker waard. Mensen die van brute films houden zeker kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 20:13 

ik had gister The Hangerover 2 gekeken, wel leuke film, maar niet zo leuk als de 1e
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Gister I spit on your grave gezien. Echt een sicke film! Beetje langdradig bij het begin maar het wachten zeker waard. Mensen die van brute films houden zeker kijken!

idd goeie film!
heb me zeer goed vermaakt. mooie dame ook.
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic