Laat er alsjeblieft nog een jackass 4 komen!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Geniaaal die jackass 3.5!

komt er niethardcoresjors wrote:Geniaaal die jackass 3.5!![]()
Laat er alsjeblieft nog een jackass 4 komen!![]()
![]()
![]()
jackass = not funny without ryan
Dat is waar!
Wat is het toch jammer dat die held moest sterven in een auto ongeluk!
Wat is het toch jammer dat die held moest sterven in een auto ongeluk!
Ik vond het een schijt filmThe Anim0l wrote:apollo 18
DarkBeatz wrote:Ik vond het een schijt filmThe Anim0l wrote:apollo 18(op een Halloween nacht gezien en elke andere film was gewoon veel beter: Paranormal Activity 3, The Thing en Don't be afraid of the dark)
ach ja als je een film nog niet heb gezien moet je uitgaan van de trailer
en die vink wel vet
+ gelukkig heeft iedereen een andere smaak
Hij viel al bij al nog meenielstil wrote:Zo meteen of morgen Green Lantern nog kijken. Iemand die al gezien? Ik heb er een slecht gevoel bij
is een interessante filmPommer wrote:kga nu The Experiment kijken
Was wel interessant idd
Wel een dikke film hoor.
Gisteren Harold & Kumar: escape from guantanamo bay gezien. Net als het eerste deel geniaal 
nielstil wrote:Gisteren Harold & Kumar: escape from guantanamo bay gezien. Net als het eerste deel geniaal
Vind die echt een stuk beter dan deel 1
Vandaag de film Loft gezien. Hou sowieso wel van Nederlands gesproken films. Dit was een leuke film waarvan je einde denkt te weten in dit geval wie de dader is maar dat het totaal iets is wat je dus niet had gedacht. Aanrader.
Ik kwam er dus vandaag achter dat er een nederlandse versie is en een belgische. ik heb zelf de belgische gezien die ik echt heel sterk vond, ik weet niet welke jij gezien hebt?Mystyle wrote:Vandaag de film Loft gezien. Hou sowieso wel van Nederlands gesproken films. Dit was een leuke film waarvan je einde denkt te weten in dit geval wie de dader is maar dat het totaal iets is wat je dus niet had gedacht. Aanrader.
trouwens wel lelijk dat die belgen steeds zeggen: 'ik zie haar graag' ipv 'ik hou van haar'
laten we het zeggen zoals in de film, in het dialect... Ik zien heur geirePommer wrote:Ik kwam er dus vandaag achter dat er een nederlandse versie is en een belgische. ik heb zelf de belgische gezien die ik echt heel sterk vond, ik weet niet welke jij gezien hebt?Mystyle wrote:Vandaag de film Loft gezien. Hou sowieso wel van Nederlands gesproken films. Dit was een leuke film waarvan je einde denkt te weten in dit geval wie de dader is maar dat het totaal iets is wat je dus niet had gedacht. Aanrader.
trouwens wel lelijk dat die belgen steeds zeggen: 'ik zie haar graag' ipv 'ik hou van haar'
Zonet eindelijk Avatar een keer gezien. Het was er nog nooit van gekomen
Gister immortals gezien. Fucking vette film! Lekkere actie, ik houd echt van die sfeer van de griekse mythe enzo... Als je een flinke portie special effects en een goed staaltje acteerwerk van Mickey Rourke wilt zien, moet je zeker gaan 
Heb laatst Hanna en Rise Of The Planet Of The Apes gezien. Hanna is een leuke maar wel abstracte film, soms moeilijk te volgen. Zit veel actie in en het verhaal is opzich wel goed. Saoirse Ronan acteerd ook echt ijzersterk
ROTPOTA
is ook erg vermakelijk, vond het een leuke film met ook veel actie en veel apen. James Franco zet een goede rol neer.
Ben normaal ook niet zo voor nederlands gesproken maar deze vond ik ook echt vet.Mystyle wrote:Vandaag de film Loft gezien. Hou sowieso wel van Nederlands gesproken films. Dit was een leuke film waarvan je einde denkt te weten in dit geval wie de dader is maar dat het totaal iets is wat je dus niet had gedacht. Aanrader.
Pluim voor erik
Voor de duidelijkheid ik ben wel van de nederlandse films
@Pommer de Nederlandse, vooral Jeroen van Koningsbrugge is geniaal.
Vandaag trouwens Vet Hard gezien,soms wel grappige stukjes maar heb wel een stuk overgeslagen niet voor niets dus.
@Pommer de Nederlandse, vooral Jeroen van Koningsbrugge is geniaal.
Vandaag trouwens Vet Hard gezien,soms wel grappige stukjes maar heb wel een stuk overgeslagen niet voor niets dus.
net klaar met Real Steel kijken, (nieuwe film met Hugh Jackman over robotgevechten en zo)
was eerlijk gezegd bang dat het echt een slechte film zou zijn maar dat is het niet, integendeel! vond het een erg leuke film om te zien! aanradertje
was eerlijk gezegd bang dat het echt een slechte film zou zijn maar dat is het niet, integendeel! vond het een erg leuke film om te zien! aanradertje
Gisteren echt niets te doen gehad, dus de 3 films van toy story gekeken
En s'avonds ook nog Van Wilder Freshman year. Jammer dat ik de eerste 2 delen niet vind in 720 of 1080p 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Gister I spit on your grave gezien. Echt een sicke film! Beetje langdradig bij het begin maar het wachten zeker waard. Mensen die van brute films houden zeker kijken!
View on YouTube
View on YouTube
-
G
ik had gister The Hangerover 2 gekeken, wel leuke film, maar niet zo leuk als de 1e
idd goeie film!M-arijn wrote:Gister I spit on your grave gezien. Echt een sicke film! Beetje langdradig bij het begin maar het wachten zeker waard. Mensen die van brute films houden zeker kijken!
View on YouTube
heb me zeer goed vermaakt. mooie dame ook.