Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 366  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 15:00 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
deze film lijkt me dus FUCKING EPIC

geniale trailer, mooie muziek (KiD CuDi (L) )

BOM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

apollo 18 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

haha vet die project X :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 16:21 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Asyrian schreef:
deze film lijkt me dus FUCKING EPIC

geniale trailer, mooie muziek (KiD CuDi (L) )

BOM!

FUCKING GENIUUUS
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 20:47 

Bierkoning

Net New Kids Turbo gekeken, de hele film lang in een deuk gelegen xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 11:53 

Hardtraxxer

styl0w schreef:
Gisteren 'Killer Elite' gekeken. Vette film.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:27 

gisteravond Pirates Of The blabla 4 gekeken, best leuke film :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond Heineken Ontvoering in de bios gekeken.

jezus wat een vette film! het is dan niet allemaal op waarheid gebaseerd, maar het is heeeel vet geworden.
echt die dialogen :worship:

ook hoe die Rem Achternaam / Willem Holleeder word neergezet is super!
En Rutger Hauer. Deze film bewijst weer eens wat een goeie acteur die is. en wat lijkt ie toch angstig veel op Anthony Hopkins...

5/5 *****
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:24 

Hardtraxx Elite

Vrijdag naar Drive geweest in de Bios. Goeie film, had al verwacht en gehoopt dat het rij gedeelte een bijzaak zou zijn. Net zoals in Bronson weet de regisseur de sfeer goed neer te zetten. De gemiddelde film kijker zal het het een trage film vinden, veel lange scène's en trage conversaties. Ik vond dat dit de film juist zn kracht gaf, waardoor hij niet zo was als al die andere films. Ook werd het slepende effect zo versterkt, een belangrijk aspect in deze film. Ook de soundtrack(s) passen goed bij de film.

Een paar minpunten. Toch die onvermijdelijke Amerikaanse trekjes, verzorgd door niet al te beste acteurs. Hoewel ik daar niet erg van gecharmeerd was gaf het wel een mooi contrast met de rest van de film, een film de sowieso al niet veel hollywood trekjes heeft. Een ander minpunt was niet zozeer de film maar het volk dat er in de bioscoop zat. Velen hadden duidelijk niet op zoiets geanticipeerd, en dachten dat het een lekkere actiefilm ging worden. Het eerste geblèr door de zaal kwam al vrij snel na de intro. De film werd al snel als slecht en saai bestempeld, sommigen verlieten zelfs de zaal. Ik kon door enkele reacties al snel horen dat sommigen echt totaal geen kaas gegeten hebben wat betreft films. Ik kon me daarbij ook indenken hoe hun film top 5 er uit zou zien. Ik had het al niet zo op "naar de bioscoop gaan", en dat is nu alleen maar weer sterker geworden. Er zitten te vaak "popcorn-types" die films niet snappen en daarom denken dat ze het voor de rest moeten verpesten.

Kortom een goeie film die niet echt in een bioscoop thuis hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:39 

Hardtraxx Elite

Vanavond "A Serbian Film" checken..
Ben benieuwd of die nou echt zo shocking is, of dat het meer lachwekkend is waar t in de trailer wel op lijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:06 

Hardtraxx Addict

Is een gave film bezig nu! Knowing, op veronica.
Ben hem nu ook aan het downloaden :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 01:31 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Ben benieuwd of die nou echt zo shocking is, of dat het meer lachwekkend is waar t in de trailer wel op lijkt..

WTFWTF en nog eens WTF... dit kijk ik nooit meer! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 03:26 

Hardtraxxer

Kijk de laatste tijd veel films. Draaien ook goeien in de bios. Wil Johnny English, All Stars, Heineken Ontvoering en Nova Zembla sowieso nog zien. Vond de 'Bende van Oss' in de bios voor een Nederlandse film wel goed. Je weet niet goed wat er komen gaat en het is geen cliche verhaal. Verder 'limitless' (actie, gaat over een verslavende drug waardoor je gehele hersencapaciteit wordt benut) laatst gekeken, vond hem wel vet maar niet extreem goed. Vanavond 'Sint' gekeken, wat een ruk film vond ik dat zeg. Zwakke horror film, niets schrikbarends aan. De Aanslag en Turks Fruit gister ook gekeken. Had ze nog nooit eerder helemaal gezien en als Nederlander moet je ze toch wel minstens 1x gezien hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 08:50 

Hardtraxx Veteran

Gister was knowing op tv,
Echt een hele vette film, had hem al eens eerder gezien maar deze film was echt gewoon bruut! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 09:53 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Wesz91 schreef:

Zo zijn er velen jou al voor gegaan. De trailer geeft niet echt weg waar de film over gaat. Geniaal filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 10:41 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Gister was knowing op tv,
Echt een hele vette film, had hem al eens eerder gezien maar deze film was echt gewoon bruut! :thumbsup:

Gisteren ook gezien, vond hem ook best wel gaaf.
Af en toe best enge stukken erin, maar ook genoeg actie. Leuke film dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Wesz91 schreef:

Heb even het plot gelezen en klinkt allemaal behoorlijk schokkend ja, maar toch is er iets in me dat het wilt bekijken,puur om mijn eigen visie erop te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Wesz91 schreef:
Wesz91 schreef:

Heb even het plot gelezen en klinkt allemaal behoorlijk schokkend ja, maar toch is er iets in me dat het wilt bekijken,puur om mijn eigen visie erop te geven.

Ja precies, ik wist een aantal dingen die erin voor zouden komen, maar ondanks dat ben je toch erg benieuwd.. in de trailer vond ik het nogal lacherig overkomen.. Maar de film zelf word op zo'n manier neergezet dat het erg shocking is :oh: Echt een te foute film gewoon :P eens maar nooit meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Ja precies, ik wist een aantal dingen die erin voor zouden komen, maar ondanks dat ben je toch erg benieuwd.. in de trailer vond ik het nogal lacherig overkomen.. Maar de film zelf word op zo'n manier neergezet dat het erg shocking is :oh: Echt een te foute film gewoon :P eens maar nooit meer!

Hmmm in iedergeval maar even downloaden dan, wie weet dat ik hem een x kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Heb vanavond Bellflower gekeken, een lowbudget indie film.

maar best goeie film! hele goeie sfeer.
Het eerste half uur is een beetje romantiek/komedie, en daarna word ie een beetje verwarrend maar wel echt goed.

Aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

Zonet Transformers 3 gezien voor het eerst. Leuke film zoals de eerste 2 delen. Enkel vind ik het "eindgevecht" wel wat langdradig, duurt ruim een uur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:53 

Hardtraxx Veteran

Ik had hem gezien in de bios. Ik zat echt vaak te kijken op mn htc hoe laat het was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:08 

Hardtraxx Veteran

Zo meteen of morgen Green Lantern nog kijken. Iemand die al gezien? Ik heb er een slecht gevoel bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:26 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Zo meteen of morgen Green Lantern nog kijken. Iemand die al gezien? Ik heb er een slecht gevoel bij :P

Same here, nog niet gechecked, en hetzelfde gevoel :p
Weet niet of je 'Green Hornet' kent, maar die daarentegen vond ik wel echt hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Green Lantern moet heeeel slecht zijn haha

ik ga hem in ieder geval niet kijken :P
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic