Delete - DKSwoosh wrote:heel vette graphics, maar verder:
future, aliens, robot ai, whatever, fuck you [southpark reference dus he XD ]
Ga'm kijken!
Delete - DKSwoosh wrote:heel vette graphics, maar verder:
future, aliens, robot ai, whatever, fuck you [southpark reference dus he XD ]
Hahaha. Trouwen, gelijk.Dream Chaser wrote:The Anim0l wrote:oh kut ik ben spontaan ongesteld gewordenGe-ni-aal!
nee ze was lelijkD-Nemacyst wrote:Hahaha. Trouwen, gelijk.Dream Chaser wrote:The Anim0l wrote:oh kut ik ben spontaan ongesteld gewordenGe-ni-aal!
wat voor horror wil je?Wesz91 wrote:Iemand een goeie horror als aanrader...?
liefste met goeie niet al te voorspelbare schrik momentjes...
Ja maakt niet zoveel uit, zolang je maar schrikt, om samen met mijn vriendin te kijke heheThe Anim0l wrote:wat voor horror wil je?Wesz91 wrote:Iemand een goeie horror als aanrader...?
spooky horror?
slachthorror?
mirrors doet t altijd goed bij de damesWesz91 wrote:Ja maakt niet zoveel uit, zolang je maar schrikt, om samen met mijn vriendin te kijke heheThe Anim0l wrote:wat voor horror wil je?Wesz91 wrote:Iemand een goeie horror als aanrader...?
spooky horror?
slachthorror?![]()
maar dan idd niet zoiets als Saw, wat eigelijk totaal niet eng, maar meer smerig is.. (wat wel mijn favoriete film reeks is daarnietvan)
Goeie keuze ja, maar allebei al gezien (ook mirrors 2)The Anim0l wrote: mirrors doet t altijd goed bij de dames![]()
1408 is ook een leuke film
the eyeWesz91 wrote:Goeie keuze ja, maar allebei al gezien (ook mirrors 2)The Anim0l wrote: mirrors doet t altijd goed bij de dames![]()
1408 is ook een leuke film![]()
nog meer suggesties...?
anders maakt 't verder ook niet zoveel uit, kijk ik m wel nog een keer hehe
The Anim0l wrote: the eye - ben niet zo van de aziatische films..of zou ik 't een kans moeten geven..?
white noise 1 en 2 - zijn die echt goed.. had wat slechte reviews gelezen, dus besloten om niet te downen toentertijd
the crazies - gezien
the fourth kind - gezien
my bloody valentine - gezien
the strangers - looks interesting and familiar, ga ik downloade
the eye is ook een amerikaanse remake met jessica alba geloof kWesz91 wrote:The Anim0l wrote: the eye - ben niet zo van de aziatische films..of zou ik 't een kans moeten geven..?
white noise 1 en 2 - zijn die echt goed.. had wat slechte reviews gelezen, dus besloten om niet te downen toentertijd
the crazies - gezien
the fourth kind - gezien
my bloody valentine - gezien
the strangers - looks interesting and familiar, ga ik downloade
Aaah, dan gaat ik in ieder geval the eye opzoekeThe Anim0l wrote: the eye is ook een amerikaanse remake met jessica alba geloof k
reviews ga ik nooit van uit![]()
the strangers is echt baas
ik vond hem echt ubertommetjeuh wrote:ik vond the strangers zelf een beetje saai.. wel al lang geleden dat ik die heb gezien dus kan er inhoudelijk niet zo veel meer over zeggen
deze komt binnenkort View on YouTubeWesz91 wrote:Iemand een goeie horror als aanrader...?
Moet ik ook nog kijken, hopelijk een waardige prequel van de 2 filmsDakpan wrote:Vrijdag naar Paranormal Activities 3. Deel 1 en 2 hebben mij optimaal vermaakt.
Deel 3 is echt te briljant voor woorden, veel plezier!Dakpan wrote:Vrijdag naar Paranormal Activities 3. Deel 1 en 2 hebben mij optimaal vermaakt.
Thx, heb er zin in.Teknizion wrote:Deel 3 is echt te briljant voor woorden, veel plezier!Dakpan wrote:Vrijdag naar Paranormal Activities 3. Deel 1 en 2 hebben mij optimaal vermaakt.

heb hem net gekeken. weer van het niveau deel 1. veel beter als deel 2.Dakpan wrote:Thx, heb er zin in.Teknizion wrote:Deel 3 is echt te briljant voor woorden, veel plezier!Dakpan wrote:Vrijdag naar Paranormal Activities 3. Deel 1 en 2 hebben mij optimaal vermaakt.