wtf danielOlijfboompje wrote:The Anim0l wrote:welke film is echt?Ramirez wrote:Zo nep als maar kan.''Verkoper neukt hete tiener''
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
kga nu Saw 7 kijken, ik weet niet of ik hem al gezien heb ik kan het niet meer bijhouden 
das de '3D' sawPommer wrote:kga nu Saw 7 kijken, ik weet niet of ik hem al gezien heb ik kan het niet meer bijhouden
op deel 1 na de beste uit de reeks
Ah nice die heb ik nog niet gezien dan als enigeThe Anim0l wrote:das de '3D' sawPommer wrote:kga nu Saw 7 kijken, ik weet niet of ik hem al gezien heb ik kan het niet meer bijhouden
op deel 1 na de beste uit de reeks
ben benieuwd
Wij hebben Paranormal Activities 1 gezien, maar nou wil niemand meer 2 (en dus ook 3) meer zien. Stelletje watjes.
1 vond ik ook eng, 2 was echt niks aan dus die kunnen ze best kijkenwootum wrote:Wij hebben Paranormal Activities 1 gezien, maar nou wil niemand meer 2 (en dus ook 3) meer zien. Stelletje watjes.
2 is idd minderPommer wrote:1 vond ik ook eng, 2 was echt niks aan dus die kunnen ze best kijkenwootum wrote:Wij hebben Paranormal Activities 1 gezien, maar nou wil niemand meer 2 (en dus ook 3) meer zien. Stelletje watjes.
desalniettemin zit er wel 1 geweldig shock momentje in
heb me toen kapot gelachen in de bios
Krijg ze wel zo ver dat ze die andere 2 ook nog mee kijken 
Dat zijn echte films.KSwoosh wrote:wtf danielOlijfboompje wrote:''Verkoper neukt hete tiener''
de orgasmes zijn fakeOlijfboompje wrote:Dat zijn echte films.Olijfboompje wrote:''Verkoper neukt hete tiener''
U was er bij?nielstil wrote:de orgasmes zijn fake
Ik was de acteurmrazura wrote:U was er bij?nielstil wrote:de orgasmes zijn fake
vandaar dat niemand anders de film kentnielstil wrote:Ik was de acteurmrazura wrote:U was er bij?nielstil wrote:de orgasmes zijn fake
-
G
heel vette graphics, maar verder:
future, aliens, robot ai, whatever, fuck you [southpark reference dus he XD ]
View on YouTube
Iemand Colombiana al gezien? Ik vond het echt een vette film.Echt zo een zoete wraak film
Iemand Colombiana al gezien? Ik vond het echt een vette film.Echt zo een zoete wraak film
gisteraaf dus naar paranormal activity 3 geweest
wel een leuke film en ik heb me kapot gelachen
de film is afgelopen en er zat een wijf paar rijen voor me. die heeft der ma aan de telefoon:
mama wil je me alsjeblieft op komen halen want ik durf niet meer alleen naar huis
vervolgens sta k nog ff buiten peukiej te roken komt datzelfde kind 2 meter verderop staan, gaat ze vertellen dat der tand door der lip was, snee in der wang en een bult op der kop omdat ze zich kapot geschrokken is tijdens die film
en ze maakte t af met de zin
oh kut ik ben spontaan ongesteld geworden
wel een leuke film en ik heb me kapot gelachen
de film is afgelopen en er zat een wijf paar rijen voor me. die heeft der ma aan de telefoon:
mama wil je me alsjeblieft op komen halen want ik durf niet meer alleen naar huis
vervolgens sta k nog ff buiten peukiej te roken komt datzelfde kind 2 meter verderop staan, gaat ze vertellen dat der tand door der lip was, snee in der wang en een bult op der kop omdat ze zich kapot geschrokken is tijdens die film
en ze maakte t af met de zin
oh kut ik ben spontaan ongesteld geworden
-
G
Veeeeeeeeeet!rcm010 wrote:View on YouTube
net asylum seekers gezien. wat een tripfilm is dat.
Ondanks dat er anderhalf uur eigenlijk geen verhaal was.
Er de meest debiele dingen gebeurde, heb ik toch met verbazing zitten kijken.
Denk dat ik deze nog eens herhaal met wat geestveruimende middelen
Ondanks dat er anderhalf uur eigenlijk geen verhaal was.
Er de meest debiele dingen gebeurde, heb ik toch met verbazing zitten kijken.
Denk dat ik deze nog eens herhaal met wat geestveruimende middelen
ik vond columbiana wel heel cliché en heel voorspelbaar.. en sommige politie momenten met die gare foto vergelijkings programmas.. komt er ineens een nintendo 64 kwaliteit 3d model van haar neus die bij 2 fotos precies t zelfde is .. terwijl op die fotos de neuzen nieteens goed te zien zijn.. tja dat was gwn faal 
-
G
tommetjeuh wrote:ik vond columbiana wel heel cliché en heel voorspelbaar.. en sommige politie momenten met die gare foto vergelijkings programmas.. komt er ineens een nintendo 64 kwaliteit 3d model van haar neus die bij 2 fotos precies t zelfde is .. terwijl op die fotos de neuzen nieteens goed te zien zijn.. tja dat was gwn faal
Mardi grass: springbreak! tijden niet zo hard om een komedie moeten lachen 
Star wars 1, dat is lang geleden!
SEBULBAAA

SEBULBAAA