ja maar bedoel als dvd niet als bios ripRoebén wrote:Ik download gwn al mijn films?Protoss wrote:is die al uit op dvd danRoebén wrote:Jackass 3Heb egt heel de film strijk gelegen.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
The Girl Next Door
Sex Drive
American Pie: The Book of Love
The Crypt
Zombieland
Deep in the Valley
Boogeyman 2 (Bezig met downloaden)
Maar ff toevegoed aan mn lijstje
Sex Drive
American Pie: The Book of Love
The Crypt
Zombieland
Deep in the Valley
Boogeyman 2 (Bezig met downloaden)
Maar ff toevegoed aan mn lijstje
Brein is watching you inderdaadKhadber wrote:AUB geen links delen van sites of wat dan ook. Kunnen we mee in de problemen komen!
OT:
Net ff transformers 2 & The Hulk gezien.
Vind The Hulk toch wel heel bruut juist omdat het geweld gedosseerd is en er drama inzit.
Normaal haat ik de onnodige drama's bij zulke films (ookal is het bij revenge of the fallen wel gewenst geweest, deel 1 was beter) maar het paste goed bij e film
net legion gekeken
had er niks van verwacht, maar uiteindelijk wel een leuk verhaal om naar te kijken
had er niks van verwacht, maar uiteindelijk wel een leuk verhaal om naar te kijken
ik hou het erbij dat 'the shawshank redemption' de beste is, maaarja. 
delange wrote:ik hou het erbij dat 'the shawshank redemption' de beste is, maaarja.
Voor mij ook denk ikDaveytl wrote:delange wrote:ik hou het erbij dat 'the shawshank redemption' de beste is, maaarja.Beste film ooit!
al zijn dr zoveel goeie films gemaakt
- Law Abiding Citizen
- Saving Private Ryan
- True Romance
- Pulp Fiction
- The Big Lebowski
- Inglorious Bastards
- Paranormal Actitvity 1 (2 is kut)
zo kan ik nog wel ff doorgaan
-
C
Shaving Ryan's PrivatesPommer wrote:- Saving Private RyanDaveytl wrote:delange wrote:ik hou het erbij dat 'the shawshank redemption' de beste is, maaarja.Beste film ooit!
Saving Private HENK!
Gister een stuk Red Dragon gekeken. Was bvoor wat ik zag een goede film, maar hij duurde tot half 2.
Dat is de eerste film waar Hannibal Lecter in voor komt.
nee dat is das a teamoostzaner wrote:Gister een stuk Red Dragon gekeken. Was bvoor wat ik zag een goede film, maar hij duurde tot half 2.
Silence of the Lambsoostzaner wrote: Dat is de eerste film waar Hannibal Lecter in voor komt.
dat was de eerste Hannibal film, daarna Hannibal en daarna Red Dragon, ook al is Red Dragon het eerste verhaal uit de reeks. en je hebt nog Hannibal Rising. Laatste deel van de serie en laat Hannibal zien als ie nog jong is.
Hannibal-serie hebben wij hier thuis liggen, prachtige serie
Alleen Hannibal Rising is iets minder dan de rest, maar ook die krijgt van mij een dikke 7,0
Alleen Hannibal Rising is iets minder dan de rest, maar ook die krijgt van mij een dikke 7,0
Hannibal-serie hebben wij hier thuis liggen, prachtige serie
Ravenwood wrote:in totaal dus een 14,0?
Hey, een persoonlijke primeur, mijn eerste dubbelpost 
Teletekst is a lie!Ravenwood wrote:Silence of the Lambsoostzaner wrote: Dat is de eerste film waar Hannibal Lecter in voor komt.![]()
bezig met the bourne thrillogy
moet zeggen valt me nog niks tegen
moet zeggen valt me nog niks tegen
heb trouwens vd week "The Count of Monte Cristo" gezien, meer mensen die die kennen?
echt een geweldige film
gaat over wraak & gerechtigheid 
echt een geweldige film
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
De serie of de film?Pommer wrote:heb trouwens vd week "The Count of Monte Cristo" gezien, meer mensen die die kennen?
echt een geweldige filmgaat over wraak & gerechtigheid
De serie is namelijk vele malen sterker dan de film naar mijn mening.
De serie ken ik niet, ik bedoel de film 
-
G
net Cars gekeken, wat een schitterende film 
Pixar sowieso
Pixar sowieso
Cars is leuk 
die Mater, held XD
nederlandse ondertiteling was echt geniaal toen ie zich voorstelde
"Ik ben Takel, als in Spektakel, maar dan zonder het spek."

die Mater, held XD
nederlandse ondertiteling was echt geniaal toen ie zich voorstelde