straks Duplicity kijken met Clive Owen 
Jackass 3
The Mechanic
Vanavond hier maar 1tje van kijken
Heb ook net the mechanic en jackass gedwont, deze avond maar eens mechanic kijken.Oxbow wrote:Hereafter
Jackass 3
The Mechanic
laat effe weten wat je van Hereafter vond, ben erg benieuwd naar die!Oxbow wrote:Hereafter
Jackass 3
The Mechanic
Ook maar eens downloaden, en morgenavond ofzo kijken. Helemaal gemist in de bioscoop, echt kut. Fan van dat programma, hahaAlmighty wrote:Jackass 3D in 2D
Doe ik! Het gegeven vind ik in ieder geval erg vet klinken en Matt Damon erin is ook een dikke plus.Ravenwood wrote:laat effe weten wat je van Hereafter vond, ben erg benieuwd naar die!Oxbow wrote:Hereafter
Jackass 3
The Mechanic
Hij is weer geweldig! Let op de minitrein scene :')katamaran wrote:Ook maar eens downloaden, en morgenavond ofzo kijken. Helemaal gemist in de bioscoop, echt kut. Fan van dat programma, hahaAlmighty wrote:Jackass 3D in 2D
Minitrein scene was idd echt WTF.Almighty wrote:Hij is weer geweldig! Let op de minitrein scene :')katamaran wrote:Ook maar eens downloaden, en morgenavond ofzo kijken. Helemaal gemist in de bioscoop, echt kut. Fan van dat programma, hahaAlmighty wrote:Jackass 3D in 2D
En mijn favo; in de jetstream van een vliegtuig
Alleen wat cross en stunts films, niet met dat geouwehoer van nu Nitro Circus
Echt geniaal ja, die scene heb ik echt aantal keer opnieuw gekeken omdat het zo droog wasAlmighty wrote:Dat vliegtuig is zo vet he, ik schrok me kapot hoe hard die bal wel niet ging helemaal op het begin
Ik ga hem nu ziendjpatt wrote:net the expendables gekeken
had iets meer verwacht maar wel een brute film
haha nee die film was echt zoo slechtdjpatt wrote:net the expendables gekeken
had iets meer verwacht maar wel een brute film
is die al uit op dvd danRoebén wrote:Jackass 3Heb egt heel de film strijk gelegen.
jason stathamroberttt wrote:Masterlijk stukje dat ie iedereen neerhoekt op dat basketbal veldje
Ik download gwn al mijn films?Protoss wrote:is die al uit op dvd danRoebén wrote:Jackass 3Heb egt heel de film strijk gelegen.