Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 366  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 nov 2010 22:05 

Hardtraxxer

Kryptica schreef:
Ik ben ook aan het kijken naar Saving Private Ryan (op VT4, Belgische zender he :P)

jah :P ben jij ook van belgie of kan je vt4 ook in nederland kijken?
Bericht Geplaatst op 12 nov 2010 22:17 

Donateur

Belg :D
Bericht Geplaatst op 12 nov 2010 22:19 

Hardtraxxer

Kryptica schreef:
Belg :D

belgieuh :beer: xd
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 13:49 

Hardtraxx Veteran

lol ik ga volgende week met meisje naar De Sint :lol:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:01 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
vanavond Jackass 3D :D

hij was fucking geniaal. xd
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:24 

Hardtraxx Elite

Ravenwood schreef:
:huh:

Inception is gewoon geweldig, punt.

Als je dat al geweldig vind. Kan hier wel uit op maken dat je niet een al te brede kennis hebt van films ;) .
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:41 

gisteravond The Road gezien, wat een schitterende film is dat zeg, egt niet normaal!

jammer vond ik dat je niet wist wat er nou precies was gebeurd en waarom [de apocalypse], maarja, dat maakte dan niet zo mega veel uit.

gewoon egt een super film die geniaal in elkaar zit!

met die ene neger had ik op gegeven moment wel echt medelijden, hoe hij zat te smeken enzo, dat was best zielig.
verder supermooie film ^^
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:50 

Artiest

Sainen schreef:
Ravenwood schreef:

Als je dat al geweldig vind. Kan hier wel uit op maken dat je niet een al te brede kennis hebt van films ;) .

Ik vond Inception ook een briljante film en ik ben een giga filmliefhebber. Dus ik zie niet hoe je uit zie zin op kunt maken dat hij geen kennis heeft qua flims
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:00 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:

Ik vond Inception ook een briljante film en ik ben een giga filmliefhebber. Dus ik zie niet hoe je uit zie zin op kunt maken dat hij geen kennis heeft qua flims

Denk dat het uit zon zin heel goed op te maken is. Er zijn genoeg films die zoveel beter zijn dan inception, maar die komen nooit in aanraking met het grote (niet in films verdiepte) publiek. Ik wil er trouwens niet mee zeggen dat Inception een slechte film is. Voor Hollywood standaard is het een goede film, maar als ik het vergelijk met films die ik heb gezien in het zelfde genre is hij matig.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:04 

Artiest

Sainen schreef:

Denk dat het uit zon zin heel goed op te maken is. Er zijn genoeg films die zoveel beter zijn dan inception, maar die komen nooit in aanraking met het grote (niet in films verdiepte) publiek. Ik wil er trouwens niet mee zeggen dat Inception een slechte film is. Voor Hollywood standaard is het een goede film, maar als ik het vergelijk met films die ik heb gezien in het zelfde genre is hij matig.

wat zijn dan films die je beter vind?
Ik heb heel veel films gezien en Inception vind ik echt in de top 5 voor komen
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:06 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Ravenwood schreef:

klopt,

Ik snap jou niet, MOET je een brede kennis hebben van films om een film geweldig te vinden?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:11 

Sainen schreef:

kortom, het is niet jouw smaak.
ga erges anders zeiken
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Sainen schreef:

ga erges anders zeiken

precies!
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:36 

Hardtraxx Elite

[wat zijn dan films die je beter vind?
Ik heb heel veel films gezien en Inception vind ik echt in de top 5 voor komen

Ik ga er van uit dat inception een thriller/actie is, dus ik noem films uit dat genre.

Cidade de deus (city of god), 36 Quai des Orfèvres (department 36), Mørke, Caché en een wat bekendere Shutter Island. En zo kan ik er nog wel heel wat opnoemen, dit waren titels de me te binnen schoten die in het zelfde genre zitten. Ik kan er nog zat op noemen, maar die zitten niet allen in dit genre.

KSwoosh schreef:
ga erges anders zeiken

Wat bedoel je dan met smaak?

En waarom is het zeiken, ik geef alleen mijn mening, en ik kan dit ook goed onderbouwen. Ik neem alleen de moeite niet om het hele verhaal van waarom erbij te zetten omdat het de meesten waarschijnlijk geen hond interesseert. Als je niet tegen de kritiek kan ga dan in discussie en overtuig me ervan dat ik ongelijk heb, i.p.v. het simpel af te doen als "zeiken".
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:39 

Hardtraxx Crew

KSwoosh schreef:
gisteravond The Road gezien, wat een schitterende film is dat zeg, egt niet normaal!

jammer vond ik dat je niet wist wat er nou precies was gebeurd en waarom [de apocalypse], maarja, dat maakte dan niet zo mega veel uit.

met die ene neger had ik op gegeven moment wel echt medelijden, hoe hij zat te smeken enzo, dat was best zielig.

Heb hem ook gezien, houd wel van dat soort films zoals deze en bijvoorbeeld I'm Legend.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
KSwoosh schreef:

Heb hem ook gezien, houd wel van dat soort films zoals deze en bijvoorbeeld I'm Legend.

ook maar is kijken dan ^^
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:55 

Hardtraxx Veteran

Oke dan zeggen we het zo; als niet grote filmliefhebber vind ik inception een mega vette film :/
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:00 

Sainen schreef:
En waarom is het zeiken, ik geef alleen mijn mening, en ik kan dit ook goed onderbouwen. Ik neem alleen de moeite niet om het hele verhaal van waarom erbij te zetten omdat het de meesten waarschijnlijk geen hond interesseert. Als je niet tegen de kritiek kan ga dan in discussie en overtuig me ervan dat ik ongelijk heb, i.p.v. het simpel af te doen als "zeiken".

Nee, jij geeft jouw mening niet.
Jij presenteerd jouw mening als het zijnde dat andere meningen ondergeschikt aan jouwe zijn en dat jij een superieur wezen bent ten opzichte van ons.
Er is in de verste verte nog geen sprake van kritiek, het enigste wat jij steeds blijft herhalen is dat meneer hier de professional is en wij maar een stelletje noobs zijn die nergens verstand van hebben.
Sorry, maar dat mag je op een ander forum gaan doen. Daar zijn wij hier niet van gedient.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nee, jij geeft jouw mening niet.
Jij presenteerd jouw mening als het zijnde dat andere meningen ondergeschikt aan jouwe zijn en dat jij een superieur wezen bent ten opzichte van ons.
Er is in de verste verte nog geen sprake van kritiek, het enigste wat jij steeds blijft herhalen is dat meneer hier de professional is en wij maar een stelletje noobs zijn die nergens verstand van hebben.
Sorry, maar dat mag je op een ander forum gaan doen. Daar zijn wij hier niet van gedient.

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 13:49 

gisteravond Garden State gekeken, best ok film, niet echt geweldig :P

en roberttt was naar Sint geweest, dus ik ff de trailer opzoeken en ie lijkt me best vet :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 13:51 

Donateur

Was echt een masterlijke film :worship:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 14:25 

Hardtraxx Veteran

ik ga er volgende week naartoe :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Heb gisteren The Sorcerer's Apprentice gezien, goede film :thumbup:
Vandaag voor de 2e keer Shutter Island kijken, maar denk dat ie nu gaat tegenvallen omdat ik het scenario al ken
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 20:25 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Was echt een masterlijke film :worship:

Inderdaad :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 20:29 

Hardtraxx Elite

Vrijdag ook naar Sint geweest. Echt een vette film om de bios te zien! En ook echt een film die na 5 keer kijken nog leuk blijft! :)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 366  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic