Ben nu ongeveer halverwege.Hoeksemad wrote:Thanks for the tip! Ik zag hem laatst ook al, maar wist niet zeker of die wat is of niet.KSwoosh wrote:gister Brooklyns Finest gekeken, best vette film
mooi hoe 3 random agenten uiteindelijk samen komen en hoe alles verloopt.
2 uur duurde ie volges mij, maar was et wel waard.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
nog een uur te gaan =DMarkos wrote:Ben nu ongeveer halverwege.Hoeksemad wrote:Thanks for the tip! Ik zag hem laatst ook al, maar wist niet zeker of die wat is of niet.KSwoosh wrote:gister Brooklyns Finest gekeken, best vette film
gister voor de 3e keer Law Abiding Citizen gekeken 
idd vond ik ookKepro wrote: Alle drie aan te raden en hopelijk komt er een vervolg op the Tournament.
Ben Going Postal aan het kijken....
Film duurt 3 uur!
Film duurt 3 uur!
Hebben jullie trouwens moviemeter account?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
en hoe was het? ik vond hemroberttt wrote:Zo naar jackass 3d, benieuwd hoe die is
Dees heb ik ook gezien vandeweek. Was leukKSwoosh wrote:gister Brooklyns Finest gekeken, best vette film
Vandaag deze gezien:
View on YouTube
Geniaal
nee, die hele sfeer is daar negatief, heeel vervelend. ik zit op Filmtotaal, is veel overzichtelijker qua filmnieuws enzoShowey wrote:Hebben jullie trouwens moviemeter account?
en scott pilgrim vs the world, wat een achterlijke film is dat
Moviemeter is wel handig, maar mensen kijken inderdaad iets te serieus film daar. Voor mij is het gewoon een vorm van ontspanning en ga me dan echt niet lopen ergeren over zaken in een film of het moet echt heel beroerd zijn. Mensen zitten daar zelfs te zeuren over Inception.Ravenwood wrote:nee, die hele sfeer is daar negatief, heeel vervelend. ik zit op Filmtotaal, is veel overzichtelijker qua filmnieuws enzoShowey wrote:Hebben jullie trouwens moviemeter account?
-
G
ik kijk alleen op IMDB voor summaries, en verspil me tijd niet aan online meningen geven die toch niemand leest
Wat je nu doet is in feite al online een mening gevenKSwoosh wrote:ik kijk alleen op IMDB voor summaries, en verspil me tijd niet aan online meningen geven die toch niemand leest
Een forum in nu eenmaal bedoeld om online je mening te verkondigen.

-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Markos wrote:Wat je nu doet is in feite al online een mening gevenKSwoosh wrote:ik kijk alleen op IMDB voor summaries, en verspil me tijd niet aan online meningen geven die toch niemand leest
Een forum in nu eenmaal bedoeld om online je mening te verkondigen.
OT: night and day is ook egt
hoe komt toch iedereen aan die epic fail plaatjes etc
-
G
jeone wrote:hoe komt toch iedereen aan die epic fail plaatjes etc
Moviemeter is wel handig, maar mensen kijken inderdaad iets te serieus film daar. Voor mij is het gewoon een vorm van ontspanning en ga me dan echt niet lopen ergeren over zaken in een film of het moet echt heel beroerd zijn. Mensen zitten daar zelfs te zeuren over Inception.[/quote]Markos wrote:nee, die hele sfeer is daar negatief, heeel vervelend. ik zit op Filmtotaal, is veel overzichtelijker qua filmnieuws enzo
Ik heb wel een moviemeter account. Het is inderdaad voor mensen die wat dieper op de films in gaan. Ook kom je daar vaak in aanraking met films die vele malen beter zijn dan wat hier in de bios draait, en die worden nooit vertoond.
Op inception valt trouwens genoeg aan te merken, zon geweldige film is dat niet.
Inception is gewoon geweldig, punt.
en had laatst trouwens District 9 weer gekeken, dat is pas een heldenfilm!
-
G
vind je ja? ik vond em beetje zwakRavenwood wrote:![]()
Daar vond ik ook niet zoveel aan, tbh!KSwoosh wrote:vind je ja? ik vond em beetje zwakRavenwood wrote:![]()
Laatst Lesbian Vampire Killers gekeken, wel lachen!!
welke zender dan?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:saving private ryan begint nu op tv![]()
dvd zeker?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik ben ook aan het kijken naar Saving Private Ryan (op VT4, Belgische zender he
)