Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De titel zegt het wel, wat is de fail van de dag!

Voor vandaag is ie wel duidelijk lijkt mij! Toch wel het verzinsel van Chukkels over Qlimax.

Het begon allemaal om 2 uur in de nacht, toen Chukkels dit bericht poste;
Chukkels schreef:
En toch! ID&T heeft haar overgebleven nachtlicentie aan Q-Dance gegeven voor Qlimax! :yay:


Hierna begon het allemaal, iedereen geloofde hem meteen. En het werd groot nieuws op Hardtraxx en op Twitter! Helaas werd dit nieuws vanmiddag om 15:31, Q-Dance poste een bericht dat het een verzinsel was en op Twitter melde ze dat ook nog een aantal keer.

Q-Dance schreef:
Hallo allemaal,

Het bericht dat de topicstarter plaatst is zelf verzonnen en absoluut niet waar, Qlimax gaat niet naar de ArenA.

Geloof ajb berichten alleen als deze via de officiƫle kanalen naar buiten worden gebracht; Q-dance.nl, twitter of ons eigen facebook account. Informatie over Qlimax zal in september naar buiten komen, tot dan nog even geduld hebben aub.

Groeten, Q-dance



Nu kan ik dit toch wel uitroepen tot fail van de dag, of eigenlijks wel van 2011. Ben zeer benieuwd wat Chukkels zijn reactie hierop is, hoe hij dit in zijn hoofd heeft kunnen halen? Had ie weer is wat gesnoept, of heeft hij toch een bron!

1 ding is in ieder geval wel waar, Chukkels heeft een grote fantasie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De grote fail zijn wij want wij zijn er vol ingetrapt man haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De grote fail zijn wij want wij zijn er vol ingetrapt man haha :P

Ja eigenlijk wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Smsje teruggestuurd naar de verkeerde persoon, wat dus over haar ging :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Smsje teruggestuurd naar de verkeerde persoon, wat dus over haar ging :x :x

lol hoe heb je je daar uit weten te kletsen?XD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahaha ik ga stuk hier :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Daveytl schreef:
Smsje teruggestuurd naar de verkeerde persoon, wat dus over haar ging :x :x

lol hoe heb je je daar uit weten te kletsen?XD!

Gewoon eerlijk geweest tegen haar.
Was niet heel erg bijzonder, stonden dingen in die ze toch al wel wist :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nu kan ik dit toch wel uitroepen tot fail van de dag, of eigenlijks wel van 2011. Ben zeer benieuwd wat Chukkels zijn reactie hierop is, hoe hij dit in zijn hoofd heeft kunnen halen? Had ie weer is wat gesnoept, of heeft hij toch een bron!

1 ding is in ieder geval wel waar, Chukkels heeft een grote fantasie!

Om te beginnen. Na m'n verzinsel van de timetable van Free Festival, die (helaas) nog geen 50% geloofden (ook omdat ie niet goed uitgevoerd was omdat Frontliner live stond), wilde ik het ditmaal wat groter aanpakken. Had het idee al een tijdje in m'n hoofd zitten, maar gisteren kwam de inspiratie helemaal naar boven. Ff een leuk plaatje gegoogled, ge-edit met datum en leuk verhaaltje verzinnen en bingo.

Timing was ook prima, zo vlak na Mysteryland, waardoor het wellicht erop leek dat het valid info was. En zo bleek. Ik had verwacht dat na een mannetje of 5 er toch wel enige twijfel kwam, dat mensen het nergens konden vinden en zo, maar iedereen geloofde het verhaal instant. En toen Q-Dance met een reactie kwam, verging ik helemaal van het lachen. Ach, het was leuk geweest, de mensen waarmee ik was konden er ook wel om lachen. 1 moesten we zelfs na 4x nog ervan overtuigen dat het een fake was, terwijl hij er gewoon bij zat. xd

Ow en Robert... Ik was nuchter toen ik dit verhaal online gooide. In de nacht vond ik het echter wel leuk om het verhaal een beetje aan te dikken op Facebook en op WhatsApp :P

Overigens wel jammer dat het topic verwijderd is, ipv alleen gesloten (zoals eerst). Aan de andere kant ook wel begrijpelijk, omdat Hardtraxx afstand moet doen van deze fake. Had hem wel in off-topic o.i.d. willen bewaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 01:04 
 

nou wat ben je stoer met je troll -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
nou wat ben je stoer met je troll -.-


ach :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:33 
 

30 kilo proberen te liften bij het oefenen van mn armspieren tijdens fitness, maar het niet omhoog krijgen xd
godverdomme wat was ik vandaag uit vorm xd
uiteindelijk maar 25 kilo gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:54 
 

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Nu kan ik dit toch wel uitroepen tot fail van de dag, of eigenlijks wel van 2011. Ben zeer benieuwd wat Chukkels zijn reactie hierop is, hoe hij dit in zijn hoofd heeft kunnen halen? Had ie weer is wat gesnoept, of heeft hij toch een bron!

1 ding is in ieder geval wel waar, Chukkels heeft een grote fantasie!

Om te beginnen. Na m'n verzinsel van de timetable van Free Festival, die (helaas) nog geen 50% geloofden (ook omdat ie niet goed uitgevoerd was omdat Frontliner live stond), wilde ik het ditmaal wat groter aanpakken. Had het idee al een tijdje in m'n hoofd zitten, maar gisteren kwam de inspiratie helemaal naar boven. Ff een leuk plaatje gegoogled, ge-edit met datum en leuk verhaaltje verzinnen en bingo.

Timing was ook prima, zo vlak na Mysteryland, waardoor het wellicht erop leek dat het valid info was. En zo bleek. Ik had verwacht dat na een mannetje of 5 er toch wel enige twijfel kwam, dat mensen het nergens konden vinden en zo, maar iedereen geloofde het verhaal instant. En toen Q-Dance met een reactie kwam, verging ik helemaal van het lachen. Ach, het was leuk geweest, de mensen waarmee ik was konden er ook wel om lachen. 1 moesten we zelfs na 4x nog ervan overtuigen dat het een fake was, terwijl hij er gewoon bij zat. xd

Ow en Robert... Ik was nuchter toen ik dit verhaal online gooide. In de nacht vond ik het echter wel leuk om het verhaal een beetje aan te dikken op Facebook en op WhatsApp :P

Overigens wel jammer dat het topic verwijderd is, ipv alleen gesloten (zoals eerst). Aan de andere kant ook wel begrijpelijk, omdat Hardtraxx afstand moet doen van deze fake. Had hem wel in off-topic o.i.d. willen bewaren :P


HAHA Luuk die vroeg in de trein nog aan ons of dat echt waar was! xd Wij zo tuurlijk niet man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
HAHA Luuk die vroeg in de trein nog aan ons of dat echt waar was! xd Wij zo tuurlijk niet man :lol:


Hahahaha ja geweldig :lol: :lol: :lol:

Ik heb ook nog een mooie:

Iemand met wie ik gister in de trein zat, had bij de burger king een nuggets menu besteld. De persoon was lichtelijke hersendood. Het kassa meisje vroeg wat hij wilde drinken aangezien dit deel uit maakt van het menu. De persoon hield stevig vol dat hij er geen drinken bij wilde hebben. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had er net 1, zoek ik mn rekenmachine,
half uur lang boos zijn omdat ik hem niet kan vinden, ligt hij uit eindelijk gewoon onder me in een bakje...
was ook nog eens een belangrijk blaadje kwijt, ook half uur zoeken, hangt hij gewoon precies naast mn hoofd aan de muur...

wat kan ik daar niet tegen, ergens naar zoeken wat dichterbij is dan je denkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toen ik nog een bril had ook vaak gehad, was ik hem kwijt had ik hem gewoon op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Creatief? Loool... :lol:

Sorry moest hier effe op reageren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:28 
 

mrazura schreef:
Het kassa meisje vroeg wat hij wilde drinken aangezien dit deel uit maakt van het menu. De persoon hield stevig vol dat hij er geen drinken bij wilde hebben. :lol: :lol:

of, hij dacht dat het was: nuggets, me 'n U.
nuggest menu met drinken? nee nuggets me 'n u!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat een collega vandaag een kist aardappelen op zn voet liet vallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moest gelijk hier aan denken

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:20 
 

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Het kassa meisje vroeg wat hij wilde drinken aangezien dit deel uit maakt van het menu. De persoon hield stevig vol dat hij er geen drinken bij wilde hebben. :lol: :lol:

of, hij dacht dat het was: nuggets, me 'n U.
nuggest menu met drinken? nee nuggets me 'n u!


Ja maar hij was beetje hersendood dusja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:

Ja maar hij was beetje hersendood dusja :P

Klinkt als Chukkels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:list:
Olijfboompje schreef:
wesskeej schreef:

Ja maar hij was beetje hersendood dusja :P

Klinkt als Chukkels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
:list:
Olijfboompje schreef:
wesskeej schreef:

Ja maar hij was beetje hersendood dusja :P

Klinkt als Chukkels xd

Wie dan? :P

Vorige keer bij de Mac reageerde je ook zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik durf me daarbinnen niet meer te vertonen :$

Die lijers hebben trouwens de McFlurry met 30 cent in prijs verhoogd! Heiligschennis!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic