De titel zegt het wel, wat is de fail van de dag!
Voor vandaag is ie wel duidelijk lijkt mij! Toch wel het verzinsel van Chukkels over Qlimax.
Het begon allemaal om 2 uur in de nacht, toen Chukkels dit bericht poste;
Nu kan ik dit toch wel uitroepen tot fail van de dag, of eigenlijks wel van 2011. Ben zeer benieuwd wat Chukkels zijn reactie hierop is, hoe hij dit in zijn hoofd heeft kunnen halen? Had ie weer is wat gesnoept, of heeft hij toch een bron!
1 ding is in ieder geval wel waar, Chukkels heeft een grote fantasie!
Voor vandaag is ie wel duidelijk lijkt mij! Toch wel het verzinsel van Chukkels over Qlimax.
Het begon allemaal om 2 uur in de nacht, toen Chukkels dit bericht poste;
Hierna begon het allemaal, iedereen geloofde hem meteen. En het werd groot nieuws op Hardtraxx en op Twitter! Helaas werd dit nieuws vanmiddag om 15:31, Q-Dance poste een bericht dat het een verzinsel was en op Twitter melde ze dat ook nog een aantal keer.Chukkels wrote:En toch! ID&T heeft haar overgebleven nachtlicentie aan Q-Dance gegeven voor Qlimax!
Q-Dance wrote:Hallo allemaal,
Het bericht dat de topicstarter plaatst is zelf verzonnen en absoluut niet waar, Qlimax gaat niet naar de ArenA.
Geloof ajb berichten alleen als deze via de officiële kanalen naar buiten worden gebracht; Q-dance.nl, twitter of ons eigen facebook account. Informatie over Qlimax zal in september naar buiten komen, tot dan nog even geduld hebben aub.
Groeten, Q-dance
Nu kan ik dit toch wel uitroepen tot fail van de dag, of eigenlijks wel van 2011. Ben zeer benieuwd wat Chukkels zijn reactie hierop is, hoe hij dit in zijn hoofd heeft kunnen halen? Had ie weer is wat gesnoept, of heeft hij toch een bron!
1 ding is in ieder geval wel waar, Chukkels heeft een grote fantasie!