Jongens stfu. Het internet is een mooi medium om even [anoniem] je verhaal kwijt te kunnen. Op wat voor forum maakt toch niet uit? Als iemand er even doorheen zit is het toch prima om er dan even over te kunnen praten. Ga dan geen topic kapen met dit soort trol acties. Ben je het niet met een topic eens, laat het dan gewoon aan de mods over.
Jongens stfu. Het internet is een mooi medium om even [anoniem] je verhaal kwijt te kunnen. Op wat voor forum maakt toch niet uit? Als iemand er even doorheen zit is het toch prima om er dan even over te kunnen praten. Ga dan geen topic kapen met dit soort trol acties. Ben je het niet met een topic eens, laat het dan gewoon aan de mods over.
Ja oke Maar soms kan er beste even serieus gedaan worden toch, of is het hier zo erg gesteld?
Even serieus doen is iets anders dan vertel hier al je problemen toppa, even serieus doen kan in ieder topic wel.
Maarja om even serieus te doen is hier een serieus verhaal dat mijn hart keer op keer breekt.
gurl stops meking out n asks boi to get potartz. he dus. den gurl teks deep breff. den gurl sais "bf i am pregnent will u stay ma bf" n he seys "no". gurl iz hertbrokn. <////3 gurl cried n runz awaii from boi wiffout eatin poptart n she has low blood suga so she fols. boi runs ova 2 her. she ded </333333333 boi crie "i sed i no b ur bf...cuz i wona b ur husband!" he screems n frows poptart @ wol....a bootiful diomand ring wus insyd. *** LIK DIS IF U CRY EVERTIM***
Even serieus, als er een topic met de naam even serieus topic verschijnt op hardtraxx kan je er zeker van zijn dat niemand hier serieus gaat doen. Daarom zie ik het nut er niet van in.
Ik zal ook echt geen kutposts neer gaan plempen in topics met een serieus verhaal erin. Maar om nou een topic aan te maken waarin gevraagd wordt naar droevige verhalen is weer overdreven. Als iemand z'n verhaal kwijt wil post ie het wel. Zo niet, dan niet.
gurl stops meking out n asks boi to get potartz. he dus. den gurl teks deep breff. den gurl sais "bf i am pregnent will u stay ma bf" n he seys "no". gurl iz hertbrokn. <////3 gurl cried n runz awaii from boi wiffout eatin poptart n she has low blood suga so she fols. boi runs ova 2 her. she ded </333333333 boi crie "i sed i no b ur bf...cuz i wona b ur husband!" he screems n frows poptart @ wol....a bootiful diomand ring wus insyd. *** LIK DIS IF U CRY EVERTIM***
Ik uit hier m'n verdriet omdat ik gisteren lang met het mooiste meisje uit de club aan het dansen/ praten/ ouwehoeren was, maar dat ik uiteindelijk niet met d'r gezoend/ andere dingen gedaan heb.
Was diezelfde avond ook met m'n beste vriendin beetje kusjes op de wang aan het geven en vice versa, en die beste vriendin vertelde mij vandaag pas dat dat mooie meisje dan telkens ontzettend boos naar haar keek wanneer dat gebeurde Godverdomme, kon wel janken toen ik dat vandaag te horen kreeg
meisjes zijn stom. Afgelopen tijd alleen maar paar gehad waarvan ik eerst dacht die zijn wel materiaal voor relatie en dan sex gehad en dan ben ik voldaan en zoek ik andere.... En dan gaan ze hypocriet zeggen dat ik player ben, terwijl ze zelf ook na drie keer zoenen het bed met me ingaan