Lieg niet! Het heeft hiervoor nog nooit 1-1 gestaan!dennis wrote:En het is weer 1-1 jammer
Related topics
- View the latest post: Pearsall - Rampage Europa 2 (Crossover Early HS en Hardtrance)
- View the latest post: Clockartz ft. dorothé - Still Here (League Of Legends Cover)
- View the latest post: League of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Remix)
- View the latest post: [House / Tech House] The Human League - Don't You Want Me (Roman Anthony Bootleg)
- View the latest post: Champions League 2014/15
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat een heerlijke goalXtD wrote:Pfoeee Raul
Wat een ongelooflijk gave wedstrijd zegPommer wrote:2-3
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wtf triest publiek loopt nu al weg?? Terwijl t zo spannend is nog 
Volgende week schade beperken in valencia. Ik wens az succes! 
Geen spijt van dat ik Schalke - Athletic Bilbao heb gekeken. Geniaal, zoveel respect voor Bilbao. Prachtige spelers en een meer dan uitstekende coach die Bielsa met een aanpak waar ik van houd. Niets terughoudend in een uitwedstrijd, gewoon met 7 man eruit. Ongekend. En wat zijn Fernando Llorente, Muniain en Susueta goed. Vooral die laatste was vandaag fantastisch.
Ook Raul was vandaag weer als van ouds.
Ook Raul was vandaag weer als van ouds.
Hier ook. Supergaaf dat ze van Valencia hebben gewonnen! Nu alleen nog uit..oostzaner wrote:Volgende week schade beperken in valencia. Ik wens az succes!
AZ gaat het heel lastig krijgen, maar ik hoop op het beste. Bij Emery zit er wel druk achter, als Valencia deze verliest kost dat hem dat na alle waarschijnlijkheid zijn kop.
in de 15 en 17 minuut een goal tegen, dan ga je slecht hoor... 
Wordt nog spannend, 0-1 Schalke 
Ohnee, bedenk me net dat 0-2 helemaal niet genoeg is
Ohnee, bedenk me net dat 0-2 helemaal niet genoeg is
Hij raakte hem verkeerdProject 141 wrote:Geil schot van Maher dat
Van Wolfswinkel heeft er weer één in liggen...
Hanover - Atlético tog ook nog ff spannend nu 
Edit: niet dus
Edit: niet dus
-
C
Wtf is er in Valencia gebeurd
Kijk net ff snel op VI scorebord en zie helemaal niks aan AZ kant en kaarten en goals aan Valencia kant..
WTF
Kijk net ff snel op VI scorebord en zie helemaal niks aan AZ kant en kaarten en goals aan Valencia kant..
WTF
Last edited by Chris Two on 05 Apr 2012 23:55, edited 1 time in total.
Zou er Valencia van makenChris Two wrote:Wtf is er in Sevilla gebeurd
Kijk net ff snel op VI scorebord en zie helemaal niks aan AZ kant en kaarten en goals aan Sevilla kant..
WTF
-
C
Tis al laat he, lange dag gehad..Steffnov wrote:Zou er Valencia van makenChris Two wrote:Wtf is er in Sevilla gebeurd
Kijk net ff snel op VI scorebord en zie helemaal niks aan AZ kant en kaarten en goals aan Sevilla kant..
WTF
Trouwens, Stijn, wat is er met verbeek?