Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Is Israel Europa? :/

Zo staat het op wikipedia:

Israël heeft een kust aan zowel de Middellandse Zee als aan de Rode Zee en vormt daarmee - samen met Egypte - een continentale brug van Azië en Europa met Afrika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

Anderlecht 9/9 , kan niet beter :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Na dat amateurvoetbal van Arsenal gister kunnen we nu weer echte wedstrijden kijken :P AZ heeft thuis nog een puntje gered, kijken wat PSV er van bakt :)

Enige goede wedstrijd gisteren was van Twente, op momenten echt genoten :thumbsup: en wat een held is Nacer Chadli ook zeg, maakt na een uur zijn rentree, eerste minuten van het seizoen, en direct een goal en een schitterende assist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

Zo Twente speelde goed tegen Odenske! Het is misschien niet de sterkste tegenstander, en ze kregen veel ruimte. Maar was erg leuk om na te kijken! Die Ola John is ook lekker op dreef, jammer dat zijn schot er niet in ging. Later ook nog een enorme pegel op de vuisten van de keeper geschoten.
Leuk ook dat Chadli terug is en meteen scoorde. Nu zou Janko wel op de bank belanden, De Jong in de spits en Chadli op 10.

Ook werden er weer vage penalty's en rode kaarten gegeven zeg :/ .
Ik kan me de 2e gele kaart herinneren die Lindgren kreeg, dat ging echt nergens over.
Llorente duwt hem in z'n rug waar door Lindgren hands maakt. 2e geel en penal tegen..
Net zoals die rode kaart van Dembele, een licht duwtje.. Dat is toch geen rood, hoogstens geel.
En opmerklijke rode kaart bij Metalist Charkiv, zon gast schopt zijn schoen uit tegen de grens xd .
Meteen ook verontschuldigen maar toen was het te laat :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:26 

Aan het typen...

Twente heeft echt een probleem rechts voorin. Die Bajrami heeft dan wel een mooie goal gemaakt, maar de rest van de wedstrijd was echt drama, 85% van de ballen leden tot balverlies. Ook Tiendalli bakte er niet veel van, ik hoop dat Nicky Kuiper zo snel mogelijk terug komt. Als ze daar iets voor vinden staat er een sterk team.

Ben echt fan van Ola John, dan weer links er langs, dan weer rechts. Het lukt hem echt bijna altijd. Voorzetten worden beter en beter. Nu alleen nog een verwoestend schot en wat inzicht als hij de drukte in loopt en dan wordt t echt een topper. Nu ook Chadli terug is, moet het met de creativiteit een stuk beter gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:41 

Viel echt in slaap tijdens PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:

Die met die schoen was echt episch xd Je ziet hem trappen en meteen denken 'Oh kut wat ben ik aan het doen' :lol:
Dembele rood.. Ja hij moet van hem af blijven, maar toch weer zo ongelooflijk triest hoe die vent neervalt en naar zijn gezicht grijpt na een duwtje tegen zijn schouder. Veld afhalen die mongolen. Sws maximaal geel voor Dembele daarvoor.
En die 2de gele kaart voor lindgren.. Wat kan ik zeggen, erg slim van Llorente.

Ja het is slim van Llorente :P , maar het is absoluut geen penalty en geen rood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:05 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:38 

Exactly :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:40 

Bierkoning

Wtf is dit dan, ik schakel net pas in maar 3-2 achter? Ze zijn helemaal de kwijt weg daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:43 

Waar is het arbitrage mee bezig?????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:44 

Bierkoning

Almighty schreef:
Waar is het arbitrage mee bezig?????????????

Ja over de kwijt weg gesproken xd Wel een terechte beslissing though
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:46 

Wat een vage wedstrijd, ben die van gisteren nog gewent
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:47 

Bierkoning

Ik heb trouwens zomaar ff een random vraag, waarom noemen de psv supporters zichzelf 'boeren'? Kunnen ze niks beters verzinnen ofzo? Eindhoven heeft toch helemaal niks met boeren te maken? Dat De Graafschap het zegt oke, maar ik snap het verband tussen PSV & boeren niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:48 

Noem je dan de Lampjenz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:57 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Project 141 schreef:

Die met die schoen was echt episch xd Je ziet hem trappen en meteen denken 'Oh kut wat ben ik aan het doen' :lol:
Dembele rood.. Ja hij moet van hem af blijven, maar toch weer zo ongelooflijk triest hoe die vent neervalt en naar zijn gezicht grijpt na een duwtje tegen zijn schouder. Veld afhalen die mongolen. Sws maximaal geel voor Dembele daarvoor.
En die 2de gele kaart voor lindgren.. Wat kan ik zeggen, erg slim van Llorente.

Ja het is slim van Llorente :P , maar het is absoluut geen penalty en geen rood.

Iemand film materiaal van die schop beweging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:58 

Donateur

Wat een draak van een wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:00 

Mol schreef:
Wat een draak van een wedstrijd.

Jullie mogen jullie handjes dichtknijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha deze wedstrijd is beter voor me lachspieren geweest dan de gemiddelde komedie :lol: :lol: :lol:
Jezus wat een dieptepunt heeft die manlov bereikt :P Arbitrage was wel erg aan het fluiten in het voordeel voor psv. Jammer ik gun het die turken wel! :D Bij die ingooi voor die turken dat hij te lang duurde en psv de ingooi maar deed. Ik viel bijna van de bank af toen :lol: 1e helft won psv ook echt de duels op het middenveld niet best wel slecht eigenlijk. Ze gingen veelste ver naar achter verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:01 

mrazura schreef:
Hahahaha deze wedstrijd is beter voor me lachspieren geweest dan de gemiddelde komedie :lol: :lol: :lol:
Jezus wat een dieptepunt heeft die manlov bereikt :P Arbitrage was wel erg aan het fluiten in het voordeel voor psv. Jammer ik gun het die turken wel! :D Bij die ingooi voor die turken dat hij te lang duurde en psv de ingooi maar deed. Ik viel bijna van de bank af toen :lol:

Israëliërs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
mrazura schreef:
Jezus wat een dieptepunt heeft die manlov bereikt :P Arbitrage was wel erg aan het fluiten in het voordeel voor psv. Jammer ik gun het die turken wel! :D Bij die ingooi voor die turken dat hij te lang duurde en psv de ingooi maar deed. Ik viel bijna van de bank af toen :lol:

Israëliërs ;)

Hahahaha faal :lol: :lol: Komt door al dat nieuws uit het midden oosten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:05 

Bierkoning

Pommer schreef:
Ik heb trouwens zomaar ff een random vraag, waarom noemen de psv supporters zichzelf 'boeren'? Kunnen ze niks beters verzinnen ofzo? Eindhoven heeft toch helemaal niks met boeren te maken? Dat De Graafschap het zegt oke, maar ik snap het verband tussen PSV & boeren niet.

Iemand? Ik ben wel benieuwd namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:06 

Donateur

Tot de 2de tegentreffer speelden we gewoon goed. Wat een unlucky moment om die derde te krijgen..
Die scheids was een drama, haalt constant al het tempo eruit.

Maar inderdaad; wat was die Manolev slecht.. ongelofelijk. Dit sloeg alles.
Ben blij met dat punt.

@Boeren; volgens mij begonnen de Joden PSV zo te noemen en dat is blijven hangen dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:09 

Bierkoning

Oke, hmm apart, misschien moeten ze eens wat anders, iets originelers verzinnen :D Al vind ik Joden ook belachelijk daar niet van.

edit: Hahahaha die schwalbe van Chadli :lol: Die past in het rijtje Gilardino/Vicento
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
@Boeren; volgens mij begonnen de Joden PSV zo te noemen en dat is blijven hangen dacht ik.

De joden hebben hier niks mee te maken die speelden tegen psv vandaag.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic