Zo staat het op wikipedia:hardcoresjors wrote:Is Israel Europa?
Israël heeft een kust aan zowel de Middellandse Zee als aan de Rode Zee en vormt daarmee - samen met Egypte - een continentale brug van Azië en Europa met Afrika.
Zo staat het op wikipedia:hardcoresjors wrote:Is Israel Europa?
Enige goede wedstrijd gisteren was van Twente, op momenten echt genotenProject 141 wrote:Na dat amateurvoetbal van Arsenal gister kunnen we nu weer echte wedstrijden kijkenAZ heeft thuis nog een puntje gered, kijken wat PSV er van bakt
Ja het is slim van LlorenteProject 141 wrote:
Die met die schoen was echt epischJe ziet hem trappen en meteen denken 'Oh kut wat ben ik aan het doen'
Dembele rood.. Ja hij moet van hem af blijven, maar toch weer zo ongelooflijk triest hoe die vent neervalt en naar zijn gezicht grijpt na een duwtje tegen zijn schouder. Veld afhalen die mongolen. Sws maximaal geel voor Dembele daarvoor.
En die 2de gele kaart voor lindgren.. Wat kan ik zeggen, erg slim van Llorente.

Ja over de kwijt weg gesprokenAlmighty wrote:Waar is het arbitrage mee bezig?????????????
Iemand film materiaal van die schop beweging?flevoboys wrote:Ja het is slim van LlorenteProject 141 wrote:
Die met die schoen was echt epischJe ziet hem trappen en meteen denken 'Oh kut wat ben ik aan het doen'
Dembele rood.. Ja hij moet van hem af blijven, maar toch weer zo ongelooflijk triest hoe die vent neervalt en naar zijn gezicht grijpt na een duwtje tegen zijn schouder. Veld afhalen die mongolen. Sws maximaal geel voor Dembele daarvoor.
En die 2de gele kaart voor lindgren.. Wat kan ik zeggen, erg slim van Llorente., maar het is absoluut geen penalty en geen rood.
Jullie mogen jullie handjes dichtknijpenMol wrote:Wat een draak van een wedstrijd.
Israëliërsmrazura wrote:Hahahaha deze wedstrijd is beter voor me lachspieren geweest dan de gemiddelde komedie![]()
![]()
![]()
Jezus wat een dieptepunt heeft die manlov bereiktArbitrage was wel erg aan het fluiten in het voordeel voor psv. Jammer ik gun het die turken wel!
Bij die ingooi voor die turken dat hij te lang duurde en psv de ingooi maar deed. Ik viel bijna van de bank af toen
Hahahaha faalAlmighty wrote:Israëliërsmrazura wrote:Hahahaha deze wedstrijd is beter voor me lachspieren geweest dan de gemiddelde komedie![]()
![]()
![]()
Jezus wat een dieptepunt heeft die manlov bereiktArbitrage was wel erg aan het fluiten in het voordeel voor psv. Jammer ik gun het die turken wel!
Bij die ingooi voor die turken dat hij te lang duurde en psv de ingooi maar deed. Ik viel bijna van de bank af toen
Iemand? Ik ben wel benieuwd namelijkPommer wrote:Ik heb trouwens zomaar ff een random vraag, waarom noemen de psv supporters zichzelf 'boeren'? Kunnen ze niks beters verzinnen ofzo? Eindhoven heeft toch helemaal niks met boeren te maken? Dat De Graafschap het zegt oke, maar ik snap het verband tussen PSV & boeren niet.