Eerste helft ging nog wel, aantal kansen. 2e helft was weer bedroevend slecht.Mol wrote:Saaie pot...
Related topics
- View the latest post: Pearsall - Rampage Europa 2 (Crossover Early HS en Hardtrance)
- View the latest post: Clockartz ft. dorothé - Still Here (League Of Legends Cover)
- View the latest post: League of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Remix)
- View the latest post: [House / Tech House] The Human League - Don't You Want Me (Roman Anthony Bootleg)
- View the latest post: Champions League 2014/15
Active topics in Off-Topic
Moderators
Na de schandalige wedstrijd van PSV gaan we over naar FC Twente. Is nou al een mooiere wedstrijd dan PSV.
Nou, als Fulham hier geen 6/7 gele kaarten (desnoods 2 per speler) aan over houdt...al 3 beste trappen gezien.
Ja idd, het gaat soms nergens overSteffnov wrote:Nou, als Fulham hier geen 6/7 gele kaarten (desnoods 2 per speler) aan over houdt...al 3 beste trappen gezien.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Tiendalli 
Echt fail van de dag.Ramirez wrote:Tiendalli
Dat is toch normaal? Ik trap harder uiteraard wordt het niet op tv uitgezondenSteffnov wrote:Nou, als Fulham hier geen 6/7 gele kaarten (desnoods 2 per speler) aan over houdt...al 3 beste trappen gezien.
Club Brugge goed bezig ;D
2-0 tegen Maribor
2-0 tegen Maribor
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
is dat zo knap... die kunnen toch kats niet voetballen manNrgizer wrote:Club Brugge goed bezig ;D
2-0 tegen Maribor
Anderlecht is ook goed aan het voetballen. 3-1 voor tegen Athene. Mooie goals ook...
1-1, niet ontevreden. Gaf het spelbeeld wel wat aan, verbaasde me er wel over dat het juist Fulham was die aan het eind van de wedstrijd vermoeid werd, verwacht je niet van een Premier League club. Maar goed, als we thuis alles winnen en uit alles gelijkspelen is het goed, de eerste stap is vast gezet 
Woow! Dan moet je wel een ziek goeie dag hebben.Nrgizer wrote:Club Brugge goed bezig ;D
2-0 tegen Maribor
Eigenlijk wel. Als tiendalli die fotu niet gemaakt had, was het 1-0 twente geweest. Tuurlijk was Fulham over het geheel gezien wel wat sterker, maar als je geen fout maakt kan je alsnog winnenSteffnov wrote:1-1, niet ontevreden. Gaf het spelbeeld wel wat aan, verbaasde me er wel over dat het juist Fulham was die aan het eind van de wedstrijd vermoeid werd, verwacht je niet van een Premier League club. Maar goed, als we thuis alles winnen en uit alles gelijkspelen is het goed, de eerste stap is vast gezet
Had Tiendalli die fout niet gemaakt, was vanaf dat moment de hele wedstrijd anders geweest. Kun je nooit zeggen dus. Het gaat zoals het gaat, en daar moet je het mee doen.Hardstyleking wrote:Eigenlijk wel. Als tiendalli die fotu niet gemaakt had, was het 1-0 twente geweest. Tuurlijk was Fulham over het geheel gezien wel wat sterker, maar als je geen fout maakt kan je alsnog winnenSteffnov wrote:1-1, niet ontevreden. Gaf het spelbeeld wel wat aan, verbaasde me er wel over dat het juist Fulham was die aan het eind van de wedstrijd vermoeid werd, verwacht je niet van een Premier League club. Maar goed, als we thuis alles winnen en uit alles gelijkspelen is het goed, de eerste stap is vast gezet
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dit is mijn uitspraak en daar moet ue het mee doen. 
Skedoedelefloeps wrote:Dit is mijn uitspraak en daar moet ue het mee doen.
2-1 Janko. Voorzet van John en Janko komt voor zijn man en schiet hem er in.
Gelukkig nog die 1-1 vlak voor rust
Dit hoeft PSV echt niet te verliezen hoor.
Hoppaaaa

Die Duarte had wel een aantal keer rood mogen hebben, en wat was Strootman weer goed zeg
Die Duarte had wel een aantal keer rood mogen hebben, en wat was Strootman weer goed zeg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die scheids is echt een ANUS. Dit krijgen ze ervan; met dat destructievoetbal.

Die scheids is echt een ANUS. Dit krijgen ze ervan; met dat destructievoetbal.
Gewoon weer 3 punten uit het oostblok meegnomen. Goed gespeeld? Nee zeker niet, maar daar in het oosten kunnen ze toch niet anders voetballen dan zo, dus dan moet je blij zijn met een 1-3 overwinning.
Weer een zuinige overwinning dus.
Weinig kansen gecreerd, valt me toch tegen. Je merkt wel dat als PSV even gas geeftwootum wrote:Weer een zuinige overwinning dus.
in de tweede helft, er gelijk veel meer gebeurd. Denk dat Rutten z'n instructies ook zo waren, rustigan.
Zondag Vitesse uit wordt een lastige pot dus de energie kunnen ze wel gebruiken.