Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
ik woon 120 km van amsterdam af maar ik zag in 1995 het gouden ajax voor het eerst spelen en was meteen verliefd.

Hahaha, typerend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:23 
 

Utrecht houdt goed stand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Utrecht houdt goed stand!

Tegen een bloedgemotiveerd Liverpool met sterkste opstelling! :P

Nee maar, ik heb hem maar uitgezet, doe het niet vaak, maar ik vond dit echt dooooodsaai... vind het wel jammer dat de meeste europese poules al beslist zijn na 3 a 4 wedstrijden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Utrecht was een saaie wedstrijd gelukkig de 2e helft is beter maarja beide teams hadden toch niks te winnen/verliezen. Wel kut trouwens dat Wolfswinkel uitviel, hoop dat hij niet een erge blessure aan z'n schouder heeft :(

voor de rest wel mooi sfeertje daar in het uitvak als ik het zo hoorde en zag. Utrecht publiek was hard aan zingen de hele tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen de loting! Ik hoop vurig op Anderlecht voor Ajax, aangezien we met een uitwedstrijd beginnen op 17 februari. En je raad het al. Dan wordt het een heerlijk weekje Antwerpen. Donderdag al naar Antwerpen toe voor de wedstrijd en dan die zaterdag Reverze :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zometeen de loting! Ik hoop vurig op Anderlecht voor Ajax, aangezien we met een uitwedstrijd beginnen op 17 februari. En je raad het al. Dan wordt het een heerlijk weekje Antwerpen. Donderdag al naar Antwerpen toe voor de wedstrijd en dan die zaterdag Reverze :woot:

wordt de loting live uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, 12 uur op Eurosport :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja, 12 uur op Eurosport :cool:

dan gaan we dat even koekeloere. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Chukkels schreef:
Ja, 12 uur op Eurosport :cool:

dan gaan we dat even koekeloere. :D


zeker! ben heel benieuwd wie onze Hollandse clubs treffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begint. Met de Champions League zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUCKING YES! Anderlecht 17 februari uit, 19 februari Reverze!

DROOMLOTING!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liverpool - Ajax? zag ik dat goed? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anderlecht ;)

Ik ben een tevreden man :worship:

Hopelijk is de wedstrijd om 7 uur, zodat ik nog tijd heb om met de trein terug naar Antwerpen te gaan dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anderlecht - AJAX
Rubin Kazan - FC TWENTE
Lille - PSV

Die moeten ze allemaal kunnen pakken!
en als ze doorgaan ziet het er zo uit:

FC Twente - Young Boys/Zenit
PSV - Gl.Rangers/Sporting L.
AJAX - FC Basel/Spartak Moskou
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Anderlecht - AJAX
Rubin Kazan - FC TWENTE
Lille - PSV

Die moeten ze allemaal kunnen pakken!
en als ze doorgaan ziet het er zo uit:

FC Twente - Young Boys/Zenit
PSV - Gl.Rangers/Sporting L.
AJAX - FC Basel/Spartak Moskou


Twente ligt eruit gok ik. Rubin heeft het Barcelona meerdere keren lastig gemaakt en in februari in Rusland spelen is ook niet het beste wat je kan wensen. PSV heeft met Lille een pittige tegenstander, wat best nog wel eens op uitdoelpunten beslist zou kunnen worden. Maar het moet te doen zijn. Ajax moet Anderlecht gewoon pakken nu het wél ergens om gaat. Thuis verliezen mag natuurlijk niet, maar uit wordt het voor ons nog best lastig zonder Suarez. Wordt een zware dobber daar in Brussel, maar het is te doen.

Met het vervolg ben ik allerminst tevreden. Spartak is een hele zware tegenstander, maar als je de EL wil winnen, moet je van iedereen kunnen winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Oxbow schreef:
Anderlecht - AJAX
Rubin Kazan - FC TWENTE
Lille - PSV

Die moeten ze allemaal kunnen pakken!
en als ze doorgaan ziet het er zo uit:

FC Twente - Young Boys/Zenit
PSV - Gl.Rangers/Sporting L.
AJAX - FC Basel/Spartak Moskou


Twente ligt eruit gok ik. Rubin heeft het Barcelona meerdere keren lastig gemaakt en in februari in Rusland spelen is ook niet het beste wat je kan wensen.


Twente ligt er juist daarom niet uit
De winterstop in Rusland duurt dan veel langer en zijn ze al een maand niet aan het voetballen ongeveer.
Dan zie je ze ook altijd veel dikker of het veld rond lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 15:13 
 
Artiest

Ajax moet simpel kunnen winnen, Twente krijgt het lastig, maar PSV heeft het ook uitermate zwaar met Lille.
Toch is dit een gunstige loting, PSV en Ajax zouden in principe wel de volgende ronde kunnen halen, ik denk dat Twente het heel lastig krijgt met Rubin Kazan, Russische ploegen zijn uitermate lastig om tegen te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:07 
 

Balletje kan raar rollen, ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een kutloting! Hopelijk missen ze dan een beetje wedstrijd ritme, dat zou een kans kunnen zijn..
En in Februari is het daar gewoon -12! Lekkere temperaturen! Daarbij kosten Vliegtickets zo al 400ui.
Nog maar is ff zien hoe we dat gaan doen!

En de joden mogen weer naar hun vriendjes :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuke loting, we zien wel hoe het loopt! Ik verwacht dat PSV tegen die tijd eens haar vorm gevonden heeft.
Dan moet de ronde na Lille ook wel te doen zijn! Vinden ze de vorm niet wordt het vrij lastig..

Rubin Kazan moet gewoon te beaten zijn. Anderlecht is ook wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Leuke loting, we zien wel hoe het loopt! Ik verwacht dat PSV tegen die tijd eens haar vorm gevonden heeft.
Dan moet de ronde na Lille ook wel te doen zijn! Vinden ze de vorm niet wordt het vrij lastig..

Rubin Kazan moet gewoon te beaten zijn. Anderlecht is ook wel te doen.


Maar Lille is de koploper van Frankrijk, dat is niet niks. Het wordt zwaar voor jullie, maar het is altijd beter dan de loting die Twente trof. 2x naar Rusland, je kan er net zo goed blijven Machiel als jullie een aardig resultaat neerzetter in de eerste wedstrijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha klopt, maar PSV heeft nog niet 1 goede wedstrijd gespeeld dit jaar; het potentieel is wel enorm.
Het wordt tijd dat Rutte eens wat verzint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zie psv deze ronde toch wel doorkomen. Daarna volgen mooie wedstrijden: of Rangers of Sporting Lissabon
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Leuke loting, we zien wel hoe het loopt! Ik verwacht dat PSV tegen die tijd eens haar vorm gevonden heeft.
Dan moet de ronde na Lille ook wel te doen zijn! Vinden ze de vorm niet wordt het vrij lastig..

Rubin Kazan moet gewoon te beaten zijn. Anderlecht is ook wel te doen.

Zo zullen hun ook over de Nederlandse clubs denken, moet te doen zijn. En Lille is echt een sterke ploeg, talentvol vooral. Niet voor niets mee in de top van Frankrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 18:35 
 
Artiest

katamaran schreef:
Mol schreef:
Leuke loting, we zien wel hoe het loopt! Ik verwacht dat PSV tegen die tijd eens haar vorm gevonden heeft.
Dan moet de ronde na Lille ook wel te doen zijn! Vinden ze de vorm niet wordt het vrij lastig..

Rubin Kazan moet gewoon te beaten zijn. Anderlecht is ook wel te doen.

Zo zullen hun ook over de Nederlandse clubs denken, moet te doen zijn. En Lille is echt een sterke ploeg, talentvol vooral. Niet voor niets mee in de top van Frankrijk.


Natuurlijk denken zij ook zo over de Nederlandse ploegen, maar dat is een beetje een open deur intrappen. Neemt niet weg dat de loting, hoewel het pittige teams zijn, redelijk gunstig is voor de Nederlandse ploegen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic