soooo wat een kut scheids bij utreg
had gewoon 2-1 moeten zijn met die onterecht afgekeurde goal
had gewoon 2-1 moeten zijn met die onterecht afgekeurde goal
WatBerunda wrote:DoubleDutch wrote:Anderlecht
Ghehehehe, ik neem aan dat Oxbow voor Utrecht is?Almighty wrote:
Ding Ding Ding, door voor de koelkast!Daveytl wrote:Ghehehehe, ik neem aan dat Oxbow voor Utrecht is?Almighty wrote:
Ik koester geen wrok hoorOxbow wrote:yep ik ben een trotse Utrecht fan
vandaag slecht gespeeld, maar ben benieuwd wat we in liverpool kunnen laten zien
en thuis tegen napoli, utrecht gewoon naar de 3 punten schreeuwen
en wat is dan je binding met ajax/amsterdamAlmighty wrote:Omdat ik niks met Vitesse heb
ging vroeger al veel met mijn vader naar Ajax, 1x in de maand ofzoOxbow wrote:en wat is dan je binding met ajax/amsterdamAlmighty wrote:Omdat ik niks met Vitesse heb
of wil je gewoon voor een club zijn die veel wint
Dit geeft dus precies aan hoe je over voetbal denkt. Ik ben voor Ajax geworden omdat ze het mooist spelen en de mooiste geschiedenis hebben.Oxbow wrote:en wat is dan je binding met ajax/amsterdamAlmighty wrote:Omdat ik niks met Vitesse heb
Dat weet jij toch niet?Daveytl wrote:Dit geeft dus precies aan hoe je over voetbal denkt. Ik ben voor Ajax geworden omdat ze het mooist spelen en de mooiste geschiedenis hebben.Oxbow wrote:en wat is dan je binding met ajax/amsterdamAlmighty wrote:Omdat ik niks met Vitesse heb
Jij bent waarschijnlijk voor Utrecht omdat je in Utrecht woont. Dit vind ik dus heel raar, omdat je niet voor het voetbal gaat, maar je gaat voor Utrecht omdat waarschijnlijk je vrienden ook voor die club zijn e.d.