Vraag er dan niet naar wijsneusJustinhafc wrote:Thanks Captain!ErikZ wrote:Video!
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Sorry man, ik dacht dat mijn vraagstelling wel ridicuul genoeg was om niet serieus genomen te worden
Hoezo? Was toch gewoon strafschop? Die speler kan z'n been wel breken. Weg carrière. Van mij mag die keeper ook wel lange schorsing krijgen!!
Kerel, die speler maakte shoot binnen de cirkel. Strafcorner!
Feyenoord. Man man man. Zo zwak, zo slap, zo inspiratieloos. Nederlands voetbal is echt kapot. We moeten opnieuw beginnen. Kappen met spelers al Van Beek... ga lekker wat anders doen. Zo triest.
Pfffff tyfus Feyenoord. Wat staan we weer ongelooflijk voorlul. Echt 0,0 fucking inzet? Als al die knuppels geen bal kennen raken loop je toch gvd die longen uit je lijf.. Jezus wat tering gênant 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
En dat tegen een Nederlandse trainer die met de Hollandsche School als uitgangspunt speelt 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik vond van Beek voorheen wel een prima speler. Maar die gozer die loopt op een roltrap, daar is helemaal niks van over!Parvuz wrote:Feyenoord. Man man man. Zo zwak, zo slap, zo inspiratieloos. Nederlands voetbal is echt kapot. We moeten opnieuw beginnen. Kappen met spelers al Van Beek... ga lekker wat anders doen. Zo triest.
Verdomme dit is de strijd van Feyenoord dat ik wil zien
. Jammer dat het kwaad al geschied is nu..
Nog 7 keer scoren, Zenit is het ook geluktchas1n wrote:Verdomme dit is de strijd van Feyenoord dat ik wil zien. Jammer dat het kwaad al geschied is nu..
Ongelooflijk hoeveel gemiste kansen. Niet dat ik nog geloofde in een comeback, maar toch
Yup.chas1n wrote:Pfffff tyfus Feyenoord. Wat staan we weer ongelooflijk voorlul.
Zenit dat uit verliest met 4-0 Dinamo Minsk, en vervolgens 4-0 thuis wint terwijl ze na de 2-0 met 10 man door moesten. Vervolgens winnen ze in de verlenging met 8-1 door o.a. twee vrij discutabele penalty's. Iets voelt hier niet helemaal zuiver aan 
Heb je ergens beelden? Toen ik het zag staan op Livescore werd ik ook al sceptisch ja.Justinhafc wrote:Zenit dat uit verliest met 4-0 Dinamo Minsk, en vervolgens 4-0 thuis wint terwijl ze na de 2-0 met 10 man door moesten. Vervolgens winnen ze in de verlenging met 8-1 door o.a. twee vrij discutabele penalty's. Iets voelt hier niet helemaal zuiver aan
Haha dat kan toch niet?
Neem aan dat de UEFA daar ook wel even naar gaat kijken.
-
A
http://myfootballhighlights.com/zenit-s ... ighlights/
Wat een onzin, die heen wedstrijd was toch ook 0-4? Daarbij had Zenith achterlijk veel kansen en die keeper van die ander die had avondje gezopen dag ervoor
Wat een onzin, die heen wedstrijd was toch ook 0-4? Daarbij had Zenith achterlijk veel kansen en die keeper van die ander die had avondje gezopen dag ervoor
De heenweg was juist 4-0, dat is het hele opmerkelijke eraan. Misschien waren beide wedstrijden wel matchfixingAnonymous wrote:http://myfootballhighlights.com/zenit-st-petersburg-vs-dinamo-minsk-highlights/
Edit: Oké ik zie gen heeele gekke dingen, behalve dat die penals idd wel heel makkelijk gegeven zijn. Maar toch opmerkelijk dat je met een man minder 8-1 wint terwijl je die week ervoor met even veel man 4-0 verliest
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.
Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.
Oja dat dit bij FC Bal op het dak 7 gebeurd maakt het op Europees niveau ook wel realistisch idd. Trouwens, alsof het bij FC Bal op het dak 7 al normaal isLenny wrote:Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Barca - PSG werd pas letterlijk in de laatste minuut 6-1, daarvoor was PSG gewoon nog door.Lenny wrote: Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.
Nogmaals, ik zie ook niet bijzonder gekke dingen en wil best geloven dat deze pot eerlijk is gegaan, maar jouw argumenten zjin niet bijster sterk.
Des te gekker is die eerste wedstrijd dan eigenlijk ook, als je ZO veel slechter bent kun je toch nooit met 4-0 winnen. Je kan toch niet ontkennen dat er klein luchtje zit aan deze hele confrontatie.
Hoeveel blessure tijd had je dan wel niet?Lenny wrote:Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Want dit is gewoon doelpunt, bal afpakken, scoren, etc.
Dan nog is het bijzonder
Ik zeg ook niet dat er per definitie gefixt is, maar het is wel een op z'n minst opmerkelijke tweeluik 
Hahaha rot op, hoe dan?Lenny wrote:Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Matchfixing duhParvuz wrote:Hahaha rot op, hoe dan?Lenny wrote:Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen
Dit heeft elke fatsoenlijke kelderklasser wel een keer gedaan denk ikPommer wrote:Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen![]()