Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Justinhafc wrote:
ErikZ wrote:Video!
Thanks Captain!
Vraag er dan niet naar wijsneus
Hardtraxx Veteran
3811 posts member since 2010
last seen 16 minutes ago
Sorry man, ik dacht dat mijn vraagstelling wel ridicuul genoeg was om niet serieus genomen te worden
Hardtraxx Veteran
14692 posts member since 2009
last seen 50 minutes ago
Hoezo? Was toch gewoon strafschop? Die speler kan z'n been wel breken. Weg carrière. Van mij mag die keeper ook wel lange schorsing krijgen!!
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Kerel, die speler maakte shoot binnen de cirkel. Strafcorner!
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Feyenoord. Man man man. Zo zwak, zo slap, zo inspiratieloos. Nederlands voetbal is echt kapot. We moeten opnieuw beginnen. Kappen met spelers al Van Beek... ga lekker wat anders doen. Zo triest.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Pfffff tyfus Feyenoord. Wat staan we weer ongelooflijk voorlul. Echt 0,0 fucking inzet? Als al die knuppels geen bal kennen raken loop je toch gvd die longen uit je lijf.. Jezus wat tering gênant :/
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 2 days ago
En dat tegen een Nederlandse trainer die met de Hollandsche School als uitgangspunt speelt :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:Feyenoord. Man man man. Zo zwak, zo slap, zo inspiratieloos. Nederlands voetbal is echt kapot. We moeten opnieuw beginnen. Kappen met spelers al Van Beek... ga lekker wat anders doen. Zo triest.
Ik vond van Beek voorheen wel een prima speler. Maar die gozer die loopt op een roltrap, daar is helemaal niks van over!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Verdomme dit is de strijd van Feyenoord dat ik wil zien :D . Jammer dat het kwaad al geschied is nu..
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
chas1n wrote:Verdomme dit is de strijd van Feyenoord dat ik wil zien :D . Jammer dat het kwaad al geschied is nu..
Nog 7 keer scoren, Zenit is het ook gelukt :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ongelooflijk hoeveel gemiste kansen. Niet dat ik nog geloofde in een comeback, maar toch
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
chas1n wrote:Pfffff tyfus Feyenoord. Wat staan we weer ongelooflijk voorlul.
Yup.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Zenit dat uit verliest met 4-0 Dinamo Minsk, en vervolgens 4-0 thuis wint terwijl ze na de 2-0 met 10 man door moesten. Vervolgens winnen ze in de verlenging met 8-1 door o.a. twee vrij discutabele penalty's. Iets voelt hier niet helemaal zuiver aan :huh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Justinhafc wrote:Zenit dat uit verliest met 4-0 Dinamo Minsk, en vervolgens 4-0 thuis wint terwijl ze na de 2-0 met 10 man door moesten. Vervolgens winnen ze in de verlenging met 8-1 door o.a. twee vrij discutabele penalty's. Iets voelt hier niet helemaal zuiver aan :huh:
Heb je ergens beelden? Toen ik het zag staan op Livescore werd ik ook al sceptisch ja.
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Haha dat kan toch niet? :lol: Neem aan dat de UEFA daar ook wel even naar gaat kijken.
A
http://myfootballhighlights.com/zenit-s ... ighlights/

Wat een onzin, die heen wedstrijd was toch ook 0-4? Daarbij had Zenith achterlijk veel kansen en die keeper van die ander die had avondje gezopen dag ervoor :lol:
Bierkoning
last seen 13 days ago
Anonymous wrote:http://myfootballhighlights.com/zenit-st-petersburg-vs-dinamo-minsk-highlights/

Wat een onzin, die heen wedstrijd was toch ook 0-4? Daarbij had Zenith achterlijk veel kansen en die keeper van die ander die had avondje gezopen dag ervoor :lol:
De heenweg was juist 4-0, dat is het hele opmerkelijke eraan. Misschien waren beide wedstrijden wel matchfixing :lol: Even de samenvatting kijken nu.

Edit: Oké ik zie gen heeele gekke dingen, behalve dat die penals idd wel heel makkelijk gegeven zijn. Maar toch opmerkelijk dat je met een man minder 8-1 wint terwijl je die week ervoor met even veel man 4-0 verliest xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.

Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.
Bierkoning
last seen 13 days ago
Lenny wrote:Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Oja dat dit bij FC Bal op het dak 7 gebeurd maakt het op Europees niveau ook wel realistisch idd. Trouwens, alsof het bij FC Bal op het dak 7 al normaal is :lol:
Lenny wrote: Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.
Barca - PSG werd pas letterlijk in de laatste minuut 6-1, daarvoor was PSG gewoon nog door.

Nogmaals, ik zie ook niet bijzonder gekke dingen en wil best geloven dat deze pot eerlijk is gegaan, maar jouw argumenten zjin niet bijster sterk.

Des te gekker is die eerste wedstrijd dan eigenlijk ook, als je ZO veel slechter bent kun je toch nooit met 4-0 winnen. Je kan toch niet ontkennen dat er klein luchtje zit aan deze hele confrontatie.
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
online now
Lenny wrote:Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Hoeveel blessure tijd had je dan wel niet? :huh:
Want dit is gewoon doelpunt, bal afpakken, scoren, etc.
Dan nog is het bijzonder :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Ik zeg ook niet dat er per definitie gefixt is, maar het is wel een op z'n minst opmerkelijke tweeluik :P
Hardtraxx Veteran
last seen 50 minutes ago
Lenny wrote:Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Hahaha rot op, hoe dan? :lol:
Bierkoning
last seen 13 days ago
Parvuz wrote:
Lenny wrote:Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.
Hahaha rot op, hoe dan? :lol:
Matchfixing duh

Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen :$
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Pommer wrote:Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen :$
Dit heeft elke fatsoenlijke kelderklasser wel een keer gedaan denk ik xd
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Justinhafc wrote:
Pommer wrote:Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen :$
Dit heeft elke fatsoenlijke kelderklasser wel een keer gedaan denk ik xd
Kampioen worden? xd