Niet als ten koste daarvan dat smerige grafclubje kampioen wordt.
Active topics in Off-Topic
Moderators
We doen het dit jaar gewoon nog een keer hoor, al was het alleen om jou te pesten 
Ey ik had het niet over jouw club vriend!
Twente is best oké al hebben die een gemaakte Feyenoord-haat.
Ik heb dit seizoen meer medelijden dan haat tegen feyenoord.
-
C
+1, wat denk je van Willem 2...oostzaner wrote:Ik heb dit seizoen meer medelijden dan haat tegen feyenoord.
Vind het sneu voor ze dat dit seizoen zo voor hun loopt, ze kunnen handig en ze willen ook, alleen lukt niet
Gemaakte haat? Verteldawasiknie wrote:Ey ik had het niet over jouw club vriend!
Enige aartsrivaal van FC Twente is Heracles de rest is na-maak/wannabe haatMachiel wrote:Gemaakte haat? Verteldawasiknie wrote:Ey ik had het niet over jouw club vriend!
Aartsrivaal heracles?Oxbow wrote:Enige aartsrivaal van FC Twente is Heracles de rest is na-maak/wannabe haatMachiel wrote:Gemaakte haat? Verteldawasiknie wrote:Ey ik had het niet over jouw club vriend!
Derby's staan meestal wel strak van de vijandigheid toch. Wat vinden ze daar in in het verre oosten eigenlijk van FC Utrecht of is dat beneden?
Hier is niet echt een haat tegen Twente ofzo, vinden het alleen leuk om Twente NSB te roepen
Hier is niet echt een haat tegen Twente ofzo, vinden het alleen leuk om Twente NSB te roepen
echte derby's vind je alleen in mijn kleine kutdorpje

Je hoort daar bij de Blauwe of bij de Rode toch? Heb er een keer een documentaire over gezien van Spakenburg - IjselmeervogelsPommer wrote:echte derby's vind je alleen in mijn kleine kutdorpje![]()
Last edited by Oxbow on 18 Feb 2011 14:58, edited 1 time in total.
Persoonlijk geen echte haat tegen Utrecht, maar 't blijft zo'n randstad clubjeOxbow wrote:Derby's staan meestal wel strak van de vijandigheid toch. Wat vinden ze daar in in het verre oosten eigenlijk van FC Utrecht of is dat beneden?
En dr zijn in het verleden wel een aantal dingen voorgevallen, dus een zekere antipathie is er zeker
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Twente bestaat voor 75% uit succes supporters: feit!
maar ze bouwen een goede sfeer.
alleen is Ajax natuurlijk beter
HOI FRANKHARDENBERG!frankhardenberg wrote:Twente bestaat voor 75% uit succes supporters: feit!
en waar haal je dat FEIT vandaan?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja want Feyenoord had uit tegen Twente anders echt kunnen winnenPommer wrote:haha jah net als vorig jaar toen Feyenoord tegen twente moest: Laat ze maar verliezen want anders profiteert Ajax van ons :')
Meer haat aan je tegenstander dan liefde voor je eigen club
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
dawasiknie wrote:Niet als ten koste daarvan dat smerige grafclubje kampioen wordt.
ha-hafrankhardenberg wrote:Twente bestaat voor 75% uit succes supporters: feit!
Slap excuus van sommige Feyenoord supporters jaSkedoedelefloeps wrote:Ja want Feyenoord had uit tegen Twente anders echt kunnen winnenPommer wrote:haha jah net als vorig jaar toen Feyenoord tegen twente moest: Laat ze maar verliezen want anders profiteert Ajax van ons :')
Een ekte ekte voetbalsupporters ruzie. :')
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Typisch Ajax supporters, Feyenoord gaat kansloos onderuit in Twente en ze denken dat de Rotterdammers het expres doenKickinAzz wrote:Slap excuus van sommige Feyenoord supporters jaSkedoedelefloeps wrote:Ja want Feyenoord had uit tegen Twente anders echt kunnen winnenPommer wrote:haha jah net als vorig jaar toen Feyenoord tegen twente moest: Laat ze maar verliezen want anders profiteert Ajax van ons :')
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Feyenoord-supporters hebben er werkelijk alles voor over dat Ajax geen kampioen wordt. Ongeveer 150 tot tweehonderd aanhangers van de Rotterdamse club hebben zaterdag tijdens de training geëist dat hun club zondag verliest bij FC Twente, zodat de titelkansen van Ajax afnemen. Dat meldt TC Tubantia.Skedoedelefloeps wrote:Typisch Ajax supporters, Feyenoord gaat kansloos onderuit in Twente en ze denken dat de Rotterdammers het expres doenKickinAzz wrote:Slap excuus van sommige Feyenoord supporters jaSkedoedelefloeps wrote:
Ja want Feyenoord had uit tegen Twente anders echt kunnen winnen
Bron: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/14 ... en-twente/
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
150-200 van de 40.000 die het stadion altijd vullen.
dat is nog geen 1% dus van de supporters die dat wilt.
1. Dat stelt niks voor
2. Dat zijn supporters, niet Feyenoord zelf
dat is nog geen 1% dus van de supporters die dat wilt.
1. Dat stelt niks voor
2. Dat zijn supporters, niet Feyenoord zelf
Net als bij HHC?frankhardenberg wrote:Twente bestaat voor 75% uit succes supporters: feit!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
HOI FRANKHARDENBERG!Machiel wrote:HOI FRANKHARDENBERG!frankhardenberg wrote:Twente bestaat voor 75% uit succes supporters: feit!
alleen is Ajax natuurlijk beter![]()