Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
hulde aan de meegereisde twente supporters

wat een helden :worship:


Twente zou ze haast moeten gaan betalen omdat ze mee gegaan zijn xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 00:50 
 

PSV Eindhoven heeft altijd sfeer met thuiswedstrijden. RWA, Light Town Madness, PSV United... de sfeergroepen van tegenwoordig.
EN altijd zingen, hele wedstrijd lang.


Mooiste wedstrijd: 10-0 Feijenoord... echt wel.


Maar Lucky-ajax is er ook nog niet... Anderlecht kan redelijk verassend uit de hoekkomen met 4 goals bij ajax-uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
PSV Eindhoven heeft altijd sfeer met thuiswedstrijden. RWA, Light Town Madness, PSV United... de sfeergroepen van tegenwoordig.
EN altijd zingen, hele wedstrijd lang.


Mooiste wedstrijd: 10-0 Feijenoord... echt wel.


Maar Lucky-ajax is er ook nog niet... Anderlecht kan redelijk verassend uit de hoekkomen met 4 goals bij ajax-uit


stoer hoor lucky ajax :') wat dacht je van lucky psv
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lucky Ajax mag de eerst komende paar maanden niks over gezegd worden, we zijn zelf aardig lucky geweest :P

Hopen dat alle 3 de Nederlandse clubs doorgaan, zal aan PSV liggen of het er 3 worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Lucky Ajax mag de eerst komende paar maanden niks over gezegd worden, we zijn zelf aardig lucky geweest :P

Hopen dat alle 3 de Nederlandse clubs doorgaan, zal aan PSV liggen of het er 3 worden denk ik.


ga er stiekem wel van uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja joh, ik geef ons 75% kans als Lille op oorlogssterkte komt.
Als Rutte dezelfde opstelling houdt, kan het nog wel eens heel lastig worden.
Hij moet echt orde op zaken stellen, vooral op de positie van Engelaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:13 
 
Artiest

robkuh1990 schreef:
PSV Eindhoven heeft altijd sfeer met thuiswedstrijden. RWA, Light Town Madness, PSV United... de sfeergroepen van tegenwoordig.
EN altijd zingen, hele wedstrijd lang.


Mooiste wedstrijd: 10-0 Feijenoord... echt wel.


Maar Lucky-ajax is er ook nog niet... Anderlecht kan redelijk verassend uit de hoekkomen met 4 goals bij ajax-uit


4 goals in de arena ja :lol:
Gek ziet ze eventjes vliegen.
Pas maar op hoor, die Ajax-haat verblindt je
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:16 
 

Skedoedelefloeps schreef:
robkuh1990 schreef:
PSV Eindhoven heeft altijd sfeer met thuiswedstrijden. RWA, Light Town Madness, PSV United... de sfeergroepen van tegenwoordig.
EN altijd zingen, hele wedstrijd lang.


Mooiste wedstrijd: 10-0 Feijenoord... echt wel.


Maar Lucky-ajax is er ook nog niet... Anderlecht kan redelijk verassend uit de hoekkomen met 4 goals bij ajax-uit


4 goals in de arena ja :lol:
Gek ziet ze eventjes vliegen.
Pas maar op hoor, die Ajax-haat verblindt je



Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Eindhoven..
Ik heb niks met die joden, en zal het ook nooit hebben..

Ik ben er mee opgegroeid, me ouders zijn er voor, ik ook... paplepel ingegoten gekregen
En als je vader dan homo was, en je moeder een hoer.

Tsjaa, dan was ik voor ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:28 
 
Artiest

Only 1 thing says it all....


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha kk uefa.. zo gaat het voetbal kapot.
Gelukkig een mooie overwinning behaald :bomb:

EN 3 nl. clubs staan er prima voor, GAME ON!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 02:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
robkuh1990 schreef:
PSV Eindhoven heeft altijd sfeer met thuiswedstrijden. RWA, Light Town Madness, PSV United... de sfeergroepen van tegenwoordig.
EN altijd zingen, hele wedstrijd lang.


Mooiste wedstrijd: 10-0 Feijenoord... echt wel.


Maar Lucky-ajax is er ook nog niet... Anderlecht kan redelijk verassend uit de hoekkomen met 4 goals bij ajax-uit


4 goals in de arena ja :lol:
Gek ziet ze eventjes vliegen.
Pas maar op hoor, die Ajax-haat verblindt je



Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Eindhoven..
Ik heb niks met die joden, en zal het ook nooit hebben..

Ik ben er mee opgegroeid, me ouders zijn er voor, ik ook... paplepel ingegoten gekregen
En als je vader dan homo was, en je moeder een hoer.

Tsjaa, dan was ik voor ajax

Haha nog nooit van die groepen gehoord maar binnen Eindhoven zullen ze wel heel bekend en berucht zijn xd

En vindt het altijd wel makkelijk dat PSV die 'Brabantse gezelligheid' zo omarmt terwijl het inderdaad allemaal wel meevalt in dat fabrieksgebouw, kijk maar eens naar NAC.. dat is nou echt Brabantse gezelligheid! Daar hebben ze tenminste meer en originelere nummers dan in Eindhoven, waar het inderdaad meestal maar bij wat boeren geschreeuw blijft en dat met name tegen grotere tegenstanders, tegen de kleine clubs is het nogal vaak muisstil in het PSV stadion :P

En dat je niet verder komt dan 'joden, homo's en hoeren' dat zegt al meer dan genoeg over je.. namelijk dat je helaas weer zo'n achterlijke bent, die het niet eens goed kan onderbouwen dat hij een hekel aan Ajax heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 02:12 
 

KickinAzz schreef:
Haha nog nooit van die groepen gehoord maar binnen Eindhoven zullen ze wel heel bekend en berucht zijn xd

En vindt het altijd wel makkelijk dat PSV die 'Brabantse gezelligheid' zo omarmt terwijl het inderdaad allemaal wel meevalt in dat fabrieksgebouw, kijk maar eens naar NAC.. dat is nou echt Brabantse gezelligheid! Daar hebben ze tenminste meer en originelere nummers dan in Eindhoven, waar het inderdaad meestal maar bij wat boeren geschreeuw blijft en dat met name tegen grotere tegenstanders, tegen de kleine clubs is het nogal vaak muisstil in het PSV stadion :P

En dat je niet verder komt dan 'joden, homo's en hoeren' dat zegt al meer dan genoeg over je.. namelijk dat je helaas weer zo'n achterlijke bent, die het niet eens goed kan onderbouwen dat hij een hekel aan Ajax heeft ;)


Weet niet of je uit Eindhoven komt, maar mss je verdiepen in een club en de groepen erachter is altijd leuk. Zo leer je dat er meer dan alleen voetbal is wat een vereniging drijft (gezelligheid, saamhorigheid en 1 passie)
Nac Breda? Laat me niet lachen :') Als we gaan, dan gaan we met z'n allen... (á la carnavals hit en ohja, guido weijers mocht het ook zingen in het nac stadion omdat ie in breda woont) En tegen de kleine clubs is er net zoveel herrie als anders.
Of ben je doof geworden van al die hardstyle en hardcore (of het trekken?)

Joden... homo's en hoeren.... of moet ik neuzen zeggen? In die lelijke Ufo van Amsterdam. Maarja, je zegt zelf Boerengeschreeuw... dus je bent net zoals ik, je kan het ook niet onderbouwen hoe en wat... En achterlijk.. Jonge
Voetbal is voetbal... De haat tegen ajax is bij elke club er. Feijenoord, Roda, VVV, Groningen, welke dan ook.. Gezonde haat heet dat, concurrentie, clubliefde....
Je mag elke wedstrijd in het seizoen verliezen, maar die 2 tegen Ajax wil je niet verliezen!

EN die haat tegen Ajax is ontstaan vanwege die lucky-ajax. Kijk is naar de beker... wat treffen hun, van die amateurclubjes, altijd en nooit is wat meer dan dat.. de KNSB helpt hun toch aan een prijs dit jaar, die drinkbeker

Sorry hoor... 1 club voor mij: PSV... ik adem het dag en nacht, en leef er altijd mee. Je kan er zeggen wat je wil. maar ik sta 400% achter mijn club
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 02:27 
 
Artiest

Ik mag jou niet...
Ik ben een Feyenoord fan, maar de haat die jij hebt jegens Ajax is gebaseerd op gebakken lucht, nutteloos, achterlijk en onzin.
Wat je lult, met gezelligheid en je carnaval... :')
Het zuiden en carnaval... :lol:
400% voor je club is mooi, maar 400% tegen een andere club en dat reflecteren op de supporters, stad en inwoners... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 02:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Weet niet of je uit Eindhoven komt, maar mss je verdiepen in een club en de groepen erachter is altijd leuk. Zo leer je dat er meer dan alleen voetbal is wat een vereniging drijft (gezelligheid, saamhorigheid en 1 passie)
Nac Breda? Laat me niet lachen :') Als we gaan, dan gaan we met z'n allen... (á la carnavals hit en ohja, guido weijers mocht het ook zingen in het nac stadion omdat ie in breda woont) En tegen de kleine clubs is er net zoveel herrie als anders.
Of ben je doof geworden van al die hardstyle en hardcore (of het trekken?)

Joden... homo's en hoeren.... of moet ik neuzen zeggen? In die lelijke Ufo van Amsterdam. Maarja, je zegt zelf Boerengeschreeuw... dus je bent net zoals ik, je kan het ook niet onderbouwen hoe en wat... En achterlijk.. Jonge
Voetbal is voetbal... De haat tegen ajax is bij elke club er. Feijenoord, Roda, VVV, Groningen, welke dan ook.. Gezonde haat heet dat, concurrentie, clubliefde....
Je mag elke wedstrijd in het seizoen verliezen, maar die 2 tegen Ajax wil je niet verliezen!

EN die haat tegen Ajax is ontstaan vanwege die lucky-ajax. Kijk is naar de beker... wat treffen hun, van die amateurclubjes, altijd en nooit is wat meer dan dat.. de KNSB helpt hun toch aan een prijs dit jaar, die drinkbeker

Sorry hoor... 1 club voor mij: PSV... ik adem het dag en nacht, en leef er altijd mee. Je kan er zeggen wat je wil. maar ik sta 400% achter mijn club

Nee gelukkig niet :)
En je hebt het nu wel over je verdiepen in een club, maar gaat dat zelf eerst maar eens doen dan.. want bij NAC komen ze echt wel verder dan dat nummer dat ze hooguit een keer per wedstrijd zingen en het is een van de weinige clubs in Nederland waar alle supporters weleens uit volle borst meezingen (zoals bij Liverpool, etc.), dus hou je vooroordelen maar lekker voor je.
Verder lijkt het me genoeg zeggen dat ik van vrijwel elke grotere club in de eredivisie een naam van een harde kern kan opnoemen, maar van die groepen in PSV heb ik dus echt nog nooit gehoord.. maarja als zij denken dat ze in heel Nederland bekend staan, laat ze dat dan maar lekker doen. Het is namelijk niet zo ;)
En voor de rest kom je met complete onzin waar ik niet eens op in wil gaan (voetbal is voetbal, nounou echt een geniale opmerking!).. nouja nog een ding je kunt niet lezen en je vat dingen te snel verkeerd op, want ik had het over 'boerengeschreeuw' en dat is iets heel anders dan de supporters van een andere club discrimineren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe Anderlecht :(
Moesten eigenlijk tot pakweg de 70e minuut niet onder doen voor ajax, maar we hebben een lesje in efficentie gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Loop ik hier een beetje PSV gezelligheid te verkondigen kom jij er over heen.
Ik hou ook niet van Ajax maar om er nou zo'n probleem van te maken.

Positieve clubliefde: +10
Gezonde competitiedrang; beetje braggen; hoort erbij.
Maar om nou gelijk weer te gaan flamen.

Ik gebruik 'm bijna nooit maar deze keer: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

Weet niet of je uit Eindhoven komt, maar mss je verdiepen in een club en de groepen erachter is altijd leuk. Zo leer je dat er meer dan alleen voetbal is wat een vereniging drijft (gezelligheid, saamhorigheid en 1 passie)
Nac Breda? Laat me niet lachen :') Als we gaan, dan gaan we met z'n allen... (á la carnavals hit en ohja, guido weijers mocht het ook zingen in het nac stadion omdat ie in breda woont) En tegen de kleine clubs is er net zoveel herrie als anders.
Of ben je doof geworden van al die hardstyle en hardcore (of het trekken?)

Joden... homo's en hoeren.... of moet ik neuzen zeggen? In die lelijke Ufo van Amsterdam. Maarja, je zegt zelf Boerengeschreeuw... dus je bent net zoals ik, je kan het ook niet onderbouwen hoe en wat... En achterlijk.. Jonge
Voetbal is voetbal... De haat tegen ajax is bij elke club er. Feijenoord, Roda, VVV, Groningen, welke dan ook.. Gezonde haat heet dat, concurrentie, clubliefde....
Je mag elke wedstrijd in het seizoen verliezen, maar die 2 tegen Ajax wil je niet verliezen!

EN die haat tegen Ajax is ontstaan vanwege die lucky-ajax. Kijk is naar de beker... wat treffen hun, van die amateurclubjes, altijd en nooit is wat meer dan dat.. de KNSB helpt hun toch aan een prijs dit jaar, die drinkbeker

Sorry hoor... 1 club voor mij: PSV... ik adem het dag en nacht, en leef er altijd mee. Je kan er zeggen wat je wil. maar ik sta 400% achter mijn club


ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

weer zo'n anti-ajax figuur, heel zielig hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat soort figuren houden zich soms meer met Ajax bezig dan met hun eigen club :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

haha jah net als vorig jaar toen Feyenoord tegen twente moest: Laat ze maar verliezen want anders profiteert Ajax van ons :')
Meer haat aan je tegenstander dan liefde voor je eigen club >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:11 
 

110% ANTI 020
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:39 
 

Hoofdcoach schreef:
Ja dat soort figuren houden zich soms meer met Ajax bezig dan met hun eigen club :lol:

Ik eigenlijk niet... Ik uit me genoegen en ongenoegen over psv net zoveel als over ajax of welke andere club
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
haha jah net als vorig jaar toen Feyenoord tegen twente moest: Laat ze maar verliezen want anders profiteert Ajax van ons :')
Meer haat aan je tegenstander dan liefde voor je eigen club >.<

Voor Feyenoord stond er geen fuk meer op het spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

nou en je wilt toch elke wedstrijd winnen, en al helemaal tegen de aanstand landskampioen?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic