Gaaf als Juve het niet redt, kan ik weer heerlijk haten op dat Italiaanse schijtvoetbal van je 
Related topics
- View the latest post: Pearsall - Rampage Europa 2 (Crossover Early HS en Hardtrance)
- View the latest post: Clockartz ft. dorothé - Still Here (League Of Legends Cover)
- View the latest post: League of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Remix)
- View the latest post: [House / Tech House] The Human League - Don't You Want Me (Roman Anthony Bootleg)
- View the latest post: Champions League 2014/15
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Juventus ging ook bij 1-1 gewoon door, dus ik weet niet wat Wout loopt te zeiken. AZ wordt trouwens een partij weg gevoetbald, wat een kwaliteitsverschil.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Conte lekker lange ballen spelen, want daar wordt je minder moe van! Een echte bekerprutser is die coach. Verder was de inzet ook nog geen 40% behalve Buffon, Caceres, Asa en Marchisio. Giovinco ook maar die kwam er pas de 80ste minuut in.
Knap staaltje terugkomen van valencia, van 0-3 achterstand naar een 5-3 winst.
Juventus - Benfica in de Finale denk ik. Als juve zo belabberd speelt gaat Benfica er wel mee weg, wat ik ook hoop. Mooie club.
Juventus - Benfica in de Finale denk ik. Als juve zo belabberd speelt gaat Benfica er wel mee weg, wat ik ook hoop. Mooie club.
-
MNew member
- 6 posts member since 2014
- last seen Apr 2014
Kak ik had geld ingezet op lion..
Heeft bij Benfica serieus iemand zn eigen medespeler een gebroken been geschopt? 
Dat is Silvio inderdaadParvuz wrote:Heeft bij Benfica serieus iemand zn eigen medespeler een gebroken been geschopt?
Klopt, maar niet zo. Luisao en Silvio zaten ongelukkig dicht bij elkaar toen ze beiden Beerens wouden tackelen. Toen Silvio de bal hard wou wegschoppen raakte hij Luisao heel hard, dat is al een forse kerel, en daardoor brak hij z'n been. Die mist nu het WK omdat hij een operatie moet ondergaan.
Bron : AD.
Ach ja hij had toch nooit gespeeld met spelers als T. Silva, Alex, Dante, Luiz etc.
Het is een PortugeesPommer wrote:![]()
Ach ja hij had toch nooit gespeeld met spelers als T. Silva, Alex, Dante, Luiz etc.
http://www.futhead.com/14/players/6303/silvio/
Dus het was hem of Joao Pereira en die zitten ong op hetzelfde niveau.
Nee maar als hij een Braziliaan was had hij idd nooit gespeeld.
Maar je zal je knap lullig voelen als je dat je medespeler aandoet.
Nou ja die ander kan er niks aan doen. Als iemand je vollop schopt met zo'n kracht dat hij z'n been breekt. Silvio doet het in principe per ongeluk zichzelf aan.Parvuz wrote:Nee maar als hij een Braziliaan was had hij idd nooit gespeeld.![]()
EDIT ik zoek ff een filmpje.
Ik kan zo niks vinden, de UEFA blokkeert de helft.
Last edited by Broken Balance on 11 Apr 2014 11:08, edited 2 times in total.
Ik kon geen filmpje vinden. Ben wel benieuwd hoe je dat voormekaar krijgt.
Maar die gekke coach zei natuurlijk voor de wedstrijd tegen Luisao: "Come on Luisao, break a leg!"
En zo geschiedde.
Maar die gekke coach zei natuurlijk voor de wedstrijd tegen Luisao: "Come on Luisao, break a leg!"
En zo geschiedde.
Er was een portugees filmpje, van de tv daar. Maar die is dus geblokkeerd door de UEFA en er is een tje maar dan zie je alleen hoe hij niet op de grond valt, dus je ziet de actie niet.Parvuz wrote:Ik kon geen filmpje vinden. Ben wel benieuwd hoe je dat voormekaar krijgt.
En zo geschiedde.
Rodrigo dan. Wat een gek.
En die scheids die het niet eens ziet dat hij gewoon schopt.
Voor de beelden:
http://www.rtlxl.nl/#!/uefa-europa-leag ... bc923e8310
En die scheids die het niet eens ziet dat hij gewoon schopt.
Voor de beelden:
http://www.rtlxl.nl/#!/uefa-europa-leag ... bc923e8310
Knap staaltje keepwerk van Esteban in de eerste helft.
Loopt die Luciao nou te huilen bij die brancard van Silvio?
Enigzins begrijpelijk als iemand tegen je been aanschopt en daardoor een belangrijke wedstrijd en het WK mist en je je verantwoordelijk voelt, je weet niet hoe hecht dat team is.
Loopt die Luciao nou te huilen bij die brancard van Silvio?
Enigzins begrijpelijk als iemand tegen je been aanschopt en daardoor een belangrijke wedstrijd en het WK mist en je je verantwoordelijk voelt, je weet niet hoe hecht dat team is.
Echt een mongool die Rodrigo. Raar dat Johansson er volgens eigenlijk ook niet echt op reageert.
Oh ik dacht dat het om Luisao ging.Broken Balance wrote:Het is een PortugeesPommer wrote:![]()
http://www.futhead.com/14/players/6303/silvio/
Dus het was hem of Joao Pereira en die zitten ong op hetzelfde niveau.
-
AHardtraxx Elite
Finale wordt dus Sevilla - Benfica in Turijn 
-
AHardtraxx Elite
Fino alla fine, Forza Juve!

Juve mag wel even wat peper in de reet stoppen als ze de titel nog willen pakken. Anders wint Benfica de EU league wel denk ik.
Denk dat je vorige reactie meer van toepassing wasAndromeda wrote:Fino alla fine, Forza Juve!
-
AHardtraxx Elite
Geweldig doelpunt van Lima.
Juventus zuigt atm. Ze verkeren helaas in een vormcrisis. Het is echt pijnlijk om te zien dat ze met geluk van Catania. En Bologna winnen.
Juventus zuigt atm. Ze verkeren helaas in een vormcrisis. Het is echt pijnlijk om te zien dat ze met geluk van Catania. En Bologna winnen.
Juventus speelde leuk voetbal vond ik. Jammer dat die niet door zijn naar de finale.
En volgens mij was Valencia - Sevilla een gruwelijk spektakel aan de samenvatting te zien!
En volgens mij was Valencia - Sevilla een gruwelijk spektakel aan de samenvatting te zien!
Benfica pakt de Europa League wel denk ik.
En dan zal de winnaar van de CL (Een van de Madrilenen) wel winnen van Benfica in de Super Cup.
En dan zal de winnaar van de CL (Een van de Madrilenen) wel winnen van Benfica in de Super Cup.
-
AHardtraxx Elite
Donkere jaren voor het Italiaanse voetbal ...