Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Wat speelt Juventus goed zeg! Echt heerlijk ik ben hier aan het genieten van Vidal en onze kleine Gio! :loving:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Andromeda wrote:Wat speelt Juventus goed zeg!
En toch niet winnen, wat vreemd
A
Hardtraxx Elite
Andromeda wrote:Wat speelt Juventus goed zeg! Echt heerlijk ik ben hier aan het genieten van Vidal en onze kleine Gio! :loving:
2e helft echt zwaar klote ... Weer dat achterover hangen. Conte moet echt opflikkeren met dat verdedigen na een 1-0 voorsprong. Mentaliteit van de spelers was de tweede helft ook helemaal niets meer. Goal van Gomez kwam echt helemaal uit het niets, ook slecht verdedigd trouwens. Als ze zo spelen hoeven ze niet eens meer door te gaan. Conte zegt dat hij de EL serieus neemt, maar ondertussen denkt hij er net zoals Laurentiis over en boeit het hem geen ene fuck. Enige is dat hij het halve b-team op kan stellen zodat die spelers niet gaan zeuren. Wat een gekut en gekloot was de tweede helft, lekker alleen maar op eigen helft spelen bah!

Fiorentina speelde de tweede helft goed, mijn complimenten.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Denk dat AZ vandaag wel de prijs krijgt van meest onverdiende overwinning van de dag :x
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
nielstil wrote:Denk dat AZ vandaag wel de prijs krijgt van meest onverdiende overwinning van de dag :x
Dit, maar als ze doorgaan is het toch mooi voor dickie en AZ.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Broken Balance wrote:
nielstil wrote:Denk dat AZ vandaag wel de prijs krijgt van meest onverdiende overwinning van de dag :x
Dit, maar als ze doorgaan is het toch mooi voor dickie en AZ.
en voor de rest van voetbalminnend Nederland.
A
Hardtraxx Elite
Na vanavond ligt Juventus officieel uit de Europa League.

Forza Juve per sempre!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Andromeda wrote:Na vanavond ligt Juventus officieel uit de Europa League.

Forza Juve per sempre!
Ik geloof niet dat die gaan verliezen van Fiorientina
A
Hardtraxx Elite
Basshunterzz wrote:

Forza Juve per sempre!
Dat denk ik niet, Fiorentina is thuis beresterk en hebben daar pas 3x verlies geleden dit jaar.

Fiorentina - Napoli (1-2)
Fiorentina - Inter (1-2)
Fiorentina - Lazio (0-1)

Fiorentina heeft ook thuisvoordeel en we zullen vooral struikelen over de mentaliteit van eigen spelers.
Ik kan me die 4-2 (Fiorentina - Juventus) van dit seizoen nog goed herinneren, waar Giuseppe een hattrick scoorde.
Fiorentina heeft niets meer te halen in de competitie, alleen de Coppa Italia & Europa League zijn nog mogelijk, dus zij zullen het maximale er voor doen om door te gaan. Gomez is ook weer fit en Cuadrado is terug van een schorsing, die twee jongens kunnen fataal zijn

Juventus is onder Conte geen echte bekerploeg. Ze liggen er vaak al gauw uit in de Coppa Italia en Champions League, mede door de mentaliteit die gewoonweg kut is. Verder heeft Conte enkele beloften aan spelers gedaan die altijd mogen spelen in de Europa League denk aan Peluso (geblesseerd), Isla, Giovinco (geblesseerd), Osvaldo en Ogbonna (geblesseerd)/Caceres.

Juventus heeft ook nog wat spelers in de lappenmand waaronder, Peluso, Giovinco, Ogbonna, Marchisio & Barzagli.
Er gaan wel twee Primavera spelers mee (Romagna & Mattiello), al denk ik niet dat die gaan spelen. Leuk weetje over Mattiello is dat hij ook professioneel tennisser kon worden :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Vent schrijf een boek ofzo. Interplaats van een antwoord te geven geef je telkens een boekwerk van info.
Je bent de Lyst van het Italiaanse voetbal.

EDIT

En AZ is door naar de kwartfinale. Ze moeten tegen Valencia neem ik aan tenzij Ludogorets nog wonderen gaat vertonen en 3 scoort. Ik denk dat AZ daar er uit word geknikkerd omdat Valencia wel even wat niveautjes sterker is.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Andromeda wrote:
Basshunterzz wrote:

Forza Juve per sempre!
Dat denk ik niet, Fiorentina is thuis beresterk en hebben daar pas 3x verlies geleden dit jaar.

Fiorentina - Napoli (1-2)
Fiorentina - Inter (1-2)
Fiorentina - Lazio (0-1)

Fiorentina heeft ook thuisvoordeel en we zullen vooral struikelen over de mentaliteit van eigen spelers.
Ik kan me die 4-2 (Fiorentina - Juventus) van dit seizoen nog goed herinneren, waar Giuseppe een hattrick scoorde.
Fiorentina heeft niets meer te halen in de competitie, alleen de Coppa Italia & Europa League zijn nog mogelijk, dus zij zullen het maximale er voor doen om door te gaan. Gomez is ook weer fit en Cuadrado is terug van een schorsing, die twee jongens kunnen fataal zijn

Juventus is onder Conte geen echte bekerploeg. Ze liggen er vaak al gauw uit in de Coppa Italia en Champions League, mede door de mentaliteit die gewoonweg kut is. Verder heeft Conte enkele beloften aan spelers gedaan die altijd mogen spelen in de Europa League denk aan Peluso (geblesseerd), Isla, Giovinco (geblesseerd), Osvaldo en Ogbonna (geblesseerd)/Caceres.

Juventus heeft ook nog wat spelers in de lappenmand waaronder, Peluso, Giovinco, Ogbonna, Marchisio & Barzagli.
Er gaan wel twee Primavera spelers mee (Romagna & Mattiello), al denk ik niet dat die gaan spelen. Leuk weetje over Mattiello is dat hij ook professioneel tennisser kon worden :P
Heel boekwerk aan info voor niks, ze zijn gewoon door :)
N
Hoe die Sierd de Vos Porto uitspreekt :lol:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Goed van AZ, volgens mij de laatste jaren telkens als laatste eruit van de Nederlandse ploegen.
A
Hardtraxx Elite
Nerazzurro93 wrote:Hoe die Sierd de Vos Porto uitspreekt :lol:
Nep Spanjaard :')

Sowieso is hij alleen maar negatief aan het praten over Napels. Hij zegt ook dat Insigne linksbenig is lol :lol:

L'Architetto :loving:
Gelukkig nog doorgegaan ondanks ik het somber inzag. Nu Napoli nog!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Napoli sterk begonnen maar heb wel de indruk dat porto meer tegenstand bied sinds de 1-0
A
Hardtraxx Elite
Doei Napoli
N
Zoveel kansen gemist, tja dan ben je gewoon niet goed genoeg. Voetbal gaat om ballen in het netje schieten.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
O Rly?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Vermakelijk potje Betis - Sevilla, tijdje terug dat ik penalty's gezien heb.

Trouwens ook wel apart dat Betis laatste staat in Spanje, zo slecht vind ik ze nou ook weer niet.
N
Broken Balance wrote:O Rly?
Ja maar veel mensen beseffen dat niet eens. Die vinden soms ploegen die verliezen beter dan de ploegen die winnen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote:
Broken Balance wrote:O Rly?
Ja maar veel mensen beseffen dat niet eens. Die vinden soms ploegen die verliezen beter dan de ploegen die winnen.
Dus Ajax - Milaan was terecht? Omdat er door de arbitrage niet werd opgelet of juist gestraft had milaan gewonnen (Onterechte penalty, enorm veel zware overtredingen tijdens de laatste wedstrijd, penalty's niet toegekend)

Zelfde schets is als Milaan de hele wedstrijd beter speelt dan Ajax, maar Ajax krijgt onterecht een penalty en wint.

Twente - Feyenoord was ook zo'n geval. Ik ben voor Twente maar als de arbitrage goed zijn werk had gedaan
won Feyenoord.

In zulke gevallen is de verliezende ploeg gewoon beter dan de winnende.
Zoiets heet anti-voetbal. Voor het doel staan en alleen maar overtredingen maken om te voorkomen dat iemand scoort, wat ze in Italie goed kennen, en net zo het voortdurend nep vallen waardoor veel te veel onterechte penalty's en gele kaarten vallen, waar Spanje wel een handje in heeft.
A
Hardtraxx Elite
Benfica is wel een mooie loting voor de AZ'ers . Ik had het liefst Juve gezien want dan was ik ook aanwezig.

Lyon is een talentvol team, maar gelukkig niet de zwaarste tegenstander die Juventus kon trekken. Ik hoop alleen niet dat ze onderschat worden.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Sierd De Vos weer bij Porto - Sevilla, over buschauffeur Bacca :lol:

Respect trouwens voor de manier waarop AZ vooral de 1e helft gespeeld, alleen is Benfica gewoon een te sterk team. Het is niet anders.
A
Hardtraxx Elite
Hopen dat Osvaldo niet in de basis staat :sick:
Deze wedstrijd MOET gewonnen worden, anders verneuken ze weer een bekertoernooi. Want daar is Conte een meester in ...
Forza Juve & AZ!
A
Hardtraxx Elite
Het is niet erg dat je niet doorgaat, maar laten we op z'n minst moeite doen tegen Lyon ...