Wat speelt Juventus goed zeg! Echt heerlijk ik ben hier aan het genieten van Vidal en onze kleine Gio! 
En toch niet winnen, wat vreemdAndromeda wrote:Wat speelt Juventus goed zeg!
En toch niet winnen, wat vreemdAndromeda wrote:Wat speelt Juventus goed zeg!
2e helft echt zwaar klote ... Weer dat achterover hangen. Conte moet echt opflikkeren met dat verdedigen na een 1-0 voorsprong. Mentaliteit van de spelers was de tweede helft ook helemaal niets meer. Goal van Gomez kwam echt helemaal uit het niets, ook slecht verdedigd trouwens. Als ze zo spelen hoeven ze niet eens meer door te gaan. Conte zegt dat hij de EL serieus neemt, maar ondertussen denkt hij er net zoals Laurentiis over en boeit het hem geen ene fuck. Enige is dat hij het halve b-team op kan stellen zodat die spelers niet gaan zeuren. Wat een gekut en gekloot was de tweede helft, lekker alleen maar op eigen helft spelen bah!Andromeda wrote:Wat speelt Juventus goed zeg! Echt heerlijk ik ben hier aan het genieten van Vidal en onze kleine Gio!
Dit, maar als ze doorgaan is het toch mooi voor dickie en AZ.nielstil wrote:Denk dat AZ vandaag wel de prijs krijgt van meest onverdiende overwinning van de dag
en voor de rest van voetbalminnend Nederland.Broken Balance wrote:Dit, maar als ze doorgaan is het toch mooi voor dickie en AZ.nielstil wrote:Denk dat AZ vandaag wel de prijs krijgt van meest onverdiende overwinning van de dag
Ik geloof niet dat die gaan verliezen van FiorientinaAndromeda wrote:Na vanavond ligt Juventus officieel uit de Europa League.
Forza Juve per sempre!
Dat denk ik niet, Fiorentina is thuis beresterk en hebben daar pas 3x verlies geleden dit jaar.Basshunterzz wrote:Ik geloof niet dat die gaan verliezen van FiorientinaAndromeda wrote:Na vanavond ligt Juventus officieel uit de Europa League.
Forza Juve per sempre!
Heel boekwerk aan info voor niks, ze zijn gewoon doorAndromeda wrote:Dat denk ik niet, Fiorentina is thuis beresterk en hebben daar pas 3x verlies geleden dit jaar.Basshunterzz wrote:Ik geloof niet dat die gaan verliezen van FiorientinaAndromeda wrote:Na vanavond ligt Juventus officieel uit de Europa League.
Forza Juve per sempre!
Fiorentina - Napoli (1-2)
Fiorentina - Inter (1-2)
Fiorentina - Lazio (0-1)
Fiorentina heeft ook thuisvoordeel en we zullen vooral struikelen over de mentaliteit van eigen spelers.
Ik kan me die 4-2 (Fiorentina - Juventus) van dit seizoen nog goed herinneren, waar Giuseppe een hattrick scoorde.
Fiorentina heeft niets meer te halen in de competitie, alleen de Coppa Italia & Europa League zijn nog mogelijk, dus zij zullen het maximale er voor doen om door te gaan. Gomez is ook weer fit en Cuadrado is terug van een schorsing, die twee jongens kunnen fataal zijn
Juventus is onder Conte geen echte bekerploeg. Ze liggen er vaak al gauw uit in de Coppa Italia en Champions League, mede door de mentaliteit die gewoonweg kut is. Verder heeft Conte enkele beloften aan spelers gedaan die altijd mogen spelen in de Europa League denk aan Peluso (geblesseerd), Isla, Giovinco (geblesseerd), Osvaldo en Ogbonna (geblesseerd)/Caceres.
Juventus heeft ook nog wat spelers in de lappenmand waaronder, Peluso, Giovinco, Ogbonna, Marchisio & Barzagli.
Er gaan wel twee Primavera spelers mee (Romagna & Mattiello), al denk ik niet dat die gaan spelen. Leuk weetje over Mattiello is dat hij ook professioneel tennisser kon worden
Nep Spanjaard :')Nerazzurro93 wrote:Hoe die Sierd de Vos Porto uitspreekt
Ja maar veel mensen beseffen dat niet eens. Die vinden soms ploegen die verliezen beter dan de ploegen die winnen.Broken Balance wrote:O Rly?
Dus Ajax - Milaan was terecht? Omdat er door de arbitrage niet werd opgelet of juist gestraft had milaan gewonnen (Onterechte penalty, enorm veel zware overtredingen tijdens de laatste wedstrijd, penalty's niet toegekend)Nerazzurro93 wrote:Ja maar veel mensen beseffen dat niet eens. Die vinden soms ploegen die verliezen beter dan de ploegen die winnen.Broken Balance wrote:O Rly?