Basshunterzz schreef:
Andromeda schreef:
Na vanavond ligt Juventus officieel uit de Europa League.
Forza Juve per sempre!
Ik geloof niet dat die gaan verliezen van Fior
ientina
Dat denk ik niet, Fiorentina is thuis beresterk en hebben daar pas 3x verlies geleden dit jaar.
Fiorentina - Napoli (1-2)
Fiorentina - Inter (1-2)
Fiorentina - Lazio (0-1)
Fiorentina heeft ook thuisvoordeel en we zullen vooral struikelen over de mentaliteit van eigen spelers.
Ik kan me die 4-2 (Fiorentina - Juventus) van dit seizoen nog goed herinneren, waar Giuseppe een hattrick scoorde.
Fiorentina heeft niets meer te halen in de competitie, alleen de Coppa Italia & Europa League zijn nog mogelijk, dus zij zullen het maximale er voor doen om door te gaan. Gomez is ook weer fit en Cuadrado is terug van een schorsing, die twee jongens kunnen fataal zijn
Juventus is onder Conte geen echte bekerploeg. Ze liggen er vaak al gauw uit in de Coppa Italia en Champions League, mede door de mentaliteit die gewoonweg kut is. Verder heeft Conte enkele beloften aan spelers gedaan die altijd mogen spelen in de Europa League denk aan Peluso (geblesseerd), Isla, Giovinco (geblesseerd), Osvaldo en Ogbonna (geblesseerd)/Caceres.
Juventus heeft ook nog wat spelers in de lappenmand waaronder, Peluso, Giovinco, Ogbonna, Marchisio & Barzagli.
Er gaan wel twee Primavera spelers mee (Romagna & Mattiello), al denk ik niet dat die gaan spelen. Leuk weetje over Mattiello is dat hij ook professioneel tennisser kon worden