Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
'Spurs meldt zich voor Ruiz'
Geschreven door Novum op 06-08-2011 @ 08:51 - gepost door Olga Kroeders

Tottenham Hotspurs heeft zich bij FC Twente gemaild voor Bryan Ruiz. Tottenham-trainer Harry Redknapp woont morgen de uitwedstrijd van Twente tegen NAC Breda bij om de aanvaller zelf te bekijken. De Tukkers verlangen vijftien miljoen euro voor hun sterspeler. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.

Een delegatie van Tottenham heeft de Costa Ricaan al vaker bekeken, maar de trainer reisde nog niet eerder zelf naar Nederland voor hem af. Het goede optreden van Ruiz in het gewonnen duel om de Johan Cruijff-schaal tegen Ajax heeft de interesse hernieuwd.

Het prijskaartje dat aan Ruiz hangt is niet alleen hoog vanwege zijn kwaliteiten. Twente heeft hem voor 4,5 miljoen euro van AA Gent gekocht en moet bij doorverkoop ook een flink deel van de transfersom aan de Belgische club afstaan.

Of Ruiz morgen speelt is overigens nog onzeker. Hij sloeg gisteren de training over met een lichte rugblessure.


http://sport.fok.nl/nieuws/457274/1/1/5 ... -ruiz.html


Citaat:
Cillessen in gesprek met Ajax

Ajax wil graag een opvolger voor de naar AS Roma vertrokken doelman Maarten Stekelenburg aantrekken. De Amsterdammers hebben hierbij het vizier gericht op N.E.C. Nijmegen-doelman Jasper Cillessen. De club van trainer Frank de Boer heeft volgens de Telegraaf zelfs al een eerste bod uitgebracht.

"We zijn druk aan het onderhandelen," zei de Boer. Cillessen moet volgens N.E.C. vier miljoen euro kosten, terwijl Ajax een lager bedrag met bonussen wil bieden. Mocht de vorig jaar doorgebroken goalie komen dan moet hij in Amsterdam de strijd aan gaan met de huidige eerste doelman Kenneth Vermeer.

De vader en zaakwaarnemer van de doelman, Ton Cillessen, bevestigt dat Ajax zich bij hem heeft gemeld. "Voordat clubs met elkaar in contact treden, wordt een speler informeel gevraagd hoe hij tegenover een overstap staat. Als die al negatief antwoordt, hebben onderhandelingen over de transfersom geen zin. Maar dat was bij Jasper niet het geval. Als jonge, talentvolle keeper wil hij zich ontwikkelen en bij Ajax zou hij die kans krijgen."

Cillessen senior wil nog niet op de zaken vooruit lopen. "Pas als we toestemming van N.E.C. krijgen, zullen we verder in gesprek gaan met Ajax. Gezien alle belangstelling en media-aandacht laten we ons bijstaan door een professional: Kees Ploegsma junior."


Bron: Telesport
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker voor het vertrouwen van Vermeer die altijd achter Stekelenburg heeft gespeeld en hem goed heeft vervangen toen hij geblesseerd was. Die kun je echt afschrijven bij Ajax als ze Cillissen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruiz gaat niet naar de Spurs. Sterker nog, Ruiz gaat niet naar Engeland. Die gaat enkel naar Spanje (opvolger Mata (of de al vertrokken Joaquin) bij Valencia (als hij gaat)/ Capel bij Sevilla/ Cazorla bij Villarreal) of eventueel naar Portugal, waar Benfica veel belangstelling schijnt te hebben. Die competities passen ook veel beter bij hem. En besides, Redknapp moet dan Bale of Lennon op de bank zetten, waar hij Pienaar ook al heeft...

Liefst heb ik gewoon dat Bryan zijn contract verlengt aankomend jaar en nog een jaar hier gaat vlammen, om dan voor 20 miljoen (nieuw contract, zonder clausule waarvan het nu al niet eens zeker is dat hij erin zit) naar een mooie club gaat. In vorm de beste speler van de Eredivisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien geen eredivisie, maar voor NL Elftal wel belangrijk:

Citaat:
`Sneijder verlaat Inter voor Manchester City'


Wesley Sneijder gaat Internazionale verlaten. De Oranje-international speelt vandaag nog in de strijd om de Italiaanse Supercoppa in Beijing tegen AC Milan, waarna hij voor 36 miljoen euro naar Manchester City verkast. Dat meldt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.

Inter nam Sneijder medio 2009 over van Real Madrid voor vijftien miljoen euro. In twee seizoenen won de inmiddels 27-jarige Utrechter met de Nerazzuri de Champions League, twee Italiaanse bekers, het landskampioenschap en het WK voor clubs.


Bron: Novum
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, hoop echt voor Manchester City dat ze mooi dit jaar 5e worden achter de echte top 4 Engelse clubs. En niet de gemaakte top clubs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:02 
 
Artiest

Wou United hem niet kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Pfff, hoop echt voor Manchester City dat ze mooi dit jaar 5e worden achter de echte top 4 Engelse clubs. En niet de gemaakte top clubs.

Je gaat off topic! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
katamaran schreef:
Pfff, hoop echt voor Manchester City dat ze mooi dit jaar 5e worden achter de echte top 4 Engelse clubs. En niet de gemaakte top clubs.

Je gaat off topic! :list:

Als Khadber dat doet dan durf ik het ook wel. :P Was een reactie op zijn nieuwsbericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als PSV een goede spits koopt worden ze kampioen.

(hadden ze dat maar ipv Wijnaldum gedaan :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:42 
 
Artiest

Rik schreef:
Als PSV een goede spits koopt worden ze kampioen.

(hadden ze dat maar ipv Wijnaldum gedaan :( )


Jij lult simpelweg de VI na :P
Pure onzin, PSV had zich achterin moeten versterken, de 3 die ze binnen hebben gehaald zijn goed voor genoeg goals en Toivonen kan gewoon in de spits spelen. PSV moet verdedigers en een keeper hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Rik schreef:
Als PSV een goede spits koopt worden ze kampioen.

(hadden ze dat maar ipv Wijnaldum gedaan :( )


Jij lult simpelweg de VI na :P
Pure onzin, PSV had zich achterin moeten versterken, de 3 die ze binnen hebben gehaald zijn goed voor genoeg goals en Toivonen kan gewoon in de spits spelen. PSV moet verdedigers en een keeper hebben.


Omdat ze 't bij VI zeggen moet ik hun maar napraten en er zelf geen gedachte bij hebben?

Dat ze zich verdedigend moeten versterken heb je gelijk in, maar voor de rest sla je de plank mis.

Je kunt niet denken dat die andere spelers voor de nodige doelpunten gaan zorgen. Bedenk goed dat PSV vorig jaar het kampioenschap al miste doordat ze geen spits hadden. En na dat Dzuszak weg was, kwam Mertens als vervanging en Strootman als versterking. Samen zullen ze het aantal doelpunten van Dzuszak misschien wel halen, maar heb je nog steeds niet het extra aantal doelpunten wat een goede spits zou hebben gemaakt. Toen deze aankopen gedaan waren, lag de prioriteit niet om nog een 3e nummer 10 te halen (Wijnaldum) maar bij het halen van een goede spits en daarna een verdediger.

Het nieuwe trio gaat niet het aantal doelpunten van Dzuszak en een goede spits (20 dp) halen. En gezien de laatste 3 seizoenen (en langer terug) is gebleken dat PSV geen kampioen kan worden zonder goede spits. Want het team staat vaak wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Volgens mij hebben ze 2 alternatieven voor de spitspositie: Lens en Toivonen..

En allebei dus geen spits die goed genoeg is.

Plus dat je dan op andere posities weer erg veel inlevert :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Rik schreef:
Project 141 schreef:
Volgens mij hebben ze 2 alternatieven voor de spitspositie: Lens en Toivonen..

En allebei dus geen spits die goed genoeg is.

Plus dat je dan op andere posities weer erg veel inlevert :(


toivonen naar de spitspositie, lens en mertens op de flanken en dan wijnaldum op het middenveld? Lijkt mij de beste keuze,,


Helaas dat het bij wijnaldum dan vast loopt die jongen kan dus echt niks met de bal behalve lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:18 
 
Artiest

Wijnaldum is een winger, de man is beter aan de flanken dan als een bedenker in het centrum. Daar heeft hij het overzicht nog niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wijnaldum is een winger, de man is beter aan de flanken dan als een bedenker in het centrum. Daar heeft hij het overzicht nog niet voor.

Maar toch vond ik hem vorig seizoen uitblinken als hij wat meer het centrum opzocht en zich mocht bemoeien met het maken van doelpunten. Met als hoogtepunt de 2 ballen die hij er in kopte tegen PSV. Zegt al genoeg lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:37 
 
Artiest

katamaran schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wijnaldum is een winger, de man is beter aan de flanken dan als een bedenker in het centrum. Daar heeft hij het overzicht nog niet voor.

Maar toch vond ik hem vorig seizoen uitblinken als hij wat meer het centrum opzocht en zich mocht bemoeien met het maken van doelpunten. Met als hoogtepunt de 2 ballen die hij er in kopte tegen PSV. Zegt al genoeg lijkt me.


Wijnaldum speelde vorig seizoen een goed 2de seizoenshelft vanwege vrijheid ja, maar hij mist het overzicht die een echte nummer 10 behoort te hebben, daarom is hij beter langs de flanken. Geef hem een vrije rol bij de flank waarin hij veel schuift op het middenveld en dus af en toe idd in het centrum opduikt. Dan is hij het gevaarlijkst, hij is het type Robben, naar binnen toe trekken en gevaarlijk worden. De chaos in het centrum kan hij atm nog niet aan. Misschien ontwikkelt hij het nog, maar voorlopig zie ik hem meer als een wingman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:43 
 
Hardtraxxer

FC Utrecht raakt opnieuw een belangrijke speler kwijt. Swansea City heeft de transfer van Michel Vorm afgerond, meldt De Telegraaf. Volgens het dagblad verhuist Vorm voor drie seizoenen naar de Premier League-club. FC Utrecht ontvangt 1,8 miljoen euro voor de Oranje-international.

Daar ging 't laatste beetje van utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil je (lees: verplicht je) Europees voetbal halen, verkoop je Mertens, Strootman, Van Wolfswinkel en Vorm...haal je slechts een handjevol Zweden. Ik weet niet waar ze het geld laten, maar ik mag toch hopen dat Van Seumeren dit niet allemaal in eigen zak steekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste rode kaart is ook alweer weggegeven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roger schreef:
Daar ging 't laatste beetje van utrecht.

Wacht nou maar eerst of die Zweden een beetje kunnen voetballen, want je hebt nou niet heel veel kwaliteit nodig om in de buurt te komen van Ricky van Wolfswinkel. Al is dat mening van mij. Snap echt niet wat iedereen in die vent ziet, leuk dat hij 10 penals er in schiet per seizoen. Dat kan dikke Ronaldo ook wel, terwijl die voor de rest helemaal niets meer is. Dries Mertens heeft een uitzonderlijk talent, dat zal moeilijk zijn om die te vervangen. Vorm is een leuk keepertje, maar ga er maar van uit dat een vergelijkbare keeper echt niet ver te zoeken is. En Strootman hadden ze niet heel lang bij Utrecht, en om nou te zeggen dat het verschil van voordat hij er was en toen hij er was heel groot was bij Utrecht. Nee, eigenlijk niet, vond hem niet bijster veel toevoegen. Al is het wel een goede voetballer, maar ik vind een Lensky ook een goede voetballer. Weliswaar iets verdedigender ingesteld maar een prima centrum middenvelder. Ik denk dat Silberbauer meer gemist werd dan Strootman. Maar dat zullen we nog wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:12 
 

Ramirez schreef:
De eerste rode kaart is ook alweer weggegeven. :P


Stomme actie van Vormer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ramirez schreef:
De eerste rode kaart is ook alweer weggegeven. :P


Stomme actie van Vormer!

Van van der Linden was nog dommer, gezien het moment. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
katamaran schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wijnaldum is een winger, de man is beter aan de flanken dan als een bedenker in het centrum. Daar heeft hij het overzicht nog niet voor.

Maar toch vond ik hem vorig seizoen uitblinken als hij wat meer het centrum opzocht en zich mocht bemoeien met het maken van doelpunten. Met als hoogtepunt de 2 ballen die hij er in kopte tegen PSV. Zegt al genoeg lijkt me.


Wijnaldum speelde vorig seizoen een goed 2de seizoenshelft vanwege vrijheid ja, maar hij mist het overzicht die een echte nummer 10 behoort te hebben, daarom is hij beter langs de flanken. Geef hem een vrije rol bij de flank waarin hij veel schuift op het middenveld en dus af en toe idd in het centrum opduikt. Dan is hij het gevaarlijkst, hij is het type Robben, naar binnen toe trekken en gevaarlijk worden. De chaos in het centrum kan hij atm nog niet aan. Misschien ontwikkelt hij het nog, maar voorlopig zie ik hem meer als een wingman.


Hahahaha ik pis um echt in mn broek bij deze vergelijking :lol: Die jongen kan niks creƫren, niks winger gewoon een rukker. Niet te spreken over de 16 want daar komt die niet eens als het aan hem ligt :lol: Die gozer heb van nature te kunnen rennen maar denken das een ander verhaal en dat gaat ook nooit kome :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 02:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer, eerste wedstrijden 4 rode kaarten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daar gaan we weer, eerste wedstrijden 4 rode kaarten..


Vormer: Tja...slim is anders, zeker op dat moment in de wedstrijd
Molhoek: schandalig, 3-4 wedstrijden
Elm: geen rood, heeft Nijland zelf ook toegegeven
Van Der Linden: Dom dom dom...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic