voetbal word steeds waardelozer
The Anim0l wrote:Nederlands voetbal word steeds waardelozer
The Anim0l wrote:Nederlands voetbal word steeds waardelozer
dat ooktommetjeuh wrote:The Anim0l wrote:Nederlands voetbal word steeds waardelozer
geen sport 1Project 141 wrote:Daarom is er ook chelsea - liverpool vandaagtommetjeuh wrote:The Anim0l wrote:Nederlands voetbal word steeds waardelozer
Precies, gister Mönchengladbach die Werder ff met 5-0 te kijk zet, heerlijktommetjeuh wrote:The Anim0l wrote:Nederlands voetbal word steeds waardelozer
precies, snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen...Project 141 wrote:Vooral van Ajax zekerLekker punten verspelen, en ondertussen lekker allemaal zeiken binnen de organisatie, als kleuters gedragen, alles naar buiten brengen wat gewoon intern moet blijven.. Ik vind het wel leuk, kan me voorstellen anderen niet
Komende jaren krijgen we dat vaak te horen: we hebben de 3e ster. Is geen speld tussen te krijgen, maar zegt niks over de huidige prestaties van Ajax.Hoofdcoach wrote:Ajax heeft t seizoen verspeeld maarja hebben de 3e ster
Als dat gebeurd ga ik een hoog iemand bij Ajax opzoeken, een klap op zn bek geven, opgepakt worden en roepen dat het hun eigen schuld is!Lyst wrote:Kunnen ze nu mooi degraderen, ze hebben die 3e ster immers.
HahahahneeLyst wrote:Kunnen ze nu mooi degraderen, ze hebben die 3e ster immers.
Wat een instellingHoofdcoach wrote:Ajax heeft t seizoen verspeeld maarja hebben de 3e ster
Ik heb liever geen 3e ster en elk jaar gewoon een kampioenschap. Die 3e ster is leuk, uniek in Nederland, maar een kampioenschap vind ik meer waard dan het vechten om een sterHoofdcoach wrote:Ajax heeft t seizoen verspeeld maarja hebben de 3e ster
Ging die laatste bal erin, stond je nu 8eChukkels wrote:Ik heb liever geen 3e ster en elk jaar gewoon een kampioenschap. Die 3e ster is leuk, uniek in Nederland, maar een kampioenschap vind ik meer waard dan het vechten om een sterHoofdcoach wrote:Ajax heeft t seizoen verspeeld maarja hebben de 3e ster
Verder is Ajax dit weekend gewoon een plekje gestegen op de ranglijst, dus we moeten het gewoon positief in blijven zien
okmrazura wrote:Wat een instellingHoofdcoach wrote:Ajax heeft t seizoen verspeeld maarja hebben de 3e sterDit voldoet echt aan het stereotype kansensupporter

Nu niet meer neehardcoresjors wrote:Elk seizoen kampioen word geen enkele club!![]()
Rot lampen!flevoboys wrote:Nu niet meer neehardcoresjors wrote:Elk seizoen kampioen word geen enkele club!![]()
. van 2005 tot 2008 werd PSV kampioen. 4 seizoenen op rij dus
.