Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 329  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Ik kan het me op zich wel voorstellen dat de grens niet vlagt, het is immers niet meer dan 20-30 centimeter buitenspel en bij twijfel hoor je niet te vlaggen. Maar goed, dan is het alsnog zuur dat een onterechte goal wordt toegekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:56 

Hardtraxx Elite

Vraag me af wat die grensrechters nou aan het doen zijn tijdens zo'n wedstrijd, schandalig...
Maargoed, PSV wint, Heracles verlies, mij hoor je niet klagen verder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:03 

Hardtraxx Addict

Al die discussies altijd over dat buitenspel.. Met een sport waar zoveel geld in omgaat, en waar zo'n grote belangen bij zijn, mag een menselijke factor nooit bepalend zijn voor de beslissingen die genomen worden.
Als die kut fifa nou eens gewoon camera's toestaat, dan zijn we van al het gezeik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:48 

Donateur

Wat gelukkig met die buitenspelgoal maar toch dikke props voor Lens, die heeft tenminste peper in z'n reet.
Eerste helft speelden ze als zoutzakken. Tweede helft beter maar nog niet op niveau.

Wordt lastig nog voor Rutten, Labyad of Lens.. en wie gaat Manolev's schorsing opvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Ik sla deze voetbalronde lekker over!
Op naar over 2 weken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:53 

Hardtraxx Crew

Mol schreef:
.. en wie gaat Manolev's schorsing opvangen?

Daar zat ik ook aan te denken. Eerst viel Tamata nog wel eens in op de rechtsback positie. Maja, die is er nu ook niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:00 

Donateur

Die is al tijden geblesseerd.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:11 

Donateur

Lijkt me niet verstandig :P Maar tegen de Graafschap kan het misschien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:14 

Hardtraxx Crew

Of achter 1 op 1 spelen. Oh wacht... nee doe maar niet psv :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:32 

Hardtraxx Elite

Samenvatting samenvatting, we kijke gewoon nog eens! :thumbsup:
EDIT: Wat een heerlijke commentator :D
Ook nog ééns mijn 1000ste post dit, en waar kan die beter over gaan dan dit :yay: official addict now!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:43 

Wat een verdediging zeg :') Topwedstrijd voor de neutrale toeschouwer.

Egoïsme spat er vanaf bij Sulejmani in de slotminuten, zeg.

Gefeliciteerd Utrecht, verdiend. Wel apart om te zien dat Utrecht tegen Ajax ineens wél kan voetballen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:45 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Wat een verdediging zeg :') Topwedstrijd voor de neutrale toeschouwer, egoïsme spat er vanaf bij Sulejmani in de slotminuten, zeg.

eerder bij verthoghen. Jesus wat loopt die gozer sloom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wel apart om te zien dat Utrecht tegen Ajax ineens wél kan voetballen :P

Dit is elk jaar zo :P
vorig jaar ook al 6 punten gestolen van Ajax, waarsschijnlijk gaat Utrecht uit weer winnen! :P

Maar ik blijf Ajax trouw! WE PAKKEN ZE! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Ja dat zag je ook bij bulykin dat hij en boerichter zich daar aan ergerden. Bulykin is gewoon nog gewend aan dat mooie clubje uit den haag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Wat gelukkig met die buitenspelgoal maar toch dikke props voor Lens, die heeft tenminste peper in z'n reet.
Eerste helft speelden ze als zoutzakken. Tweede helft beter maar nog niet op niveau.

Wordt lastig nog voor Rutten, Labyad of Lens.. en wie gaat Manolev's schorsing opvangen?

Helemaal niet lastig, haal asjeblieft die Mertens er een keer af. Loopt al weken naast z'n schoenen en presteert niks meer.

Zoals je ziet, soms een keer gepasseerd worden doet spelers alleen maar goed (Lens, vd Wiel).

EDIT: Dereijck voor Manolev denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

Heracles had in de eerste helft gewoon 0-2 voor moeten staan, en de scheids niet tegen moeten hebben, dan hadden ze zeker een verdiend punt. Maar Lens was, ondanks die buitenspel gevallen, gewoon de individuele klasse die de doorslag gaf. Doet me denken aan Heracles - AZ Alkmaar, toen ook 3 keer Lens in een wedstrijd waar Heracles simpelweg meer verdiende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Maar het wordt toch echt eens tijd dat AZ punten gaat verliezen, dat gat begint toch wel erg groot te worden hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Maar het wordt toch echt eens tijd dat AZ punten gaat verliezen, dat gat begint toch wel erg groot te worden hoor...

6 punten boven psv en twente, 11 punten boven ajax, niet best dat volk uit alkmaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:25 

Donateur

Rik schreef:
Mol schreef:

Helemaal niet lastig, haal asjeblieft die Mertens er een keer af. Loopt al weken naast z'n schoenen en presteert niks meer.

Zoals je ziet, soms een keer gepasseerd worden doet spelers alleen maar goed (Lens, vd Wiel).

EDIT: Dereijck voor Manolev denk ik :)

Hier zeg je wat! Mertens eruit is een goed idee! Derijck is mssn ook wel een idee daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:55 

Aan het typen...

Ik gun het AZ op zich wel, maar hun slectie is te krap en zeker als ze ook nog verder gaan in de EL, dan gaat ze dat flink opbreken de tweede seizoenshelft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik gun het AZ op zich wel, maar hun slectie is te krap en zeker als ze ook nog verder gaan in de EL, dan gaat ze dat flink opbreken de tweede seizoenshelft.

Hun selectie is te krap? xd Ajax en psv hebben een krappere selectie als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 11:13 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik vandaag een keer de telegraaf ga kopen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:13 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Oxbow schreef:
Ik denk dat ik vandaag een keer de telegraaf ga kopen. :D

Zodat je niet meer je eigen mening over ajax hoeft te bedenken, doen zij lekker voor je :lol: Spits vanmorgen ook al zo'n stuk, schijthekel aan, een krant moet feiten weergeven (tenzij het een column is) en het vormen van een mening over laten aan de lezer -.-

je ging al fout bij het woord krant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

ik ga voortaan tennis volgen

hoef je maar naar 1 falende speler te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
ik ga voortaan tennis volgen

hoef je maar naar 1 falende speler te kijken

Twee :thumbup:
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 329  Volgende